Daha iyisini bulunca terk eden taraf erkekler mi oluyor, kadınlar mı?

Daha iyisini bulunca terk eden taraf erkekler mi oluyor, kadınlar mı?

Bir boşanma avukatının tespitleri;
15 yıl oldu, boşalma davalarından öğrendiğim gerçekleri şu şekilde formül haline getirebildim
1) erkek her gece dışarıda, içki, kumar ne ararsan var..
Bu adamın "karısı eve gelsin yeter" diyor..
2) erkek Haftada bir iki gün çıkıyor ve Aslında eve bağlı...
Bu adamın karısı "erken gelsin bir gece neyine yetmiyor" diyor
3) erkek her akşam evde...
Bu adamın karısı "neden Çocuğa bakıp, temizlik ve en azından salatayı ben yapayım karıcığım demiyor₺ diyor
4) erkek her akşam evde, yemek, ütü ne varsa yapıyor..
Bu adamın karısı "annemler Ev alırken yardım etmedi" diyor
Bu formülden çıkan sonuç; kötü erkeklerin karısı daha az ile yetinmeye meyilliler...
Başka bir şekilde ifade etmek gerekirse erkekler iyi oldukça talepler artıyor...
Yukarıdakiler benim fikrim değil.
Bence kadınlar sürekli olarak daha fazlasını istiyor ve arıyor.
Cevap
14Cevap
Bu karaktersizlik ya. Cinsiyetle ilgisi yok.
ikisi de oluyor.
Iyisini bulunca terkeden kisinin spesifik cinsiyeti yok. Iki taraftan da boyle karaktersiz insan cikar.
Daha iyisi de oldukca gorecelidir. Insanlar akli basinda bir iliski kuracak olgunluga gelene kadar daha luks otomobilin ya da daha buyuk kalcalarin daha iyisi oldugu gibi sacma fikirlere sahip olabiliyor. Onlari birakicaksin gidicekler.
Erkeklerin bu konuda gönlü çok iyimser hep olsun daha olsun ister bizler tek düzeyiz işte hjk
Tabii ki erkekler senden güzelini iyisini buldu mu hemen yön değiştirirler
Erkekler tabii. Parayı bulunca bile ilk iş eşini değiştirmek olan cinsiyet bu yani jzj
Cinsiyetten daha ziyade karakter meselesi, çünkü kadınlar da erkekler de epey aldatıyor.
Erkekler kadının ağzına etsede terk etmiyor 😄 kadın olması imkansız
Erkekler, daha iyisi derken güzellik yeter onlar için
Her iki cinsiyette de var bunu yapan
Karaktersiz olan gidiyor
Genelde kadınlar
Genelde erkeklerde bu var diye düşünüyorum
Kim karaktersizse o olur
Erkekler çogunlukla
Her iki cinste olabilir
Kadınlar
Karaktersiz olanlar.
Erkekler
iki tarafta olabilir
İkside
Kadınlar
Karaktersizler olur. Elindekiyle yetinmeli
Hangisi bulursa sjsjs
Kesinlikle kadın
Erkekler bence
🥰İyi miş
bence her ikiside
Kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?