Hayatimin baharında 15 altına satıldım. Çok. mutsuzum. Ön yargıli olmayın lutfen. Fikrinize ihtiyacim var?

Şu an 28 yaşında bir kadinim. Bundan 9 sene önce sevdigim bir çocuk vardı evlilik planlıyorduk maddi durumu zayifti ama çok seviyorduk birbirimizi çok iyi anlasiyoduk. Neyse beni istemeye geldiler babam bir sürü takı istedi çocuğun maddi durumu yoktu çünki onun babası yoktu yetimdi. Çok istememe rağmen babam kabul etmedi. Aradan bir yıl sonra babamın arkadaşının oğluyla 15 bilezik karşılığı evlendirildim. Evliligim çok kötü geçti sürekli azar isittim dayak bile yedim. Bu surecte babamda öldü sahipsiz kaldim. Dunya tatlısı Bir kizim var onun için katlandim. O sevdiğim çocuk bana hayatıma giren ilk sevgi sensin ve sen son olacaksın demişti. Arkadaslarima demiş ona olan sözümü tutmak için evlenmedim hatirasiyla yaşıyorum demiş. Ve ben evliliğimde inanin çok mutsuzum şiddet gorsemde eşime ihanet edecek karakterde biri degilim. Bir şekilde kocamdan boşansam sevdiğim çocuk beni kabul edermi onunla gidip konusmalimiyim kızımla beni kabul edermi hala beni düşündüğünü biliyorum çünkü biz çok farklı sevdik. Su an onunla konussam kocama ihanet etmiş olucam ama bosandiktan sonra bu iş olmazsa da ortada kalıcam kizimla. Ben ne yapadagimi çok sasirdim. Lütfen bir kardeşiniz olarak fikir verin.
.
Hayatimin baharında 15 altına satıldım. Çok. mutsuzum. Ön yargıli olmayın lutfen. Fikrinize ihtiyacim var?
Cevapla