Bir geleceğim yok.. O kadar çöktüm ki.. Artık ney iyi gelir bilmiyorum?

Fazla utangacım, sessiz sakin.. Girişken değilim. Hep kalabalıktan insanlardan kaçtım. Çünkü dışlanmıştım. Şimdi sürekli evdeyim. açık öğretim okuyorum üniversiteye dahi gitmedim. Pişmanlığını duyuyorum. Hiç arakdaşım yok. sevgilim hiç yok şu an derslerim berbat. Hadi okulu geçtim ne yapacağımı bilmiyorum? Babamın , annemin umurunda değilim..
Bir geleceğim yok.. O kadar çöktüm ki.. Artık ney iyi gelir bilmiyorum?
Cevapla