Sanki geleceğim yokmuş gibi hissediyorum. Siz de böyle misiniz?

Eskisi gibi çabalayamıyorum. Her şey belirsiz ve gelecek de bulanık. Kafamda netleştirebilsem belki bir şeyler yapacağım ama yok, o da olmuyor. Kafayı mı yesem ne 😅

Sanki geleceğim yokmuş gibi hissediyorum. Siz de böyle misiniz?
Cevapla