Evliyim ve eşimden soğudum ailesinin karşısında sevgisini belli etmiyor 2 yuzluluk yapiom ce bi beni kendisinden uzaklastiriyor aklima ayrildigimeski sevgilim geliyor o beni cok seviyordu oysaki kocam sevgisini belli etmiyor ne yapmaliyim y’a kayboldum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Şöyle ki evliliğini kafanda tamamen bitirmeden önce eşinle rahatsız olduğun durumlar hakkında konuşmanı tavsiye ederim. Eşini al karşına, neden böyle davrandığını sor. Bu şekilde ilgisiz davranmaya devam ettiği sürece evliliğinizin kötüye gideceğini ve bu duruma daha fazla katlanamayacağından bahset. Seni gerçekten seviyorsa kaybetmeyi göze alamayacağından dolayı sana isteğin şekilde ilgi göstermeye başlayacaktır. Sadece kaybetme korkusunu yaşaması gerekiyor. Eğer her şeye rağmen davranışlarında bir değişim olmazsa eşinden ayrılmanı tavsiye ederim. Evliliğini sürdürür iken başka birini düşünmen de pek etik olmaz. Önce evliliğini kurtarmak adına çaba göster. Baktın düzelmiyor, ayrılın ve sonrasında eski sevgilin ile ilgili şeyler düşünmeye başla. Bana kalırsa eşini hala seviyor ama öfkenden dolayı eşini cezalandırmak adını böyle yanlış düşüncelere kapılıyorsun. Sakin kafayla ve öfke duygusunu bir kenara bırakarak tekrar düşünmeni rica ediyorum. Yaşan her şeyi en başından sonuna kadar göz önünden geçir. Eşini hala sevip sevmediğini, evliliğiniz bir şansı hak edip etmediğini tekrar düşün. Sonuçta bir yuva kolay kurulmuyor. Bu yüzden anlık bir öfkeyle evliliğini bitirip pişman olmanı istemem.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sizde nasıl oldu bilmiyorum ama Her şeyi evlenmeden önce konuşup kesinleştirmek gerek işte. Evlendikten sonra düzelir demek tamamen boş bir hayalden ibaret. Yaşadığımız coğrafyada evlilikte en önemli etkenlerden biri karşı tarafın ailesi. Hiç mi konuşmadınız ailesinin huyunu suyunu alışkanlıklarını? Yine de bana bir az bahane gibi geldi bir az. Çözülemeyecek bir şey değil ama her sorunda da eski sevgilinizi hatırlayacaksanız bu iş olmaz. Önce bi kendinize sorun: bu adamı gerçekten seviyor muyum, gerçekten eşim olsun istiyor muyum diye.
00 Yorumla
Selamlar,
Öncelikle yuvanı ayakta tutup dağıtmamak için eski sevgilini unutman senin için en doğrusudur eşinin sevgisini gösteremesinden yakınıyorsun ama bazı insanlar böyledir sevgilireni gösteremezler ama bu seni sevmediği anlamına gelmez sevmese seninle evlenmez bir yuva kurmazdı ailesinin yanında göstermemeside onun ağır bir yapısı olduğunu gösteriyor.
Eski sevgilinle evlensen aynı durumları yaşasan yine ayrılmayı düşünürmüydün eski sevgilinin aklını karıştırmasına izin verme onu aklından at yuvanı ayakta tut..00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Eşini karşına al ve konuş. Sana karşı olan sevginin azaldığını ve bu konuda çok üzüldüğünü anlat. Ayrıl demiyorum çünkü bir yuvanın kurulması zor, yıkılması kolaydır.
Ancak konuştuktan sonra da değişen bir şey yoksa o zaman ayrılmayı düşün derim. Ama şu an ne olursa olsun eski sevgilini düşünmeyi bırak. Önündeki durumu toparlamaya bak.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
70Cevap
+1 yılYani eşiniz evlilik müessesine uygun davranmıyor ve sizi hissel manada yalnız hissettiriyorsa bu sorunun yanıtı basit ayrılmak.Ancak ortada pek birsey yok ve siz eski sevgilinizi unutmadan evlenme kararı aldıysanız, burada olan tek mağdur eşiniz olacaktır.
Eski sevgiliniz bu denli iyi ve ilgiliyse neden evlilik tercihiniz ondan yana olmadı?
Muhakkak bir sorun vardı o kişide de.
O yüzden size tavsiyem bir müddet ara.
Annenize gidin bir müddet ya da bir akrabanıza. Bir süre ayrı kalın ve özleyin.
Döndüğünüzde yani içinizde eşinize dönme isteği doğduğu zaman bu konuyu onunla konuşun güzelce. Evliliğinizde hissel olarak yalnız kaldığınızı açıklayın ve düzelmesini isteyin. Özlemezseniz de ayrılık konusunu konuşun. Eger özler ve bu konuşmayı yaparsanız ve düzeltmede olmazsa. Yeniden ayrılık yolu görünüyor demektir.40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Yuvanı yıkmamak için eski sevgilinden soğumalısın
30 Yorumla
+1 yılTamamen gerçek ve yaşanmıştır
İki ortak iş yapanlar vardı iki adam sonra bir tanesinin çocuğu oldu aradan yıllar geçti çocuk büyüyor tabi sonra adam bakıyo çocuğa alla allah bu çocuk bana benzemiyor bir DNA testi vs. Çocuk ortağının yani kadın ortağıyla yıllardır tanışıyormuş.
Adam direk ortağını çat çat çat çat çat vurdu girdi ceza evine 5 yıl yattı bu kadar. üzüldüğüm tek şey kadınıda vursaydı keşke
Sen ve senin gibi kadınlara asla ama asla üzülmüyorum ve acımıyorum ve bu şekilde olan erkeklerede insanlar bu dünyada sizin oyuncağınız değil tamam mı ne diye sen şimdi bu adamın günahına girdin ulan siz kadınlar yok mu siz dengesiz birer yaratıksınız hadi bu adama desene eski sevgilimi istiyorum diye oda seni alnının çatından vursun haberlerde izleyelim😅00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılSoğuduysan bırak, eskiyi düşünüyorsan bırak, evliliği yürütemeyeceksen bırak...
Bırak kısacası, senin düşüncen farklı değil ki kocan sevgisini göstermiyor diye soğudun.
Sadece sıkılmışsın ve evlilik insanı değilsin. Eski sevgilinde gördüğün güzel huyları kocanda görmeyince karşılaştırma yaparak beyninde bitirmişsin bu evliliği.55 Yorumla- +1 yıl
Yok bu hem o evde rahatça durmak gelin olmak istiyor hem de kocasını aldatmak
- +1 yıl
@feyziiihüsnü zaten aldatmış sayilir
- +1 yıl
Başkasını düşünmek de aldatmaktır.
- +1 yıl
Ayn öyle çünkü başka biri var aklında.
- +1 yıl
Allah muhafaza ya
+1 yılBence eskiyi unutamadın ve soğumak için bahane üretiyorsunuz. Bu senaryoyu yüzlerce kez gördüm, kadınlar genelde eskiye saplantılı oluyor, genellikle de unutamadıkları kişi onlara en büyük acıları yaşatan kişi oluyor
15 Yorumla- +1 yıl
Belkide senden dolayı mutlu değildir. Aklın eskide olunca onunla aile olamamışsındır belki
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Aklında başkası varken ne sen mutlu olursun ne de esini mutlu edebilirsin. Yani onun mutsuzluğunun sebebi de sensin bence. Eskiye mutlu olacağının bir garantisi var mı asla yok belki bundan çok daha kötü olacak sevgililik ve evlilik bambaşka şeyler çünkü bjnu sende anlamışsındır. Bence evliliğinde mutluluğu yakalamayi dene bunun için çaba göster. Eşinle konuş beklentilerini söyle onun beklentilerini öğren birbirinizi anlayın iletişim önemli o zaman emin ol ki mutluluğu yakalarsiniz.
06 Yorumla- +1 yıl
Nasil konuştuğun da onemli ama. Yani konuya direk eleştirerek olumsuzluklari yüzüne vurarak başlarsan bunun ters tepmasi gayet normal. O yüzden yaklaşımını değiştirerek konuşmayı dene. Onun olumsuzluklarindan çok kendi beklentilerini dile getir bu evliliği kaybetmek istemediğini onu kaybetmek istemediğini herseyin çok daha güzel olabileceğini örneklerle anlatarak konuş mesela. Bunu hiç denedin mi?
- +1 yıl
Hayır bunu yapmadım direk onun bana neden soğuk davrandığını neden bana öyle davrandığını soruyorum biliyorum çok sıkboğaz oluyor ama bi cevap bile alamıyorum üfff başım ağrıyor yanımdan git diyor çok sabırsız biriyim ben sonra ağlıyorum kendi köşemde.. ne için böyleyiz diyorum konuşulmuyor ama dediğini denicem haklısın bilmiyorum Kİ hangi cümleyle nasıl neyi konuşacağımı ama olsun yüzüne vurmayarak olumsuz konuşmamayı denicem
- +1 yıl
Dene bak emin ol daha farklı olacaktır. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır derler kimse olumsuzluklarin yuzune vurulmasıni sevmez tepkisi de bu yüzdendir. Daha yapıcı yaklaş bir kadın olarak senin çok daha fazla avantajı var erkeklerin zayıf noktaları çok daha fazladır emin ol.
+1 yılKonuşmak diye bir şey var. Derdin neyse eşinle konuş. Unutamadığın o kişiyle sevgili oldun, evlilik yapmadın, ne halt olduğunu bilmiyon. Hiç olmazsa eşini tanıyon, sorunlar konuşarak çözülür ama çözmek istiyorsan tabi. Maceraya gerek yok. Ailesinin yanında ne yapması gerekiyor, Belki ailesi öyle yapmasından hoşlanmıyor.
10 Yorumla
+1 yılEski sevgilinle ne yaşadın çocum? Kocanda bulamayıp onda bulduğun şey ne? Tüm bunları düşünüp tart ve sonra evliliğin için bir şeyler yapmaya çalış. En baştan yanlış yapmışsın evlilik kararı vererek ancak durumu kurtarmanın çareleri var. Eski eskide kalmış kafanı karıştırmanın manası yok
00 Yorumla
+1 yılİşte evlilik tamamen bi kumar ya kazanır mutlu olursun sonsuza dek ya da mutsuzluktan kurtulmak için çare arar durursun ne hayallerle sevmişsindir oysaki , eşini ailesinden aşağıda tutan (sevgi anlamında) hiç bir zaman karısını mutlu edemez şimdi sen eşini de aldatsan ayrılsan da tamamen haklısın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Bence yapamıyorsan bu evlilikte mutlu değilsen boşana bilirsin kaç yaşındasın
11 Yorumla
+1 yılKendinden emin olmadığın halde biriyle evlenip onunla yuva kuruyorsun, sonra da karşı taraftan sevgi bekliyorsun. Seni sevse ne olur kocan? Başkası aklımdan çıkmıyor diyip birde sevgisizlikten mi yakınıyorsun
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİşte hep böyle ayrıldıklarımız, evlenmediklerimiz aklımızda kalanlar olur. Yanımızdakinden hep zamanla soğuyup uzaklaşırız. Birbirimizi yiyip bitirip tüketiriz. Oysa ayrıldığımız aklımızda hep güzel kalır, boka sarmadan. O yüzden hep derim: çok sevip değer verdiğinizle evlenmeyin. O sevgiyi ve değer tüketmeyin, hep kalsın. Yanında olacağına aklında olun.
02 Yorumla- +1 yıl
Çok sevip değer verdiğinize evlenmeyin. Aşırı sacmalamissin
- +1 yıl
Verdiginizle*
+1 yılTek sorun ailesinin yanında sevgisini belli etmemesi mi gerçekten?
11 Yorumla
+1 yılSaçmalama emin ol eşinden ayrılsan eski sevgilin eskisi gibi kalmamış olacak. Pişman olan sen olacaksın düşünmemeye bak eşini sevmeye tekrardan ısınmaya bak.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Eski sevgilin kadar taş düşsün başına evlenmişsin artık hala eski eski diyorlar benimde canımı sıkıyorlar onunla evlenseydin o zaman niye adamın da başını yaktın ki
30 YorumlaAh iste ah.. boyle çok örnek duydum. Bu tamamen senin hatan, muhtemelen eski sevgilinden de sen ayrilmissindir, iste bunun temel nedeni sadece kocanla ilgilide degil. İnsanlarin evlenmeden bircok insanla sevgili olup, bircok insan tanimasi. her insanin bir yönünü elbet seversin ve kiyas yaparsin. Mukemmel insan profili olusturursun bu
00 Yorumla
+1 yılBelki de o kocanın unutamadığı eski sevgilisi vardır. Ve o yüzden sana sevgisini belli etmiyordur. Birde bunu böyle düşün. Madem unutamıyorsun neden evleniyorsun. Yazık.
01 Yorumla- +1 yıl
Bak bu mantıklı ya da pısırık bıro
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılŞu sıralar biraz kafan karışmış olabilir. Eski sevgilini değil de onun sana olan sevgisini özlüyor olabilirsin. Biraz zamana bırakmanı tavsiye ediyorum.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Evliliği iyice oyuncak ettiler bok mu vardı evlendin aklında başkası varsa ne
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 776 cevap paylaştı.
+1 yılZihnen aldatiyorsun adami resmen. Evlenmeden aklin nerdeydi
20 Yorumla
+1 yılsacma sapan konusma erkekler belli etmeyebilir ama bu sevmedigi anlamına gelmez sen belliki başka seyler istiyosun
00 YorumlaBir şeyler bittiyse durmanın mantıgı yok bence karşındaki insana yazık kendınede yazık bitir evliliğini sonra isteğini düşün.
00 Yorumla
+1 yılGerçekten bütün sorun ailesinin yanında sevgisini göstermemesi mi? Evin içinde ikiniz baş başa iken nasıl durumlar peki? Sadece evin içinde
02 Yorumla- +1 yıl
Zaten sadece ailesının yanında yapıyorsa dıger zamanlar sorun degılsensogumak ne ya evlilik cocuk oyuncahımı
- +1 yıl
Yas kac eblimisiniz
Bırak kocayı sal ya da aldat onla mı uğraşıcan değer bile vermiyor demek ki
021 Yorumla- +1 yıl
@verona_aldatan kadın yolludur
- +1 yıl
Namussuz kadindir
- +1 yıl
Namussuz kasar olmak istiyorsan git aldat ne diyim
- +1 yıl
Işine gelmedi ağla
- +1 yıl
Aldatmaya bahane bulma
- +1 yıl
Peki edepsizliği karaktersizligi namussuzlugu seçmişsin aferin. Seni de bi aldatan olur merak etme. hersey karsilikli
- +1 yıl
tamam işte inşallah aynısını sana da yaparlar
- +1 yıl
Yoo var aynısını yaşayacaksın inşallah allahın izniyle
- +1 yıl
Ama olursa aldatirsin
- +1 yıl
Erkek aldatsa ortalığı ayağa kaldırırsınız ama. Kadın aldatınca ayy canım niye yaptın keşke yapmasaydın dersiniz
- +1 yıl
Sen sap kal kanka yoksa aldatırsın %100
Eski sevgilin ailesinin yanında sevgisini belli ediyormuydu?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Ssn eskiye verecen belli vicdanini rahatlatmak istiyon
11 Yorumla- +1 yıl
Dayı roket atmışsın. Bu site nasıl bir yer yahu. Seks aldatma her türlü şey var. Kızlar o kadar rahat ki onunla yattım bununla yattım yazıyorlar :)
Aldatmaya giriyor bu durum. Boşanın. Sizin gibi insanlardan dolayı bu toplum yozlaştıkça yozlaştı.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYa madem eski sevgilin aklından çıkmıyordu evlenmeseydin
00 Yorumla
+1 yılsen gerçekte hangisini istiyordun ona eminmisin... evlenmeden düşünseydin ya ablacım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltam bir kadın uydurması, kendinizi haklı çıkarmak için çamur atmayacağınız kimse yok, ama anlamayanlar seni haklı bulur, kadınları biraz olsun anlayanlar benim gibi düşünür
00 YorumlaLutfen ayril bu sana ona karakterine ve varsa cocuga yazik ayril kurtulun yeni hayat kurun
00 Yorumlaevde yanlızken nasıl davranıyor , ailesinin yanında çekiniyor olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu saatten sonra bunları düşünmen boş evlenmişsin artık boşanmak kolay mı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılyanındakiyle yaşlanır aklındakiyle ölürsüncüler yüzünden evlilikten soğuduk ayy
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı sorun bendede var eski dediğim boşanma aşamasına girmiştik annesinin evine gitti o gidince birisini aldım hayatıma 1.5 sene aradan geçti 6 yıl yine aklımda 😔😔😔
00 YorumlaAllah gitsin alacak bir eşine bir sevgiline verirsin
00 Yorumla
+1 yılÜzme tatlı canını kıymetini bil yeter takma kafana herşeyi konuşmak istermisin
00 Yorumlaboşanmalısın, hem kocana ihanet etmezsin hem de sevmediğin biriyle ömür geçirmek zor olsa gerek.
00 Yorumlaaklıma takıntılı bir başımın belası geldi sen bunu yazınca.
00 Yorumla
+1 yılAilemin yaninda ben de mic mic olmam ama
Önce kocanla konuş00 Yorumla
+1 yılZor durum. görüştünmü eskiyle hiç
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 887 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğu sen terk etmiştin öyle mi?
17 Yorumla- +1 yıl
Peki evlendiğin adamı niçin tercih ettiğin. Hani daha olgun olduğundan mı? yaşam standartlarından mı? karakterinden mi?
- +1 yıl
Bilmiyorum Kİ kaptırdım kendimi mutlu olurum sanmıştım oysaki eski sevgilimi kafamda ört pas etmişim saadece bunu anlıyorum şimdi kendi kendime neden ben ona bunu yaptım diyorum.. eşimle de zaten hiç iki lafı bi araya getirmiyoruz ilgi yok aramızda saygıda kalmadı onun saadece saakinliğini bana olan davranışlarını sevmiştim.. ama evlendikten sonra gerçek huylarıyla karşılaştım.. ne kadar şiddeti sevdiğini.. onu yinede bırakmadım çünkü hep özür diledi hep affettim olur öyle şeyler dedim boşalamıyorum bahane mi bunlar sence?
- +1 yıl
Böyle çocuklar hep üzgün bırakılıp terk edilir. Çoğu sessizliğe gömülür ve insanlara olan inancını kaybeder. Çocuğa üzüldüm gerçekten kimse hak ettiğini almıyor. Ya da konfor her şey demek artık.
Kadınların büyük çoğunluğu üzerindeki çaylaklığı kırkından sonra aşıyor. Bu da toplumun onlara uyguladığı ideal evlilik yüzünden oluyor. Gün geçtikçe konforun da çok önemli olmadığı anlaşılıyor. Dostoyevski çok güzel söylemiş; iyi adamlar yalnızlıktan ölür, iyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken.
Bahane mi bilmiyorum ama anlamaya başladığından kuşkum yok. Senin için de üzüldüm sonuçta hata yapabilme lüksü insanoğlunda çok. Şiddeti seven adamları sevdiğini söyleyen çok fazla insanla karşılaştım bu sitede. Sanırım iyi çocuklar için sadakat, artık tozlu raflara taşınmalı.
İnsan keşke farkı erkenden öğrenseydi. Sanmak değil bunun adı, daha doğrusu sevginin karın doyurmuyor olması.
Sen eşini uyar tamam mı. Kesin bir dille tane tane söyle, asla içinde tutma. Bu tutumların beni çok fazla üzüyor de.. Bir zaman belirle kendine o vakte kadar bir düzelme olmazsa, o zaman boşanman için adım atarsın. Ancak konuşman gerekiyor. Ne diyeyim bilmiyorum ki umarım sen de çok mutlu olursun o bahsettiğin çocuk da öyle..
- +1 yıl
Eşimi üzmek istemediğim için bu durumdayım. . Herkesin bir geçmişi vardır seninde var ama benim üzüntümse eşimin benle 2 kelime dertleşemememiz.. onun bu soğuk davranışı beni üzüyor Buda geçmişimi düşünmeme sebep oluyor.. keşke olmasa.. kendimi kötü düşüncelere kaptırmak istemiyorum bu ihaneti eşime yapmak istemem.. Onu seviyorum ama onun beni artık sevdiğini düşünmüyorum ama hep elimden geleni yapmaya çalışıyorum ayrılık kötü bi durum. Eşimle bir hoşuma gitmeyen bir durumu Konuşuyorum ama o istemiyor.. çünkü sonu kötü bitiyor ya o sinirleniyor ya ben en sonunda
- +1 yıl
İkinizin iyiliğine olan konularda eşini üzmek, uyarmak zorundasın. (Tabi hemencecik ayrılıktan bahsederek değil!) Hayat arkadaşın o senin bu yüzden adil olmak zorunda herkes.
Anlıyorum seni, evlilikten önceki canlılık ve ilginin zamanla yerini soğukluğa bırakması birçok kadının başına geliyor. Haklı olarak bunu istiyorsun.
Doğru, insanların başına gelir bu; seçimlerini eski seçeneklerle kıyaslamak. Daha taze taze evlisin, şimdi konuşmazsan ileride daha da zorlaşır bu durum. Sinirlendiğinde her şeyi hallettiğini sanmasına, ses çıkarmazsan şiddet ileride daha fazla büyüyebilir. Erkekler bir kadını elde ettikten sonra daha da fazla çabalamasına artık gerek kalmayacağını düşünürler.
Yapman gereken şey o sinirlense bile güzelce ifade etmek. Ola ki sana bağırıp çağırır ve dinlemezse, susarsın ama hemen sonrasında en yakın zamanda uzun bir süre o evden ayrıl. Çünkü ona sağlıklı düşünmeyi sağlayacak en iyi şey eksikliğin ve bunun yarattığı farktır. Bir ay veya iki ay gibi.
Eğer onu seviyorsan ikiniz için bir müddet uzaklaş. Kafandaki her şeyi ifade etmeyi ihmal etme.
Gizli Üye(18-24)+1 yılSiz boyle trollere inaniyormusunuz ya. Ne kadar trol de olsa bunu paylasanin ne kadar ruh hastasi oldugunu gosteriyor ayni zamanda zavalli😂
03 Yorumla- +1 yıl
İnsan niye böyle bi yola başvuruyor
Cevap sahibi+1 yılXper kasmak için tabi. Birde can sıkıntısından falan heralde anlamadim bu manyak lari
- +1 yıl
Teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için
+1 yılBirincisi eskisi eski de kalmış muhtemelen boşansan da onunla olamayacaksın, vermen gereken karar eğer mutsuzsan bu adamla boşanmak ve önüne bakmak ama eskisi ile olur diye boşanırsan çok pişman olursun
01 Yorumla- +1 yıl
Zaten bosanıp ona donerse bı gelecehı olmaz anca sevgılısı arzuladıgında gırebılşce tek yer ywtagı
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocan kötü değilse boşanma. Eski sevgilinle takıl. Sonra ondan ayrıl kaldığın yerden evliliğine devam et. Bir bunun için evlilik bitirilmez.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEski sevgilin bekarsa takıl gitsin onla bu malı da bırak
09 Yorumla- +1 yıl
Dışarıda ahlak dersi verenler genelde bu tipler işte. Eminim ortamlarda erkeklere sallıyordur ne kadar ahlaksız diye
Cevap sahibi+1 yılBıraktıktan sonra takılsın demek istedim zaten ve özellikle belirttim ESKİ SEVGİLİM BEKARSA DİYE 2 taraflı aldatmayacak kimse kimseyi dicem ama aklı ondayken başkasıyla beraber olmasıda aldatma sayılır.
Cevap sahibi+1 yılSevmiyorsun senin sevdiğin ilgi. Eski sevgilininde ilgisini sevmişsin onu sevseydin onunla evlenirdin. Burcun ne
- +1 yıl
Bu yüzden işte hiç sevgilisi olmamış kız bulup evlencem
- +1 yıl
Çünkü illa ki aklına gelir eski aşkları
+1 yılayrılmalısın..
başka türlü daha kötüye gidecek gibi işler..00 Yorumla
+1 yılbence bu düşüncelerden sıyrılmalısınız. bunu düşünmek bile eşinize ihanettir. eşinizi karşınıza alıp konusun gerekirse çift terapisi alın. en son çare boşanmak olur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Zor bir durum kafan karışmış senin sağlıklı düşünemiyorsum
00 Yorumla
+1 yılAslında o kadar haklısın ki bende hissedebiliyorum ne kadar zor durumda olduğunu 🥺 ama artık evlenmişsin oda kalbinde olacak hep
00 Yorumla
+1 yılAilesinden cekiniyordur belliki baski altinda buyumus
00 Yorumla
+1 yılHerkes boşa ayrıl demis, bekara karı boşamak kolay tabii
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvliyim, soğudum da ne demek bu iş çocuk oyuncağı mı? Sevgisini gösteremiyor olması her tarafta vıcık vıcık olmasından iyidir...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Ayrıl?
20 Yorumla
+1 yılhakkın da hayırlısı olsun diyelim
01 Yorumla
+1 yılBunları dıudukca uzaklasıyorum evlilikten
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bunu bilmeyerek mi evlendin
05 Yorumla- +1 yıl
Eşimle kaç sefer ayrılmak istedik her seferinde aileler girdi araya onlar birleştirdi bizi.. çok saygısızlıklar oldu aileler arasında.. soğudum kendisinden artık kavga bile etmiyoruz yatağa bile önce ben giriyorum bilmem kaç saat sonra o giriyor yatağa böyle bi umursuzuzbirbirimize ama ne o ne ben kopabiliyoruz birbirimizden
Boşan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 450 cevap paylaştı.
+1 yılUnut bence bu saatten sonra ona donemezsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılÜff bi bitmediniz sizin gibilerden bıktık
00 Yorumla - Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evliyim soğudum, eski sevgilim aklımdan çıkmıyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer