2.5 yıllık sevgilimden soğudum ona karşı buz gibiyim ama ayrılamıyorum da ne yapmalıyım?

Neden böyle oldu bilmiyorum artık ne yapsa batıyor hareketleri giyimi tavrı tipi her şeyi. Bunları yazdığım için kendimden nefret ediyorum cünkü dünyanın en iyi insanı beni çok seviyor benim için birçok fedakarlık yaptı sevgisini gerçekten hissettiriyor ama ben onu sadece insan olarak seviyorum aşk çekim tutku hiçbirşey yok ona karşı hislerim öldü şimdi bir de daha kötüsü gıcık olmaya basladım ne yapıcam ben ayrılırsam ölür dayanamaz 😭 dahaönce cok kez ayrılmaya kalktım hep engel oldu yalvardı ağladı etti devam ettim ama böyle yürümüyo artık
Güncellemeler
+1 yıl
Başta yakışıklı bakımlıydı sonra giderek kilo aldı bakımsızlaştı vsvs :( eskisi kadar yakışıklı da değil anlayacagınız saldı
2.5 yıllık sevgilimden soğudum ona karşı buz gibiyim ama ayrılamıyorum da ne yapmalıyım?
Cevapla