Eşimden çok soğudum eski sevgilim yazıyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben 5 aylık evliyim. Eşimi sevgili dönemlerimizde çok çok seviyordum ve aşıktım. Ama söz nişan evlilik dönemimizde kayınvalidem, görümcem ve eşim tarafından o kadar üzüldüm ağlatıldım ve haksız şeyler yaşadım ki eşimden soğudum onunla cinsel birliktelik yaşamak istemiyorum kendimi o bana yanaşınca kaçarken buluyorum. Sanırım yaşadığım şeyler beni soğuttu. Eşimle tanışmadan önce başka birisiyle konuşuyordum onunla gerçekten çok iyiydik seviyordukta birbirimizi ama bırakın evlenmeyi hani bir kira ödeyecek kadar bile geliri yoktu. O da bunu biliyordu zaten. Bu sebepten onunla olamadık. Ama geçen seneler içinde o benden vazgeçmedi evlendiğimi görmüş mesaj attı boşan falan diyor bana beraber olalım diyor. İnanın kimseye anlatamıyorum kafam çok karışık gündüzleri onunla mesajlaşıyorum akşam eşim gelince onunla konuşmuyorum. Lütfen bana bir akıl verin
Güncellemeler
+1 yıl
Anca 1 ay dayanabilmişim bugün tekrar konuşmaya başladık oysaki onu hayatımda istemediğimi söylemiştim niye böyle oldu yine 😔
Eşimden çok soğudum eski sevgilim yazıyor ne yapmalıyım?
Cevapla