Eşimden artık iyice soğudum, senelerce katlandım. Sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar, eşime senelerce maddi manevi destek oldum çalışan bir kadınım, karı koca ilişkimiz sıkıntılıydı sabrettim tedavi olur dedim, asla kafasına kakmadım, çok güzel zamanlarımızda oldu ama sık sık kavgalarımızda çok oluyordu, çok yalan konuşuyordu, sürekli yalan yalan, sigara içmem diyen adam gizli sigaralar, iddia oyunları, telefon oyun bağımlılığı, haliyle 5 sene sonunda soğudum. Alışkanlık dışında bir şey kalmamıştı saygı tükenmişti, ben seviyorum desede seven insan kadar kötü şeyler konuşmaz tartışmada. Altınlarımı sattım borcuna destek için, alyansımı sattım. Üstümden başımdan kıstım primlerimi kartlarına yatırdım, araba aldım mutlu olsun dedim oda kendi üstüme yaptım allahtan. Şimdi kedi köpek gibiyiz, psikolojim çok bozuk dedi psikolojik rahatsızlık teşhisi kesin olduğu için destek alacaktı ama artık ona doktorda kar etmez şükürsüz biri, durduk yere tartışacak yer arar oldu, bana boşanma için dilekçeyi vermedinmi diye baskıcı konuşuyor, yemek koyuyorum kin gütmeyip, benimle sofraya oturup ertesi günü kötü davranıyor yapmasaydın kızım yapmasaydın diyor. Boşanmaya karar verdim. Senelerce katlandığım için kendime kızıyorum sizce bu durumda ne yapmalıyım güzel genç bir kadınım çocuk yapmadım şükür.
Eşimden artık iyice soğudum, senelerce katlandım. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla