Nişanlımın kazandığı para yetmiyor, ben rahata alışkınım bu şekilde evlilik yürütemem dedim. Sizce iyi mi yaptım? (Sayfa 3)

Nişanlımın kazandığı para yetmiyor, ben rahata alışkınım bu şekilde evlilik yürütemem dedim. Sizce iyi mi yaptım?
Cevapla