Nişanlımın kazandığı para yetmiyor, ben rahata alışkınım bu şekilde evlilik yürütemem dedim. Sizce iyi mi yaptım?

Neyapacagimi gercekten bilmiyorum. Deger veriyorum, seviyorum. Fakat kendisi gözümde cok basarili bir birey degil. Banada borclu. Artik tak etti canima. Ben bu rahatliga alistim, birseyler yap ben bu sekilde evlilik yürütemem zor’a gelemem dedim. Siz ne dusunuyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha iyilerine layik diyen insanlar sanirim acima duygusu konusuyor?
Nişanlımın kazandığı para yetmiyor, ben rahata alışkınım bu şekilde evlilik yürütemem dedim. Sizce iyi mi yaptım?
Cevapla