AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Geçen biri burada 'çocuk yapmak istemiyorum diyince tepki veriyorlar' diyerek soru sormuştu. Sizinki de o hesap, yapsanız bi dert yapmasanız bi dert. Kimseyi takmayın nasıl mutluysanız öyle yaşayın, zîra onlar asla susmaz
bana garip geliyor, ben su an bile cocugu bırak evlilik dusunmuyorum ama sen hazir hissetmissen ve yapmissan bi sey soylenmez
Aynen
Benim bir arkadaş da 21 yaşında üçüncü çocuğa hamile hayatı mahvoldu. Mutluysan ve bu yaşta geçinebiliyosanız sorun yok bize giren çıkan ne 😂
Kime göre, neye göre garip? Sen mutluysan garip olan bir şey yok. Laf söylemeye niyeti olan illa bir şey bulur.
istekli sürekli seks yapan ve doğum kontrolü nü bilmeyen bir canım olduğu nu düşünüyor lar bence sen ne dersin haklılık payı var mı
İnsanların ne dediğini önemseme, onlar her şeye bir kulp takar. Mutluysan sorun yok, herkesin önceliği kariyeri olmak zorunda değil.
Evet garip bir durum bu kadar erkenden evlenip çocuk sahibi olmak daha kendi bile çocuk yaşta bana göre
Belki bu sahte ortamı gördü farkına vardı sahte aşklar ona samimi gelmedi sevdiği adamla evlenip gercek bi yuva kurmak istedi neden garipsedin ki.
Sen ne anlatıyorsun ya 😀 burada sahte ortamı gördü gitti sevdiği adamla evlendi. Tamam evlenebilir de insan da sosyal medyada sahte ortam gördü diye gidip 18 yaşında evlenmez herhalde. 21 yaşında 2 çocuk varsa 19 lu yaşlarda çocuk yapmıştır ki kendi de çocuktu o yaşta
Sen mutluysan gerisini boş ver. İnsanlar ne der diye yaşanmaz.
Küçük gösteriyorsun yaşın küçük diyenlere de napim gelinlikle mi gezeyim de. 😄
çok garip değil aslında sadece artık evlenme yaşları 23-28 yaşları arası o yüzden , en iyisini yapmışsın takma kafana
Önceleri çok normaldi de şimdi anca 20 21 yaşında evleniliyor o yüzden şaşırmaları normal gibi. Bence iyi yapmışsın ama mutluysan
Şu devirde evlenme yaşı ortalama 28-30 oldu. Siz 21 de 2 çocuklu anne olunca şaşırmaları biraz normal. Severek evlenmişsiniz mutluysan takma kimseyi
Aynı ben ama 24 yaşındayım. Daha küçüksün de bilmem ne falan diyen çok oluyor, artık takılmıyorum bile. Ama 3. çocuğu yapma, zor olur. Sjsjjsjsjs.
Çok iyi ya evlilik çoluk çocuk işini aradan çıkarmışsın hemde 21 yaşında öff bundan sonra negzel istediğin gibi yaşa.
21 yaşında 2 çocuk sahibi olunabildiğine göre garip bir durum değil.
Siz mutluysanız bizi alakadar etmez.
25 yaşında olup 9 yaşında oğlu olan arkadaşım var, normal yaağğğniiii
Insanların dediklerini bu kadar ciddiye alırsan...
ömrünün sonuna dek yaşayamazsın...
Ağızlarının payını neden vermiyorsun rahatsız oluyorsan
Sonuçta doğurkanlığa erişmişsin. Bunda şaşılacak bir şey yok mutluysan başkası ilgilendirmez
Toplumun kendisi garipken milletin hayatını garip buluyor
18 de evlensen 19 da ilk çocuk 21 de ikinciyi yapsan olur ya...
maalesef , günümüz şartlarında bana da garip geldi.
Olmuş bi kere nedeyim de sana cahil muamelesi ediyorlar buna izin verme oku kendimi geliştir
eşin kaç yasında yaşıtsanız sıkinti yok ama gidip 18 yaşında 25 yaşında adamla evlendiysen sıkıntı
Yaşın çok küçük ondan kaynaklı. Garip denebilir yargılamak için söylemiyorum. Yurtdışında 21 yaşta bazı şeyler yasallaşıyor yani çok erken bir yaş.
Garip mi bilemedim de, doğru da olmadığı kesin. Daha sen çocuksun.
evet kadınların hala bu aynı hataları yapıyor olması sonra da aldatılınca veya şiddet görünce maddi bağımsızlığım ve özgürlüğüm yok kocama muhtacım, 2 çocuğum var tek bakamam, nasıl bakacağım? demesi çok çok garip bir durum. Allah akıl fikir versin size
Türkiye şartlarına göre vede yaşın küçük olduğundan yadırgamış olabilirler sen niye takılıyorsun
değil tabiki sen biraz erken davran mişsın o kadar
Hicbir sorun yok. Bazi insan 18 yasinda evlenir, bazisi 38 yasinda. Bazi insan 18 okulu birakir, bazisi 38 yasinda okula baslar. Bu hayat senin, sen ne istersen onu yasarsin. Isteyen istedigini desin, onemli olan senin hayatinla mutlu olman ♥️
Senin için gerçekten çok üzüldüm hayatını birkaç sene bile yaşamaya izin vermeden 2 çocuğun sorumluluğunu almışsın adına üzgünüm
Öyle deme acısını çocuklardan çıkarır
@feyziiihüsnü orası da ayrı problem işte ben bu kıza değil o çocuklara acıdım dağa çok
Daha*
Bunlar çocukların geleceğini düşünmüyor ki daha 1 evladını sevmeden 2. yi yapmış ilki bile 3 yaşında bile değil yazık o çocuğa
@feyziiihüsnü aynen sağlıksız aile planlayamayışı
Garip değil ama acelen neydi diye sormadwn edemedim
görsel anlamda bakınca şaşkınlık yaratıyor olabilir
@prestiqe33 @kerkenez34 @darlinll hesabımı istek attin kapandı şimdiki hesabim
Benim bi tane war 8 yasinda bende 23 herkes sasiyor ayni 😀
15 demi doğdun
18 yasinda evlendim 4 yillik evliyim bana da sasirirlar
Garip bir durum yok ortada. Yengem'de 21 yaşında ayın 15'de 3. Çocuğunu dünyaya getirecek 😊
Yengenizin egitim durumu nedir
Lise 1 terk
Eşinin egitim durumu nedir
Bide 39 yaşındasın kendinden yaşça küçük kadına yengemi diyosun
Benim kuzenim 23, karısı ise 18 yaşında ama ben yenge demiyorum
Olabilir sen yenge demeyebilirsin sen demiyorsun diye hiç kimse söylememek mecburunda değil. Saygı duyduğum için yenge diyorum. Hayırdır herkese tutturmuşsun eğitim durumu nedir diye neden sorup duruyorsun bunun sebebi nedir
Araştırma yapıyorum erken yaşta evlenen kişilerin egitim düzeyi hakkında
Üslubuna bakarsak pek üniversite mezunu gibi değilsin
Hayırdır falan diyorsun ne kadar kabasın
Yengene duyduğun saygıyı kadınlarada duysaydın ne güzel olurdu
Sen Üniversite okumuşsun da ne olmuş ki. Kadınlara saygım var bunun senin karar vereceğin bir durum değil. Demek ki okumakla insan analizi yapılıyor senin söylediklerine bakınca öyle görünüyor. Kimseyi tanımadan karar verme derim. Araştırman da sana başarılar dilerim
"Üniversite okumuşsunda ne olmuş ki"
Bu cümleyi okuduktan sonra devamını okumadım sakın üniversite okuyanların veya üniversite mezunu olanların yanında bu cümleyi kurma yoksa ağzının payını alırsın rezil olursun. Rezil olmanı istemem
Sen önce kendini bil de ondan sonra bana fikir öner hadi yoluna. Hiç kadın cinayetlerine baktın mı o övdüğün okumuş insanların çoğu kadınları üzülerek söylüyorum katlediyorlar maalesef. Araştırmanı öneririm
Yaşadığın yer ve toplumla alakalı. Bence sıkıntılı bir durum değil.
Bana da niye hala evli değilsin diyorlar. Milletin söylediğini umursarsan hayattan soğursun.
Yaptığın herşeyin ve verdiğin her kararın arkasında durursan kimse belli bir zaman sonra konuşamıyor...
Garip olan bir şey yok. Hayatta onlardan daha ileride olmana şaşırıyorlardır.
Garip cunku kadinlar evliligi hic iatemiyorlar sen o yuzden ilgi cekiyorsun
Sene 1960 olsaydı hayır garip olmazdı, malum günümüz şartlarında garip geliyor.
Büyük bir sorumluluk oldu için garip geliyor insana
Ben 21 yaşındayım çocuklarımın hepsi denizde diğerleri ise çöpte kdkfkd
Progil fotodaki kim yesil mi
Ya boş ver onları önemli olan senin mutluluğun insanlar her zaman konuşacak şeyler bulurlar
Eski sevgilimle evli olsaydım şimdiye 3 4 çocuğum olurdu 21 yaşında 😅
Toplum hep 30 yaşına alışınca 18 ve 2 çocuk diyince şaka gibi geliyor millete
Nasip kısmet yapacak bir şey yok
Allah bağışlasın
Evet çok garip. Evli olan bile garipken üstüne 2 çocuk yapmış olman oldukça garip.
Harika bir şey bu ben bugün ki aklım olsa 17 yasında evlenir 21 yaşına 3 çocuk yapardim
Bizim şehirde bekar 14 yasında bikaç çocuklu kızlar hep nhelal olsun sana dayoglu 😀
Fazla erken bana gereksiz geliyor genç yaşında fazla sorumluluk ama yinede senin kararın
Burdan cevapliyim dedim ordaki gorus sahibini de rahatsiz etmeyelim 😅 dedigin gibi her anne iyi degil cennete gitmekte bu kadar kolay degildir 9 ay tasidi diye cennetlik mi oluo yani zaten cocuk kendi istegiyle var olmuyor ailesi istedi diye var oluyor yani 9 ay tasiyorlarsa da kendi istedikleri icin tasiyorlar dogal olarak, dogduktan sonrada cocugunun hayatini zehir eden cok dedigim gibi malı olarak gorenler var ben dogurdum benim sayemde varsin dediklerimi yapicaksin hakkimi helal etmem vs gibi seyler ne hakki tam olarak? Senin istegin uzerine cocuk istem dışı dogmus ne hakkin var yani asıl cocugin hakki var senin onun dediklerini yapman lazim cunku o kendini dogurtmadi ki sen istedin ama kimse boyle dusunmuo maalesef 😅
@Shazam6 düşündüklerimi söyledin 😊
Ayni dusuncedeyiz 😊
Peki senin ailen iyi miydi kötü mü?
Hayatindan memnun musun
Ağzı olan konuşuyo işte ne yapıcan boş ver duyma sen onları
Bende evliyim 33 yaşındayım ve halen erken diyenler var. Bu yüzden takma kimseyi
Sen zaten 23-24 yaşlarında gibisin. Biraz hızlısınız o kadar
Coooook normal napsinlar geri kafalılar sevgiyi daha anlamıyorlar
Hayır değil, sadece çocukluğunu bitirmeden gelin etmişler seni ona üzülüyorlar
18 ve üstü reşit zaten yani çocuk falan değil
Sadece genç olduğundan dolayı eleştiriyorlar artık eskisi gibi çok karşılaştığımız bi şeyde değil insanlar şaşırıyor
Sen de haklısın ama cidden erken evlilik olmuş. Yaşa göre 2 çocukça hızlı bir giriş olmuş. Şunu deyim umarım hep mutlu olursun
Aynen bende umarım hep mutlu olur
Siz soruyu soran kişi misiniz yeni fark ettim
Hayır
Birde engel atmaniz hiç hoş değil! Medeni bir şekilde yazı yazdım soran kişi adına cevaplar vermişsiniz yeni fark ettim diye! @portakalkek
Genelde KS ortamında mesaj atanlar kötü niyetli oluyor güvenmiyorum🤷♀️
Hakkın var elbette insanları yeni yeni tanıyorsun takdir ettim ama her zaman böyle önyargılı davranma. Herkes kurt gibi aç ama ben herkes değilim.
Peki
İyi geceler
Size de
Yo çok güzel. Allah bağışlasın. Hep mutlu olun inş.
Bende 21 yaşında 2. üniversiteme hazırlanıyorum işte hayatlar ne kadar farklı herkeste
asil kadın❤
Ne güzel
Geçen ben de kadın doğuma gittim doktor neyin var abicim dedi evli ve 22 yaşında olduğumu öğrenince ufak bir şok geçirdi 😅 bir daha demedi.
Ben 21 yaşımda bu sene daha mühendislik okumaya yeni başlayacağım ya
Yuh, 21 yaşında 2 çocuk sahibi olmak nedir?
Doğulu falan mısın?
Bende 21 yasinda hicbisey basarmadim agliyorum Şu an
Hiçbir şey başarmadım derken?
Meslek yok ehliyet yok koca yok
Üniversite okuduysan yüksek lisans deneyebilirsin, belki akademisyen olursun
Okumadim
Okuyun o zaman istiyorsanız tabi, hala geç değil; 26-27 yaşınızda üniversite biter
😭😭😭😭mutsuzum
Anlatmak ister misin demek isterdim ama benim kafa da biraz güzel bu gece. Konuşmak istersen çok bunalıma girmeden konuşacaksan dert dinleyebilirim biraz.
Valla cok bunalimdayim ama sen bilirsin istiyosan yaz
takip isteği yolladım