AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Abla @Injuredhandssss ile İnşaAllah ben de hayırlısıyla tez zamanda evlenmek istiyorum. Dua edin de ablam evlenebileyim :)
@Injuredhandssss
Zor. Dam olsan geçerdin :/
Nasıl anlayamadım abi
Kadın olsan her türlü evlenirsin diyom :D Bizim burada engelli kız vardı ona bile talip çıktı yoklukta. Sap geçmiyor maalesef.
Anladım abi peki
Allah hayırlısını nasip etsin
Erken evlilik demek hayat karşısında erken yaşlanmak demek
Olabılır genelde roman kulturunde ve kürt ailelerde erken evlılık cok oluyor 23 yasında komsunun 4 adet cocugu var vanlı kendısı.
Hayır maddiyat varsa iyi ben 30 yaşına geldim çocuk yapmak benden geçti artık çok enerjim bitti
Siz mutluysanız kim ne diyebilir ki? Reşitken evlenmişsiniz. Karar sizin kararınız. Kimse bir şey diyemez, garip de değil yani başka şeyler olsa eminim desteklerlerdi. Mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun
Garip bir şey değil eğer 18 yaşında filan evlendiysen normal ama herkese söyleme nazar değer bişey olur çocuklarına falan kem gözlü çok...
Garip değil aslında normal ama günümüzde çok garip diyorlar
Bence işin olup öyle olmaıs lazımdı bence çünkü tamam şu an çok mutlusun ama ilerde ya bir şey olursa kendşni ve çocuklarını korumaya alman lazım bir de insanlar ancka 30lu yaşında bu sorumlulukları almaya alışkın
Aynı bende öyle ve büyüyünce çocukların kankin gibi oluyor 😅 söylenenlere aldırma herkes kıskanıyor, Allah daim etsin mutluluğunuzu. 🥀🥰
😂Bencede garip bende 26 yaşındayım daha yeni nişanlandım üstelik evlenincede hemen çocuk olmasını istemiyorum vayy yaşlandım
Bir tek sensindir heralde bu durumda. Çok kötü bence
Mutluysan hiç bı sikinti yok keşke bende erken evlenebilseydim çocuklarımla daha iyi anladablmenin ve ilerde aramızda uçurumlar olmasn isterdm
hayır be milletten duydukları için artık refleks olmuş onlarda. direkt aaaa diyolar. garip bir şey yok güven bize :)
Hayat senin hayatın, sen erken evlenmeyi tercih etmişsin ve mutlusun onların ne? boş ver sen çevrendekilerin söylediklerine kulak asma
Sansa bak. Ben 21 ne ehliyet ne meslek ne koca aglicam
Üzülme zamanla hepsi olur
@orhanelmacii olmyo nezmn
İlk önce meslek edinmeye bak
@orhanelmacii hic bi isi begenmiyorum gecen sene kovuldum stajda
Neden kovuldu
Staj neydi
@orhanelmacii muhasebe. Asik oldm terketti kendimi veremedim ise
Sen memnunsan kimin ne söylediğini aldırış etme erken yaşta evlilik iyidir çocukların la beraber büyürsün aranızda anne çocuk değil kanka gibi ilişki olur en iyisini yapmışsın
Korunmadiniz mi 2 çocuk için çok erken olmuş. Pek hoş değil yani etraf korunamadiginizi veya çocuk için kocanın seni kullandığıni düşünecekler. Hele ki kötü yaşam sartlarina sahipsen daha çok üzüldüm.
Bu senin tercihin kimseyi ilgilendirmez istediğin yaşta evlenebilirsin istediğin kadar çocuk doğurabilirsin senin fikirlerin senin seçimlerin kime ne bundan? 🤷♀️
Eğer hala birbinizi sevip 35 40 yaşına geldiginde hala doğru insan olduğuna inanıyorsan sen dünyada allahin vip kulusun hiç kimsenin söylediğine bakmamalısın keşke bende sevbilsem
Biraz erken bir evlilik yaptığını düşündükleri için böyle tepki vermeleri normal. Ama bence bu çok da garip bir durum değil. Bu senin hayatın ve senin tercihlerin. Saygı duymalılar
Maddi durumunuz iyiyse ve çalışmıyorsan daha iyi genç yaşta çocuklarını büyütürsün ilerleyen yaşlarda insan ne evliliğe ne çocukların derdine katlanabiliyor
Yani oldukça erken evlenmişsin benim görüşüm 25 26 ideal
Kezban olduğunu gösterir tek amacı evleneyim çocuk yapayım olan tipler senin yaşıtların geziyor tozuyor 😄
Normal bir şey ama iki çocuk olması zor değil mi daha kendin çocuk sayılacak yaştasın ve şimdi annesin Allah bağışlasın ama ben sanırım o yaşta annellik yapamazdım.
Boşverin kimseyi takmayın siz mutluluğunuza bakın kimin ne dediği Umurunuzda olmasın. 22 yaşındayım imkanım olsa evlenirdim dışarısı bok gibi kimin eli kimin cebinde belli değil.
Çocuk demek sorumluluk demek, özgürlüğünü yok etmişsin hayatının baharında.
Çok doğru bir karar biyolojik saatimiz ve dengemiz var. Erken değil tam zamanıymış bende öyle düşünüyordum başta ama şimdi geç kaldım. Çok daha fazla mutlu olabildiğine emin olabilirsin.
@ЕlDorado Ya bu dünyanın en güzel yeni yetişmiş bitkisini bana verin 😍😍😍😍😍😍
Yuh ya yazık genç küçük kızları evlendiriyorlar. Kocan kaç yaşında
Sevdim diyor isteğiyle evlenebilir yaşın ne önemi var
Yaşın önemi var 18 yaşında kızla evlenen o erkeğin yaşı önemli
Ya affedersin de liseli çocukların sevgili ve seks yapmasını normal buluyorsunuz da, 18 yaşını geçmiş bir gencin evlenmesini neden anormal buluyorsunuz? hayatını helal bir şekilde yaşamayı tercih etmiş. Asıl anormal olan şey çocukların evlenmeden zinaya bulaşmaları biraz da onu ayıplayın
18 yaşındaki kız daha ergen yetişkin değil. 18 yaşındaki kızla evlen erkek 20 yaşın üzerindeyse asla normal değil
Git bunu erkeklere söyle hepsi zina yapıyor
İkisi de 18i geçmişse sorun değil. Ayrıca erkekler duvarla zina yapmıyorlar haberin olsun
Erkekler pis yerlere gidiyor. Gidin erkeklere yazın bunları
Aşırı garip değil ama bu yaşlar için uygun millet genelde çalışıyor üniversitede felan okuyor o yaşlarda
Başkalarının düşünceleri bir noktadan sonra önemsiz...
Maalesef öyle bir toplumda yaşıyoruz. Kadınlarda erkekler gibi çok kıskanç. Çekememişler kızım seni halat kopmuş.
Hiç garip değil Türkiyede bu niye bu kadar garip anlamıyorum 18 yaşında birisi gayet isterse evlenebilir benim ablalarım 19 yaşlarında evlendiler
Yok garip değil 40 'ında çocuk sahibi olanlar var eğer evliliğini yürütebilip çocuklarına bakabiliyosan neden garip olsun ki?
Benimde yaşım 20 ama daha erken diyolar çok seviyoruz ama dinlemiyolar maalesef en iyisini yapmışsınz dinleme mutluymuşsunuz sonuçta önemli olan o
Biraz çabuk olması garibine gider insanın gençliğini yaşamadan
ben 23 yaşındayım bana garip ama 10 sene sonra sana çok özenicem bebişlerin kocaman olucak yaş farkınız az olucak bi bakıma güzel tabi aman ne takıyosun milleti de mutluysan senden iyisi yok bence
Genç durdugun için insanlar 2 cocugun oldugunu duyunca şaşırıyor bence normal
Sen mutluysan, doğru bir evlilik içindeysen sorun yok. İnsanlar sürü psikolojisinde, kıskananlar da oluyordur illaki. Kafan takma.
Çocukları iyi yetiştire bilirsen gayet normal bende isterim evlenmeyi ama doğru insan yok, sonuçta beklemenin bir alemi de yok.
Aynen doğru insan yok
Allah karşına çıkarsın. Doğru güvenilir birini.
inşallah seninde
enişte gerdek te bir basmış boşalmış. sonra 1 sene sonra fırlamış. hemen yine basmış bir sene sonra fırlamış tamam işte. ne güze.
Çoğu kişi evlendiğin ve çocuk sahibi olduğun yaşı erken buluyor. Garip bir durum değil. Senin
bu tarz soruları normal karşılaman gerekiyor bence.
kimseyi ilgilendirmez bu yaşta nasip olmuş evlenmişsin çocuğun da olmuş ne var yani herkes aynı yaşta evlenecek diye bir şart mı var
Günümüzde evlenme yaşı 25 çocuk yapma yaşı ise 27 genelde bu rakamlara göre erken demeleri normal mutluysan kafaya takmaman gereken bir durum.
Ne güzel erken yaşta böyle şeyler başarmışsın ve annelik duygusunu tatmışsın ayrıca çocuğunla aranda az yaş olması da onu olumlu etkileyecek güzel bir şey öyle diyenlere aldırma
Ebet mullet ne sansli ben agliyom
Fazla garip bırak o yaşta iki çocuğunun olmasıni o yaşta evli olmak bile tuhaf bence
demek ki sana layık görmeyip iyiliğini mutlulugunu istemeyenlerdir onlar boş ver
Hiçte garip değil
gögüsünü gere gere söyle bunu bence
Eskiden olsa çok normalde şimdilerde yadırgayanlar olabiliyor ilginç
Sen iyisini yapmışsın, evini yuvani bilmissin ne güzel, diğerleri gibi kucaktan kucuga gezip sonra evlilik etmemissin, namusunu kurtarmissin bu zamanda tebrikler huzurlu yuvalar kardeşim
her evlenmeyen oro*spu mu oluyor a*mın evladı
Senin demenden belli, ne bebesi olduğun orrsb evladı, memleket skmin
Orsbbuu coccuguuu
hayırdır ne zaman gördün? her erken evlenmeyen yoldan mı çıkıyor ne alaka hayat sadece evlilikten ibaret mi oturup adam gibi kariyer yapmanın peşinde olmak oro*spuluk mu oldu
Senin kaç sevgilin oldu
Erken evlenmişsin ama garipsenecek bir durum yok bence
Gayet normal bir durum erken yaşta evlenmişsindir ne var bunda insanlar bı tuhaf cidden
Kimsenin kararları kimseyi bağlamaz Allah analı babalı büyütsün huzurlu iseniz sorun yok
boş ver milleti, çok erken bir yaş değil ama önemli olan işini eline al, gerisi sorun değil.
Kocanla aileniz jhuzurlu mu degil mi ona bak sen milleti salla ya
Sen mutluysan diğerlerinin görüşleri seni rahatsız etmesin.
Sevmeyi bilmeyen diller konuşmayı da bilmezmiş; bırak onlar konuşsun dursun
Biraz erken olmus evet ama senin kararın kimseyi alakadar etmez bu
demek ki seksi çok seviyor ve aşıksınız birbirinize
yani tabii garip değil ama insanlar şu devirde sevgiyi aşkı o kadar imkansız buluyorlar ki belki de senin de 21 yaşında bulamadığını bi hata yaptığını düşünüyor olabilirler. Çok takılmamak lazım.