AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
Rahat ol , erkek kanka yap önce , sonra dizi veya filmler izle yakın erkek arkadaşlarınla takıl , zamanla geçecektir.
Bende sadece erkekler cekiniyor bu yuzden sevgilisi olmuyor saniyordum yanli degilmisiz ama takilma guzel seyler zaman alirmis
Bende 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı hayatımda 1 kızla bile tanışamadım çıkamadım buluşamadım konuşamadım vakit geçiremedim
Bence böyle devam et bu devirde kadınlara yapılan vahşeti göz önüne al o zalimce pislikce şeyleri yapan erkeklerden uzak dur bir erkek olarak bunu diyorum
Teşekkürler
Ama illaki konuşmam gerek diyor san buradan alıştırma yap derim
Mesajları açarmısın bişi soracagım
maalesef xperim yetmiyor burdan dinliyorum
Ops pardon
Niye sana da mi kucukken korse giydirdiler?
Okula git, kursa git alisirsin. Cok da lazim degiller ama onlarsiz da olmuyor.
Neden çekiniyorsun ki
Bilmiyorum ki bende
karşıcins fobisi. psikolojik durumdur.
ama bunun nedeni hiç aralarına girip konuşmamaktan.
eğer karşıcinsin aralarına girip konuşursan tanışırsan
alışırsın ve çekinecek bir şey olmadığını anlarsın
diğer görüşlere detaylıca yazdım okursunuz :)
bende utangaç biriyim bu konularda
zor bir durum biliyorum ama aşmayı dene
şöyle biri adım atmadan hayatta adım atamıyorum atmam da ama isterseniz yakın arkadaş çevrenizle dertleşip yardım alın umarım gerçek aşkı bulursunuz
aşk değil erkeklerle hiç konuşmamış bir çevre istiyor ama çekiniyor
kızlardan çekinende az değil diğer görüşlere yazdım detaylı.
@yavşağım doğrudur nick ne öyle 🙄
bu profilim geyik amaçlı
@yavşağım belli
nikim değil yazdıklarım önemli :D
brad pitt yazsa ne olacak ki
@yavşağım öyle
Amaaan sanki karşındaki bürokrat. Alt tarafı iki sohbet edeceksin
Bnde senin gibiyim yazarak konusurum tel ya da goruntulu olsa utanirim bulusmada bile eger cok sinirlendirirse gozum karadir
😂Buluşma olsa keşke bndede
oha resmen kendimi okudum bende 23 yasinda sevgilis olmayan biriyim asmak istiyorum artik bunu ayni kaderi paylasiyoruz saka gibi
Benim gibi ne çok insan varmış aslında yalnız olmadığıma sevindim ☺️🤭🧚🏻♀️
cok üzülüyorum ben ama üzücü durum bn yurtdisina yasiyorum hic temiz erkek yok ben kendim gibi birini bulamiycam cok üzücü
Burada da yok biliyor musun bende aynısını düşünüyorum 😣
Kasiyerlik tezgahtarlık gibi iletişim gerektiren mesleklere yönel
teyze senin evliliğin çok zor geçer. vajinusmus %100 vardır sende. Zaten bu çekingeçlik takıntılılık yapıyor böyle sorunlar. Bize sorma sokağa çık her gözüne kestirdiğine selam ver. insanlarla kaynaşmaya çalış tek çözüm bu.
Teşekkürler ninecim önerilerin için😂
Ne demek moruk her zamann 😜
Bu hayata 1 kere geldiğimizi aşık olmanın sevmenin sevilmenin seninde hakkın olduğunu hatırlat kendine. Reddedilmek de kötü bir şey değil. Belki de adam çirkin seviyor 🤭
Bir erkekle temas etmene gerek yok iletişim için. Erkek merhaba dediğinde sende sadece merhaba dersen o erkek eğer işi biliyorsa seni muhabbet etmeye çekecektir. Sende cevap verdikçe açılacak ve bu duruma alışacaksın.
İletişim kurmak istediğini hissettirmen de lazım büyük ihtimalle tavrın da korkutuyor ya da itiyor
Tavrım ise bakmazlar dün bimin müdürüydü adam bir bakışı vardı yiyecek gibi korktum hemen kaçırdım gözümü
:) ahaha o zaman yedirme kendini
Doğru 😂
hiç erkeklerle birlikte olmak istediğin oluyor mu ve ya merak ediyor musun o duyguyu?
İşin olmasın her taraf hanzo keko zırto kanka tırrek apaçi dolu
98lilerde var bu özellik heralde. Ben de bir 98liyim ve ben de öyleyim
Kız yalnız değiliz bşr şok kızda varmış
Bende böyleyim şu an sözlüyüm ilk defa bir erkekle telefonla konuşmaya başladım ama öyle utanıyorum ki bahane bulup telefonu kapattım az önce yanlış anladı ve çok üzüldü eminim
Nasıl aşacağız bunu 😔
Bilmiyorum yaaa onu sevdiğine emin misin
Sevdiğim için utanıyorum kendimi yetersiz görüyorum
24 yaşındayım erkekle 1 saatten fazla konuşamıyorum sıkılıyorum sıkıcılar çünkü
Bunu kafaya takmam
Sende takma erkekler sanıldığı kadar temiz değiller
sever sever bırakırlar sonra onların bıraktığı kızlarıda yarım akıllı erkekler alır
Vay anasını
Temiz degiler doğru üstelik kendi ailesi dışındaki kadınlara da saygı göstermezler Cok ta gözünde büyütme gerçekten
@Halsizce
Ya gösterenler var ama onlarda işi olana kadar gösterirler
Seni etkilerler sonra seni kullanırlar köpek muamelesi yaparlar
Ya işte becerir becerir bırakırlar
Benim degil ama yakın arkadaşımın başına geldi
İyi kızdı ama ortaokul mezunu vasıfsız biri (bunu ezmek için demiyorum kendisi okumadı) oldugu için evlenip ev kadını olmak istiyodu ama kaśardı yani herkes arkasından motor diyodu kaç erkekle karı koca gibi takıldı sonra terkedildi
En son işte saf hafif salaķ bi adam buldu onunlada evlendi ama sevdiğini sanmıyorum
Sırf evlenmek için evlendi bence çünkü adam tam bi salaķ
Bu her erkek için geçerli değil becerip becerip atmaz her erkek hem o adam da canım değildir sen öyle sanıyosundur bakire olmayan kızla evlendi diye canım oluyor
Sala, k olucakdı
Aynı yaştayız bende bir gün bile olsun bir kızla dahi konuşmadım sevgili dahi olmadı.
Konuşmakla başlayabılırsın. Utangaclık senı zor duruma düşürecektir. Tabularını yıkmalısın
Zamanla olur. Once bor erkek arkadas yap. Sonra gerisi zamanla olur
Cekinme sen bi adim at veya adim atanlara imkan ver gerisi gelir
Fazla çekingen davranıyorsunuz. Bir erkek size birsey sorarsa veya bir şey isterse yanıtlamaktan korkmayınız.
Devir kotu uyanık ol insanlarla konuşurken göz teması kur gözlerini kaçırma çünkü özgüven olduğun anlam gelir
Teşekkürler inşallah bunu uygularım ☺️🧚🏻♀️
Bende çok kaçırdım edepten kaynaklı biraz ama utanma sert ol devir bozuk der bu kız masum derler maalesef günümüzde masum olmak kullanılmak anlamına geliyor kişiliği bozuk olduğu için insanların
Rica ederim
Üniversite okuyor musun
Yok ben dişliyim ama dişiliğimde fazlaca cilve felan yapıyorum mesela denge de o
Tabi kolay olma çünkü aç köpek cok
Üniversite niye okumuyorsun ekonomi gücünün olması çok önemli
Yazılım öğreniyorum
Yazılım derken
Uzun süre bakınca kızlar yanlış anlıyor
Udemy diye bir site var oradan kodlama öğreniyorum
Üniversiteli misin
Enseye şaplak atıp naber diyorum ama sen yapma bunu 😂
Yaş aldıkça sorun çözülecek emin ol sen kendini kaçırdıkça daha çok üzüleceksin çekinme istediğin gibi davran biliyorum söylemesi kolay... bırak hakkında ne düşünüyorlarsa düşünsünler buna engelle olmayacaksın kötü düşünmelerine yani.
Bence kaybedilmiş kolay kolay hickimdede herkesçe zor bulunan bir huyun var sende şikayet ediyorsun. Bekle zamanla asarsin ciddi biri çıktığında karşına
Bu birazda özgüven meselesi özgüvenini yükseltmen lazım kendine güvenmelisin unutma ilk adımı atan daha çok erkek olur başlarda çabayı onlar gösterir ilgi alan daha çok kadındır o yüzden kendine güven
Aman konuşma 2 konuş 3 u de si kiyrlar. Hatta 1. De. konusmaya değer canlı tipi değil.
Sosyal medya dan lfört yapma güvenilmez daha duyguların temiz sosyal medya da insanların amacı farklı arkadaş ortamlarına gir daha güvenli sosyal medya çakal kaynıyor ☺️☺️
Özgüven problemi mi yoksa erkeklerden etkilendiğin için heyecan yapıp yaklaşamıyor musun?
Özgüven ve ortam yok
Ben konuşmak için adım atıyordum ama reddediyorlar bende artık konuşmuyorum onlarla kızlara selam bile vermiyorum. Benden uzak olsunlar
Çekinmesende adamın altına yatsan da birsey değişmiyor öncelikle insan olması önemli ve sözünde durması
Uzman desteği alabilirsiniz. Veya güvenilir arkadaşlarla sosyal ortamlara girebilirsiniz
En güzel senin gibi olmak hiç bozma kendini senin gibi biri çıkacaktır karşına elbet
İnşallah çok teşekkür ederim
Sevgili çokta gerekli bir şey değil. Böyle devam et😂☺️
😂😂😂
Sosyalleş hoşlandığın kişiye samimi ol hissettir o gelir zaten
İşte kimse yok pek
Nasıl olmaz ya hangi şehirde yaşıyorsun hakkari felanmi doğudamı
Adana da herkesle sosyalleşilmeZ ki
Menderes tarafı iyi gibi
orada takıl
Yakın orası evet
Özgüven sorunundan kaynaklanıyor aşama aşama insanların arasına karışıp iletişimini kuvvetlendirmen gerek
Çözme sktr et çok da önemli değil olmasa da olur zamanı gelince olur
Şimdi yazmışlardır aşağılarda gel deneyelim beraber aşarız falan filan diye :D
En iyisi aynı durumun 18 haliyim aşmak istemiyorum iyi böyle
Ansızın gidip konuşarak çözebilirsin. Utanarak, sıkılarak, çözebilirbin.. Tek yapman gereken gitmek ve konuşmak
Biraz alkol alırsan zamparanın önde gideni olursun, olanlara kendin bile inanamazsın :))
Ama o birazı, biraz kaçırırsan da aleme rezil olmak içten bile olmaz ;)
Cesurların her şeyi olduğunu görmek teşvik etmiyor mu
Cesur yok ülkede 😂
Nerede yaşıyorsun, afganistanda mı 😂
Türkiye de cesaretli insan olsa böyle mi olurduk düşün bakalaım
Türkiyede mi? Çok yakında her şey çok güzel olacak
Sana biraz ortam lazım. Bende senin gibiydim. Ama iş hayatına girince bunlar kalmadı. Zamanla düzelirsin
İnşallah kuzum ya ☺️
Benimde tam tersi ne kadar kız arkadaşım olmasını istesemde olmuyor?
Bir yerden başlayacaksın, aslında karşındakinin de senden farkı yok
ben de utanıyorum benden hoşlandığını söyleyen kıza evliyim demiştim😂
😂😂😂
Bu soruyu ben sorsam en fazla 3 cevap alırım. Seninde derdine bak 🙄
Konuşalım bana odaklan 5 dk orayı atlatim sana zihninde
Kasma bu kadar ve kardeşim hepimiz ilerde altimiza kaciricaz 🤗
bişey yapmıyoruz kendiliğinden gelişiyor her şey. dert edecek ne var?
Sosyal mdyasa sesli konusabilirsin böyle acilirsin anca
Eğer beni takip edersen bu konuda sana yardımcı olmak isterim Adanalı.
özguven eksikliğinden olabilir ama bunu soylemen bıle cok tatlı zamanla asabılırsın
Sanırım yetişme tarzından dolayı böylesin biraz arkadaş çevrenlede ilgili zamanla düzelir
sonunda helal süt emmiş kızı bulduk...
😂😂😂Erkek var mı peki helal süt emmiş
sanmıyorum.
He hepsi domuz sütü içti ya
Hayat kısa git dudaklarına yapış 😂😂
😂