Erkeklerle bakıştığımızda 4 snyeden fazla bakamıyorum utanıyorum çekiniyorum. Sevgilim bu yüzden olmadı. Bunu nasıl aşarım bilmiyorum. İletişimim nasıl yoluna girer. Siz neler yapıyorsunuz iletişim için?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. İnan bana Türk toplumunun tarıyscyakını böyle. Eskiden ben de senin gibiydim. Şimdi gayetcrahatım. Erkeklerden uzak durma, onlarla ortak bir yön bul ve o konuda bir şeyler paylaş. Bu ders olur, proje olur, hayvan olur, hobi olur, araba sorununa çözüm olur, ehliyet almaya destek olur, kitap, resim, tamir, temizlik, film yani bir şeyler bulmak zorundasın ve bu mutlaka vardır. Sosyal protojrlerde birlikte hareket edebilir ya da ondan destek isteyebilirsin. Konularak başla, sonra bak, sonra mutlaka farkında değilmişcedinecdokun ona. Tensel temas kart. Başka türlü çözemezsin. Bu biraz zaman ister. Çok sıkma kendini. Onun ikramını reddediyorsun hep, reddetme. Ona da ikramda bükün, hatta emri vaki yap, sormadan al önüne koy çay aldım bize de ikram et. Kitabını al, sonra ona iadeler. Falan filan. Bak mesaj kutun bile kapalı, bu da senin ürkek ve çekingen olduğunu gösterir. Neden açmıyorsun ki. Aç bırak geldin mesaj, her gelen mesaja cevap vermek zorunda değildin. Rahat ol. Kendine güven. Senden başka yok. Sen bi tanesin. Keyifli günler…
#06romeo 😎12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler güzel yorumun için
- +1 yıl
Rica ederim. Yapabilirsin. Senin hiç bir eksiğin yok. Sen çok değerlisin. Haaa son bir şey, her zaman her yerde tebessüm et ve sorulan soruları cevapsız bırakma, konuşmaların kelimelerin tane tane ve anlaşılır olsun, sedini biraz yükselt lütfen. Biraz yırtmalısın kendini… Ayıp değil bu. Sevildiğini de unutma… 🌸🤗😎
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKuzum ben yakında 28 yaşına gircem, tamamen senin gibi olmasam da ben de cilveli, çapkın erkeklerle konuşurken çok çekiniyorum. Hatta kuzenim olsa bile. Ama seksüel olmayan erkeklere karşı çok rahatımdır. Hatta kızlardan çok erkeklerle daha iyi anlaşırım.
Bunu aşmanın bir yolu, erkeklerle vakit geçirmek bence. Sosyal medyada falan birini bulup konuş demeyeceğim, hem bu devirde kimin ne olduğu belli değil hem de o şekilde konuşmayı zaten bu sitede de yapmış oluyorsun. Yorumlarda erkeklere de cevap yazmışsın mesela, çünkü birbirinizi görmediğiniz için rahat hissediyorsun.
Senin erkeklerle yüz yüze gelmen lazım. Bunun içinde kız arkadaşlarının yakın oldukları, kardeşi gibi gördükleri erkek arkadaşları varsa , siz buluşurken kız arkadaşın yanında o çocuğu da getirsin. Hem kendini huzursuz da hissetmezsin yanında tanıdığın biri olunca. Böyle ufak adımlarla başla. Kurslara falan git orada da yeni insanlarla tanışabilirsin. Bir de sevgilim yok diye üzülme, benim de bu zamana kadar sadece bi tane sevgilim oldu. Sürekli sevgili değiştirmek bi başarı değil inan1710 Yorumla- +1 yıl
Evet öokböok haklısın harika yorum yapmışsın tekrar tekrar teşekkür ederim dediklerini yapmaya çalışacağım inşallah başa çıkarım bu huyuna bir tane olsun net olsun istiyorum inşallah Allah sana en güzelini nasip eder
- +1 yıl
Çok çok olacak
Cevap sahibi+1 yılAmin canım, Allah hepimize her zaman her şeyin en iyisini nasip etsin😘
- +1 yıl
orcanius neden bilmesinler dedin nasil dusunurlerki
- +1 yıl
Erkekler hiç olmadığını bilse Kezban der olduğunu bilse o*os*u der karaktersizler
- +1 yıl
Yani bunun nedenleri çoğaltılabilir ama her şeyden önce senin bugüne kadar ki özel hayatın, yaşanmışlıkların kimseyi ilgilendirmez.
Böylelikle herhangi bir amaçla hayatına giren yeni insanlar sana daha objektif yaklaşıp daha doğal davranacaklardır.
Diğer durumda yardım etme bahanesiyle saçma sapan yaklaşımlarda düşüncelerde davranışlarda bulunabilirler.
Böyle durumlarla karşılaşmanı istemem.
Bak mesela yorumlardan bir tanesinde
" kurslara yazıl yeni arkadaşlar edin " yazılmış.
Öyle bir ortama girdiğinde herkesin özel hayatı ya da yaşanmışlıklarına göre mi kişi seçiyorsun?
Tabii ki hayır.
Bu durumda karşı tarafın da sana doğal davranması için zamanı gelmeden kimseye detay vermen gerekmiyor.
Hem senin için de istediğin kişilerle arkadaşlığını dostluğunu ilerletme pekiştirme sorgulama ve karar verme daha doğru olur.
Bu arada en kaba tabirle bazı erkekler
"Oooo.. Bu yaşa kadar gelmiş eline erkek eli değmemiş bari ilk erkeği ben olayım " diye düşünüp hatta bunu arkadaşlar arası sohbet konusu hava atma konusu yapıp sana çok yapay davranıp hoşlanmayacağın durumlar içine seni çekebilirler.
Farkındayım bu kadar detaylı bir paylaşım sonrasında senin gibi hassas birinin kafası daha da karışabilir.
Ama zaten "şu dakika itibariyle bu şekilde yapmaya başla" diyen yok.
Bunları biraz düşün-taşın akışına göre temkinli davran yapman gereken tek şey bu.
Sevgiyle kal
🌼
- +1 yıl
Görüşe katılıyorum erkeklerle vakit geçirmen lazım spor, müzik, tiyatro, doğum günü vb. Aktiviteler yapabilirsin.
Cevap sahibi+1 yıl@orcanius Evet çok haklısın, bu detayları atlamışım yorum yaparken ama sen eklemiş olmuşsun ben de teşekkür ederim katkıların için😊 bence de kesinlikle bi erkeğe daha önce hiç sevgilim olmadı dememeli, kimseyle çıkmasa bile hayatımda sadece bir kişi oldu demeli. Böylelikle karşıdaki insan hem tecrübesiz görmez, hem de daldan dala atlamadığı için hoşuna gider demek ki ilişkiye değer veriyo ki herkesle beraber olmuyor diye düşünür
+1 yılMerhaba.
Öncelikle şunu sormak isterim ; Nasılsınız nasıl gidiyor hayat?
Utanılacak çekinecek bir durum olmadığını evvela bilmelisiniz karşınız da olanlar da sizin gibi bir insan gönül işlerin de acele etmemek lazım, çünkü önemli olan doğru insanı bulmak ondan önce doğru olmak gerekir ince eleyip sık dokuyarak ilerleyin sabrınızı korumaya özen gösterin sizden daha değerli daha kıymetli kimsenin olmadığını bilin, kendinize sımsıkı sarılın en çok sizin size ihtiyacınız olacak bu dünyada dik durarak sabırla yaşamaya devam edin, şu hayatın her bir alanın da mücadele var evde işte sokakta aklına neresi geliyor ise orada insanın olduğu yerde mücadele mutlaka olur ekmeği de ağzımıza alıyoruz, çiğnediğimiz zaman midemize gidiyor bakın bu bile bir çaba gerektiriyor nihayetin de yarınların neler getireceğini bilemeyiz ümitsizliğe kapılmayın, hakkımız da en güzeli değil en hayırlısı olsun kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın en güzele emanet olun.
Bunu da eklemek isterim ;
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bunda utanacak sıkılacak bir şey yok. Bir bakıştınız, konuştunuz ya da göz göze geldiniz diye ayıp bir şeyin içinde olmuş olmuyorsunuz. Öncelikle bunu bu şekilde düşünüp kafada aşmanız gerekiyor. Evet, bu yaşa kadar sevgiliniz veya konuştuğunuz erkek olmamış olabilir ama bundan sonrası için de böyle gidecek diye bir kaide de yok. Hiçbir şey için geç değil. Bundan sonra bu durum tersine dönebilir yani bu yöndeki inancınızı da güçlü tutmanız lazım. Sadece normal olarak konuştunuz, beraber yürüdünüz ya da bir şeyler yediniz yani bunda gerçekten utanıp sıkılacak bir şey ben bulamıyorum. Kendinizi bu kadar kapatmazsanız ve tersi yönde zorlarsanız, zaman içinde çekingenliğinizi de aşarsınız. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
22 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkürler 😘
- +1 yıl
Rica ederim :)
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
89
Cevap
173Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. İletişim için ilk başta rahat olman gerekiyor.
Girdiğin ortamlarda kendini kasma, rahat olmayı dene.
Düşünme yanlış yaparım ya da heycanlanırım diye.
İletişim için ilk baş çekinsem de konuşmaya çalışırım.
Sadece kendim olurum, başka bir kimliğe bürünmem.22 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın teşekkürler ☺️
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Ortaokuldayken kızlarla konuşamazdım utangaç ve çekingen birisiydim. Lisede yavaş yavaş yok olmaya başladı. Şu an öyle çekinceliğim ya da utangaçlığım yok. Sosyal medyadan konuş tavsiyesine uy derim.
Ama mutlaka saçma sapan konuşanlar çıkacaktır. Baştan bunu bil yoksa canını sıkan üzüldüğün noktalar olabiliyor.10 YorumlaSosyal medya hesapları üzerinden alıştırma turları yapabilirsin. Herhangi bir sosyal mecradan flört edin, belli bir süre mesaj yoluyla sohbet edin. Sonra telefonda konuşmalar, görüntülü görüşmeler falan derken karşı tarafa ısınmış olursun. Böylelikle yan yana geldiğinizde utanıp sıkılma durumunu yaşamazsın.
51 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler ☺️
Sevgili arkadaşım,
Bence konuya ilk önce erkekler olarak değil de sosyallik olarak yaklaşmalısın. Öğrenci isen okul kulüplerine katılmanı tavsiye ederim. Öğrenci değilsen de yine yerel kulüpleri araştırabilirsin, kar amacı gütmeyen organizasyonlara katılım yapabilirsin. Sen daha sosyal olmaya başladıkça kendine güvenin yükselecek ve sosyal işlere daha rahat bir şekilde çözüm getireceksin.. Mesela çoğu erkeğin sıkıntısı da bu.. Karşı cinse sadece ''cinsel obje'' gözüyle baktıklarından ve yeterli sosyal ilişikilere/becerilere sahip olmadıklarından maalesef bir ilerleme kaydedemiyorlar ve nasıl davranacaklarını bilemiyorlar. Sen de ilk önce sosyal ol, kendin ol, kendine güven ve sonrasında kim bilir o ortamlarda tanıştığın biri ile güzel bir beraberliğin olur..
Sevgiler :)31 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkürler yol gösterdiğiniz için 🧚🏻♀️🧡
+1 yılÖncelikle çekinmenin sebebi nedir? Çekinme sebebin aslında karşındaki kişinin senin hakkındaki düşüncelerini çok onemsemense örneğin şöyle yapsam nasıl düşünür şöyle desem vs yeni biriyle tanıyabilirsin. Gerçek hayattan veya internetten güvenli biriyle. Böylelikle daha rahatlatıcı olursun o seni tanımıyor sen de onu tanımıyorsun. Yavaş yavaş önce yazışma sonra telefonla konuşma sonra buluşma güzel vakit geçirdikten sonra alışırsın. Daha sonra da hoşuna giden biri olursa onunla daha önceden edindiğim tecrübeye dayanarak rahatça konuşabilir gözüne bakabilir eglenebilirsin. Çok utangaç olmak iyi değil
14 Yorumla- +1 yıl
Tanışabilirsin *
- +1 yıl
Evet haklısın bir kişi olsa yeterli sonuçta veya sevgili olmasam da 1 2 erkek arkadaşım olsa yeter yan yana gelip dertleşeceğim teşekkürler ☺️
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 964 cevap paylaştı.
+1 yılOz guven bi yana karsilikli guven sadakat karsilik riza eder sadece bedensel gorsel degil cogunlukbuna bakiyor bedensellikten once ruhsal zihinsel iliski birlikterik butunlesme uyum gerekir ki bedensellik ve zamani geldiginde cinsellikle yuz yuze geldiginde sorunlar ve ileride sevgili olunca ya da evlrnince sogukkuk ve kopukliklsr ayriliknlar yasanmasin
Yani kendini her sekilde her acidan hazir ve nazir hissetmelisin ayni sekilde karsindakide oyle bir uyum butunluk sevgi saygi guven sadakat ierisinde14 Yorumla- +1 yıl
İnsan sevmek sevilmek istiyor ama herkese nasip olmuyor Allah en güzelini versin
- +1 yıl
Aynennaslinda hepimiz icin oyle ama herlez birvaynindegil bende cok istiyorum innlsr tecrube diyor ama decrube biriyle birileriyle sevgili olarak ya da birlikte olsrak degil maddi manevi ruhsal sosyal gonulsel zihinsel. Olarak mazanilir once teoei sonra pratik
- +1 yıl
Allah en güzelini verir mi bilmiyorum ama zamanı vardır illa ki
- +1 yıl
Olacaksa hayirlisi guzeli ozeli olsun diyelim vardir elbet her karanlik gecenin ardinda bir aydinnlik ya da gecdyinayndinlatan dolunay be yildizlar😉
+1 yılben de tam tersi ya. Erkeklerle iletişim kurma vs çok rahat. Ama şöyle bi hemcinsim arkadaşım yok ya. Sadece basit bi arkadaş istiyorum yok ya edinemiyorum. Erkek konusunda da yani şöyle düşün sen kadın olan tarafsın. Erkekler zaten sana gelecek. Erkek her türlü gelir anladın mı. Bence önemli olan normal arkadaşlık kurabilmek ya. Şöyle 3-4 kişilik kız arkadaş gruplarına çok özeniyorum gerçekten.
42 Yorumla- +1 yıl
Evett harika olurdu dedikodu kaynar kazan olurdu
- +1 yıl
ama yok yani tanışsam bile ilerlemiyo samimiyet kuramıyorum bi türlü. Tek bir tane ya da iki tane yakınım olsa da olur ama olmuyo
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Yüzyüze konuşmak sizin için zor utaniyorsaniz sosyla medya mesaj telefon ile ilerleyin. İnanın hayatınıza girecek kişiler sizden birşeyler alıp gidecek aramayı değil gelmesini bekleyin hayatınıza girecek kişiyi21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler canım inşallah
Öncelikle yapılması gereken şey sahte olmayacaksınız. Siz neyseniz öyle olmalısınız. mesela sosyal ortamlarda da aynı durumda mısınız?
Bolca kalabalık yerlerde olup arkadaş edinmek ve onlarla bir şeyler yapmak sizi açacak ve iletişimde kolaylık sağlayacaktır.10 Yorumla
+1 yılAynısı biliyor musun. Soruyu görünce gülümsedim hatta. Benim de hiç sevgilim ya da flörtüm olmadı. Çocukluk arkadaşlarım hariç erkek normal bi arkadaşım olmadı. Erkeklerle konuşurken çekiniyorum. Hatta benden hoşlandığını belli eden biri oldu ve benimle konuşmaya geldiğinde utandığımdan yanından gitmiştim ahahahh😄😄
23 Yorumla- +1 yıl
Aynısını bende yaşadım yan yana geldiğimiz de hala bakar bana o gün yine baktı
- +1 yıl
Salağız kızım biz 😄😄
- +1 yıl
😂😂😂Ayyy hiç güleceğim yoktu
+1 yılÖncelikle özgüven ihtiyacı var, hiç kimsenin size garip davranmaya ya da sizin tavrınızı yargılamaya hakkı olmadığına önce kendiniz inanın, sonra, iletişim ve hal tavır kısmı, iletişim kurarken sadece normal konuşun bunu dersem şunu der gibi kafanızda kurup da stres yapmayın, kibar davranırken sınır koymasını da bilin. mesela bana birisi senli benli konuşurken ben siz dediğimde ve ısrar ettiğimde ister istemez resmi konuşmaya geçiyor...
Not: Sorunuz olursa yazabilirsiniz22 Yorumla- +1 yıl
Ya iletişim olsa çok iyi olur onla beraber diğer arkadaş ortamımda olur
- +1 yıl
söylediğinizi tam anlayamadım, ben genel olarak ifade ettim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle erkeklerde insan. her ne kadar beyinlerinin yüzde 80 i sekse çalışıyor ve genel olarak amaçları bu olsada...
Hayattaki amacı seks olmayan erkekleri bulursan bu sorun kendiliğinden hallolacaktır
Tabii ki seninde tek amaxin sadece seks olmamalı15 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle bir amacım yok ama kaliteli insan istiyorum
- +1 yıl
DAHA önce yapmadığın şeyleri yapmalısın. Insanlar ve veya hayvanlar için faydaki şeyler yapmalısın. Zorla kendini. Zorlarsan yapasın gelir. yaparsan seversin. yasadigin dünya nehir değil. Koca okyanus. keşfet. böylece düşünmeye de zamanın kalmaz.
Arkadaş dost , sevgili sana kendi ayağı ile gelir
- +1 yıl
İnşallah teşekkür ederim
- +1 yıl
Ayrıca
- +1 yıl
bu işleri bir çok insan yanlış biliyor
önce ilişki arkadaş olarak başlar sonra kendi kendine evrilir dost olur. sonra flört sonra sevgili sonra sözlü sonra nişanlı sonra eş olur
bu evrilmelerin zamanını, adını çiftler koyamaz.
her şey kendi kendine olur. adı kendi kendine koyulur.
gizli bir ses çiftlerin kulağını fısıldar.
ve her evrilmede arkadaşlık ön planda ya da evrilmiş halinin ruhunda olur.
Aksi şekilde gelirse bu zincirleme evrilmeler de o maya tutmaz.
Zarar görür, yıpranır ve nihai son olarak dağılır
+1 yılKendini rahat bırakman çok önemli. Yani sadece utanan sen değilsin aynı şekilde karşındakide aynı hisleri hissediyor bu şekilde düşünüp kendini rahatlatabilirsin. Ayrıca önce sosyal medyada ilişkiye başlayıp gerçeğe taşıman seni bir nebze daha rahatlatacaktır.
22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler inşallah
- +1 yıl
Rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılDostum aslında metodun doğru. İlk önce insanlardan çekiniyorsan bu şekilde sosyal medyalardan onlarla iletişim kurup konuşmayı denemelisin. Öncelikle buradan bu sıkıntını aşıp, sonra telefonda konuşmaya başlarsın. Daha sonrasında belki görüntülü konuşursun, böylelikle yan yana geldiğin zaman yabancılık çekmeden iletişimine devam edersin. Bu açıdan teknolojiden yararlanmaktan çekinme.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler ☺️😘
- +1 yıl
Rica ediyorum :)
+1 yılÖncelikle ayranın olmayan senden olgun veya daha genç biriyle normal konus arkadaşça sohbet ayranın olanlarla konuşman zor olur şimdilik seni anlıyorum... seni sorgulamadan yargılamadan konuşacağın bence olgun bi kanka arkadas bulmalısın o senin bu durumunu kolaylastirir
13 Yorumla- +1 yıl
Bende senin gibiydim benim ilk oyle başladı faydası olur diye düşünüyorum sana da
- +1 yıl
İnşallah vakit geçiyor sonuçta işe yarasında
- +1 yıl
O kişi herseyi konuşup paylaşacağınız bi sırdaş olmali ben cinselligi de o hanımefendiden öğrendim mesela kadınlarla nasılsın konususacagimi nasil davranacagimi...
Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Sosyal fobi bence bu..
Önce kendine bir teşhis koy, ondan sonra icabına bakılır
Sen önce sorunun ne olduğunu çözmelisin.
Sorun dış görünüşün mü, özgüvenin mi ne? Diye düşün ona göre yol al mesela spor yap kendine bak. Okul veya iş hayatını yerine koy, özgüvenin yerine gelsin. Özgüven olduğu zaman her şey oluyor zaten.22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler inşallah
+1 yılonlarında senin gibi insan olduğunu düşün. kimse kimseden üstün değil en fazla ne olabilir diye düşün. tabi herkesin yetişme tarzına göre bu durum değişiyor. ben de eskiden çok içine kapanık çekingendim. bu insanı çok etkiliyor o yüzden bir an önce çözmeye çalış bence. eskisi gibi değilim ama ara sıra bazı ortamlarda yine olabiliyor. tam anlamıyla aşmak zor ama dediğim gibi rahat olmaya çalış her zaman.
12 Yorumla- +1 yıl
Ortamın olması lazım demi
- +1 yıl
evet öyle. ortam olmayınca insan pek açılamıyor. benim de pek yoktur
Benimde tam tersi kiz erkek farketmez tanıdık tanımadık büyük küçük konuşurum çekinmem! He baktım farklı bakıs acısı ile konuşmaya başladı benimle hemen vinnn kaçarım 😆 konus ya çekinme, herkesin çenesi var hatta yüzüne yüzüne bak konuşurken ben öyle yapıyorum bi zmn sonra baktım sohbetten sohbete açıliyorum
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsenin gibiydim hatta sitede yazardım erkeklerle konusamiyorum diye şu an aynı yaştayız , şu an 3 tane erkek arkadaşım oldu hepsinede ben açıldım diyebilirim nasıl mı? ilkinde çekindim utandım hatta benden ayrıldıda soğuksun diyip öyle öyle utana utana denedim heyecanlanarak gittim üzerine 2. de yine gözlerine bakamiyordum konusuyordum felan ama sonra alıştım aşık oldum iyice sevdim derken kazık yedim aldatıldım. insana kazık yiyince dahada özgüven geliyor kimse beni yenez gibi 😂😂neyse
ondan sonra buda olunca iyice rahat birisi oldum gittimo aldatan sevgilimin yakın arkadaşına teklif edip sevgili oldum nerden nereye geldim ya konuşmaya utanan kız eski sevgilisinin yakın arkadaşına teklif etti neyse benim gibide olma sen bana sinirle baya bi özgüven geldi dediğim gibi utan sıkıl rezilde ol gerekirse ama üzerine gitt ve erkeklerinde senin benim. gibi insan olduğunu unutma11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler güzel fikirlerin için mutlu ol inşallah hep🧡
+1 yılMerhaba 🤗 aslında en iyisi bence çoğu erkeğe güven olmuyor bazı kadınlarımız onu sevmeyen, değer vermeyen, üzen, ne kadar erkek varsa onla. Belkide sen henüz iyi birine denk gelmemişsindir acele etme elbet birisi gelir mutlu eder üzmez mutluluklar 🥰
13 Yorumla- +1 yıl
İnşallah teşekkür
- +1 yıl
❤️
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. İyide kadınların çoğu böyle zaten.. yapabildikleri tek şey mesajlaşmak. onun dışında yolda bi kızı çevir eli ayağı titriyor heyecandan. daha tam olmamış bzim kızlar. tabi senin özelinde bakarsak olaya internetten baya pratik yapabilir ve zamanla nasırlaşabilirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Kötü bir şey ama böyle olmak bilmiyorum herkes senin gibi kız bulmak zor demiş ama napim gizli olmak geliyor
+1 yılBen de aynıyım hatta genelde erkeklerle sosyal medya üzerinden konuşurum 100 yüze gördüğüm erkek sayısı 3 onlardar ilk görüşmeden sonra bitti Artık ben de bir gönlümden anlatsın birinin gönlünden almıyim istiyorum ama kesinlikle bu yönde hiçbir şey olmuyor elimde değil
31 Yorumla- +1 yıl
Peki neden bitti sebep ne
28 yaşında ve evli bir birey olarak. Lisede başlayıp üniversite bitmeden biten 5 yıllık bir ilişkim olmuştu. Lise yıllarında karşı cinsten biriyle iletişiminiz olmadığı vakit ileriki yaşlarda da zor oluyor. Bu ilk ilişkime kadar babam kızar diye düşünüp karşı cins kimseyle görüşmüyordum bende ama bu ilkten sonra hem hayata açıldım hem de babam kızmadı. Bir sonraki ilişkimin sonu da evlilik oldu.
36 Yorumla- +1 yıl
Konuşan oldu mu bende konuşuyorum ama direk konuşmayı ben başlayamıyorum
- +1 yıl
gerçekten konuşmak tanışmak istediğin biriyse kız erkek ayrımı yapmadan tanışabilirsin
ama benim yöntemlerim biraz farklı.
ben bana karşı sıcakkanlı içine kapalı agresif değilde
dışa açık karşıcinse laf yapan kızları ayıklarım sonra onlarla konuşurum
benimle samimi olmayacak biriyle kız erkek farketemez tanışmanın bir anlamı yok
merhaba merhaba
o yüzden benimle samimi olacak olabilecek insanları anlarım
o insanlar dışa açık herkesle konuşabilecek sıcakkanlı insanlardır
kısacası sana yüz verenle arkadaş olabilirsin
bende 18 yaşındayım ve bende seninle aynı durumdayım. benim okulumda full erkekti ve aile baskısından dolayı öyle oldu. Yolda bir kız saati söylesin söylerken bile zorlanırım öyle yani , bende sosyal medya üzerinden o durumu aşmaya çalışıyorum ama sosyal medya üzerinden pek düzelecek gibi değil , gerçekten iyi bi karşı cins arkadaş ya da sevigili yaparak düzelecek gibi
10 Yorumla
+1 yılBütün dert bu yani. Aslında en güzelini yapmışsın. Kısa sürede çıkar inşallah iyi biri karşına diyeyim. Senin gibi kalbi temiz olanlar çok az inan buna.
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler Allah razı olsun ❤️
+1 yılerkeklerin senden bir farkı yok. Utanman ilk başta normal fakkat onun senden ne gibi üstün özelliği olabilir ki?
33 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler yorumun için
- +1 yıl
Rica ederim
Eskiden bende öyleydim, kizlarla konusamiyordum gozlerine bakmaya utaniyordum. Oyuzden kız arkadaşım olmamisti. Sonra bir kizla kanka olduk o kizla konusmaya başladığımda ozguvenimi utancimi yendim. Şimdi her kızla konusup gozlerine araliksiz bakabiliyorum. Sende erkeklerle konusa konusa cozebilirsin bu ozguvensizligini cekingenligini diye düşünüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah ama ortam lazım
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılKendini değiştirme sırf insanlar için. Olduğun gibi kal. Zira senin gibi kalmak için neler vermez insanlar. Söylediğin şey ancak gerçekten sevdiğin kişi ile çözüme kavuşacak. O kişi karşına çıktığında zaten ona bakmaya doyamayacaksın.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler inşallah dediğin gibi umduğum gibi olur hayırlısı ile
+1 yılKıyamam Bende aynı senin gibiydim ama bu tamamen karşındaki kişiyle anlayışlı olmasıyla alakalı benim şuam bir sevgilim var ve ondan hiç utanmıyorum sanki hep onu tanıyormuşum gibi ama ondan önce bir sevgilin vardı ondan çok utanırdım yanında yemek bile yiyemezdim beni sürekli cinselliğe zorlardı çok toksik bir ilişkiydi ama inan doğru kişiyi bulunca istemsiz olarak onun yanında kendini çok rahat hissediyorsun kendini ona bırakıyorsun :)
11 Yorumla- +1 yıl
Kurtulmuşsun diğer Edebsizden. ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı.
+1 yılBende kiz tenine degmedim bu yasa kadar durust bir insan cikmiyor ki ya paraya bakacak ya beni hotele gotur diyecek sende benim gibi sanssizsin love konularda :/
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru kaliteli insan az
+1 yılÖncelikle kendinize güvenerek bu işe başlayabilirsiniz hiçbir şeyden çekinmenize gerek yok, olmazsa olmaz kendinizi çok sıkmayın. İlk adımı kendiniz de atabilirsiniz🙂👍🏻
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler ☺️
Bende öyleyim cidden bir kıza en fazla 3 saniye bile bakamıyorum utanıyorum bir garip hissediyorum kendimi artık biri ile iletişime geçmek istiyorum...
19 Yorumla- +1 yıl
Çok can sıkıcı ama offf
- +1 yıl
Uzağız ama olur mu ki
- +1 yıl
tamam konuşalım iletişim olarak bakalım ne olacak
- +1 yıl
Bura
- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılYanına geldiklerinde kız arkadaşın gibi davran korkma eğer abazansa şutlarsın önce erkeklerle kanki olman gerek
21 Yorumla- +1 yıl
Evet aslında 1 2 tane olsa yeter
+1 yılCimsinden tut cinsine kadar 4sn ye bırak bir saniye bile bakmam. Bunun utanmak ile ego ile bir ilgisi yok. Nasil bir rahatsiz muhatap olmadigi halde bir insana uzun sure bakar. Hani istemsizce bakarsin ya da nasil bir ortama geldim diyerek bakarsin, normaldir bu. Sahsen uzun sure bakmayi saygisizlik olarak görüyorum. Bu yuzden baskasina da yapmam. Bana bakanla da asla muhatap olmam. Senin meselene gelirsem erkekler diyerek kendini küçültmüş olursun. Ortalikta oyle tipler var ki. Senin bu utangacliginla bile kendi egolarini tatmin ederler. Toplumunun icinde duzgun biri bulman zor. Tabii aradigin nasil bir insandir, bu bilemem
20 YorumlaValla hiç gerek yok biliyor musun bir erkekle konuşmaya çalışmana. Değmiyor çünkü hepsi mi garip olur ya
12 Yorumla- +1 yıl
Dozu yok ne yazık ki orta yol bulunamıyor
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa bende 18 yaşındaydim emin olll alisiyorsun cok çekinirdim girdiğim ortamda erkek bir çocuk vardı bir yerden sonra kiz kiza arkadaşımla konuşmaktan bile daha iyi bir muhabbet kurdum 0 cekingenlik emin ol cokk rahat alisicaksin.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler ☺️☺️☺️
Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı. Bence sevgili zaten gereksiz bence kanka yapmak mantıklı 2 arkadaş dertleş otur gez ne gerek var sevgili ile baş ağrıtmaya
12 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşım olsa da olur dediğin gibi
+1 yılKendine karşı özgüven problemin olmalı ama bunun için sosyalleşmen kabuğundan çıkman lazım. Ancak o zaman alabilirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Evett doğru söylüyorsun. İnşallah olacak inanıyorum
Sosyalleş, farklı ortamlarda bulun. Ama bunu bir erkek arkadaşı arayışına girerek değil. Gerçekten sosyalleşmediğin sürece toy kalırsın
11 Yorumla- +1 yıl
Orası doğru haklısın.
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. 250 + ben le beraber 251 kişi sana bu konu için görüş mü yaptı cidden biz toplumsal olarak psikolojisi bozuk psikologlar gibiyiz cidden
14 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 Yalnız değilmişim bir çok kişi bunu yaşıyormuş
- +1 yıl
Belli. Mi. Olur
+1 yılTecrüben yok.
Bir kursa, kulübe derneğe, etkinliğe, tatile.. bir topluluğa dahil olup yeni insanlarla tek başına tanışman ve gelişmen gerekiyor.
Spor bunlardan birisi. (Fitness-macfit'den bahsetmiyorum)
Yüzme olur, dövüş sporu olur.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 396 cevap paylaştı.
+1 yılValla senin gibisi kalmadı desem yeridir bence hiç bozma kendini karakterin guzel
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim hanımefendi
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
- +1 yıl
Sadece zararsız sohbet edebilirsin havadan sudan hani ama etrafında birileri ile çikmak sana sorun oluyo anladığım kadarıyla ve ilerleyemiyo iliski sadece biriyle havadan sudan sohbet için buluş normal yani hem sende alışmis olursun bellimi olur seni açacal anahtar çıkar belki karşindakinde sende çözulursun
+1 yılHalbuki bilseniz karşı cinsle arkadaşlık ne kayakları yerden kesici cennetten köşe bir şey. Asla geç kalmış sayılmazsınız. Cesaret ve umudunuzu kaybetmeyin. Soru ve kafa karışıklığınızı netlestirirseniz yardımcı olmak isterim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yıllisede üniversitede erkek sınıf arkadaşın da mı olmadı hiç
12 Yorumla- +1 yıl
Lise kızdı
- +1 yıl
o zaman bi derneğe birşeye katıl en güzeli tema vakfında gönüllü ol en azından orada başka gönüllü erkek varsa onunla konuşmaya başlarsın
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇekindiğin şeyin üzerine giderek yenersin.. Yani konuş sohbet et
60 Yorumla
+1 yılbence böyle devam et mazallah ilerde pişman olacağın şeyler yaşayabilirsin keşke dememek için böyle devam et yaşın genç daha ileride postacı seninde kapını çalar anlamazsın bile herşeyi zamana bırak bence nacizane fikrim
22 Yorumla- +1 yıl
İnşallah hayırlısı en iyisi olsun teşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim
Çekinmek ıyıdır. Sosyalleşeyım diye uğraşmaya ne gerek var. Kız arkadaşlarınla sosyalleşebilirsın. Sevgili vakti gelınce ıstesen de istemesen de geleceği varsa gelır.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO yaşta ben de öyleydim tatlım,40 a doğru öyle istek artıyor ki sen de değişirsn merak etme🙈😂
34 Yorumla- +1 yıl
İnşallah ☺️☺️🤭
- +1 yıl
Çokmu istek. . .
Cevap sahibi+1 yılÇok😅🙈
- +1 yıl
Vay keşke. . . mesaj. . .
Aşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. Bunu yavas ysvas atabilirsin. bence kendini ifade etmelisin. Bazen bakışlar bile cok şeyi ifade eder. kacırma gözlerini. ailen yapından kanynaklı mı bu durum sence
12 Yorumla- +1 yıl
Aile evet
+1 yılÜstüne gide gide. Önce tanıdıklarınla sohbet etmeye alış. Onun da 2 gözü 2 kulağı var, kimse senden üstün değil. Sen de gayet sosyal bir insan olabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılŞöyle yap çok iyi oluyor "Bak olm şimdi ben bu hayata bi kere geliyorum taammı o yüzden rezil olsam bile endişelenmeme gerek yok çünkü o eninde sonunda ölecek ve beni unutacak" gibi motive ver kendine müq oluyo
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂☺️Çokkk tatlııı
- +1 yıl
<3
+1 yılBende senin gibiydim canım inan böylesi daha güzel muhatap olma kimseyle eşine sakla kendini normal arkadaş ilişkilerinde ise bu durumu sosyalleserek aşa bilirsin çünkü karşındaki de bir insan çekinecek bir durum yok
11 Yorumla- +1 yıl
Evet bende arkadaş ortamı istiyorum işte hiç değilse açılırım iki sohbet eder
Daha önce konuşmadığını için öyle arkadaş edin yavaş yavaş sosyal medyadan konuşa bilirsin daha sonra okulundan çevrenden insanlarla kafelere git sohbet et zaman geçir falan filan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla genelde onlar bana geliyo yolda bile durduram oluyı güzel kızsan flörtün sevgilin eksik olmuyo shhshs
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKaç flörtüm takıldığım erkek oldu yemin ederim bilmiyorum sayısını sürekli oluyo biri
- +1 yıl
Kaç tane flört olduğu önemli değil. Ortam da erkek oldu mu bakan çok oluyor ben çok çekingenim.
- +1 yıl
Zayıf misin kanki erkekler zayıflığı mi seviyor balik etli sever diyenler yalan söylüyor
- +1 yıl
erkekler neyi sever. bu konuda normal sevmek ayrı. cinsellik olarak sevmek ayrı.
erkeklerde kızlarda çoğu zaman en iyisini ister en iyisini istemek anormal bir şey değil
kim daha kötüsünü ister ki. herkesin kriteri normalde pozitif olan bütün özelliklere sahip olması
nedir onlar başta görünüm sonra karakter sonra kendisi erkekler için bunlar gelir
cinsellik isteyenler için çok çirkin olmasın biraz şişman olsun ona da razı olurlar
normal bir erkeğin seksi bombastik güzel kızlara karşı zaafının olması anormal değil
böyle olduğuna göre en çok neyi sevdiğimizde ortada
karakterle parayla pulla sevişmiyoruz ki dimi :D onlarda önemli ama cinsellikte önemi yok bunların
kız istediği kadar zengin olsun karakterli olsun ama görünüm olarak çok çirkinse
ağır abaza olanlar ilgilenir belki onlarda kafasına poşet geçirerek yapar
+1 yılBenim genel olarak insanlarla iletişimim iyi ama her karsi cinse o gözle de bakılmaz ki, ben bastan önünü keserim.. benden ufak birine bile abla derim ki oyle bi niyetimin olduğunu dusunmesin..
Biri olur kafalar uyuşur anlaşırsın. Tamam bu dersin ve o kaderin olur. Yoksa öyle daldan dala ne sevgi ne ask nede ilişki olur.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu ülkenin sizin gibilere ihtiyacı var. İyi ki varsınız.
24 Yorumla- +1 yıl
Neden öyle söylediniz
Cevap sahibi+1 yılHer yer ilişki uzmanı karşı cinsi yalayıp yutmuş burnu kaf dağında kızlarla doldu. Umarım yaşınıza ve gönlünüze uygun bir seveniniz olur.
- +1 yıl
İnşallah yaaa çok teşekkür ederim 🧚🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılRica ederim.
+1 yılSeni senin gibi utanç birisi anlar böyle birini bul
11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah
Gizli Üye(36-45)+1 yıl33 yaşındayım, 4 sene öncesine kadar aynı durum bende de vardı. Kız arkadaşım olmamış onlarla konuşmaya çekiniyordum. 4 sene önce youtube de Haluk TATAR kanalını keşfettim insanları genelde kişisel gelişim üzerine videoları vardır. Resmen insanlara olan bakış açını değiştirdi. sosyalleşme ve nsanlarla etkileşim adına büyük değişimim oldu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılBen de öyleydim. Kalabalıkta da konuşamazdım mesela. Ortama girerek kendimi zorlayarak aştım
33 Yorumla- +1 yıl
Olur tabi faydası
Cozmene gerek yok. Inan bu ileride sorun olmayacak. Ciddi niyetle biri ile tanistiginda alistikca daha da rahat edeceksin.
10 Yorumla- Devamını Gör (202)
Devamını Gör(247)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 23 yaşındayım ve hiçbir erkekle oturup konuşmam bile olmadı. Çekiniyorum, bunu nasıl çözerim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer