23 yaşındayım ve hiçbir erkekle oturup konuşmam bile olmadı. Çekiniyorum, bunu nasıl çözerim?

Erkeklerle bakıştığımızda 4 snyeden fazla bakamıyorum utanıyorum çekiniyorum. Sevgilim bu yüzden olmadı. Bunu nasıl aşarım bilmiyorum. İletişimim nasıl yoluna girer. Siz neler yapıyorsunuz iletişim için?
23 yaşındayım ve hiçbir erkekle oturup konuşmam bile olmadı. Çekiniyorum, bunu nasıl çözerim?
Cevapla