23 yaşındayım ama erkek yok. Herkes mi yalnız?

yok ya ne var boyle yakisikli olup kibar olup toksiklik barindirmayan ve cinsel yaklasmayan evlilik diye zorlamayan dert tasa vermeyen yalniz ilgiye muhtac hissetigimde yanimda olan diger zamanlarda geregi olmayan biri yok

23 yaşındayım ama erkek yok. Herkes mi yalnız?
Cevapla