Arada yazanlar oluyor buluşuyorum arkadaş olmaya çalışıyorum fakat sevgili olmak istiyorlar sonra hayır diyince onlarla da konuşma bitiyor. Yalnızlıktan ölmek üzereyim. Bir de üstüne tek yaşıyorum tamamen izole bir hayat gibi. Biraz fazla seçici davranıp çabuk soğuyorum sanırım o yüzden böyleyim ama bu durumdan nefret ediyorum. Telefonuma mesaj dahi gelmiyor pek çok yalnız hissediyorum. Alıştım fakat insan birilerini arıyor illa ki hep tek olmuyor. Böyle olan var mı yoksa bi ben mi böyleyim? Yaşıtlarıma bakıyorum herkesin arkadaşları, sevgilileri var ve ailesi yanında. Sevgi bi benden mi esirgeniyor neden böyle diye düşünmeden edemiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı. Benim kadın versiyonum gibisin. Uzun süredir hayatıma birini almıyorum. Kiminle dışarı çıksam iki sohbet etsem konu başka bir yere kayıyor. Bir daha evlenmeyi düşünmüyor musun? Bir daha ne zaman buluşuruz, abuk subuk gereksiz samimiyetler. Telefonuma mesaj gelip gelmemesi umrumda değil. Ancak bu sevgili olma hastalığına feci şekilde tutuluyorum. Kimse arkadaş olmayı bilmiyor mu? Unuttu mu? Ve ya sevgili olmadan bişi paylaşılamaz mı? Ne resim isterim, ne telefon numarası isterim, ne nude at derim (tiksinirim), Ne kardeşim kardeşim sulu hareketler yaparım.
Ben anlamıyorum insanları ki çok iyi anlardım :)00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ben de aynı durumu yaşıyorum. 21 yaşıma geldim ve lisede ergen ilişkilerim oldu sadece. Ne bir arkadaşım var ne de seven birisi. Ot gibi yaşıyorum kalkıp işe gidiyorum eve geliyorum bilgisayarda takılıp uyuyorum sonra yine aynı rutin. Eski arkadaşlarımı çok özlüyorum hepsi beni bırakıp gitti, kendilerine yeni arkadaşlar ve sevgililer yapınca bir kenara attılar beni. Dışarıya çıkacak arkadaşım bile yok artık. Senin dediğim gibi çevreme baktığımda herkes mutlu, eşi, dostu var ama ben… yapayalnız. İnsanlarla arkadaşlık kurmaya çalışıyorum samimileşmeye çalışıyorum ama kimse bana karşılık vermiyor bu konuda. İnsanlara iyi davranmak için, onları mutlu etmek için elimden geleni yapıyorum ama sanki tehlikeli biriymişim gibi benden uzak duruyorlar. :/
03 Yorumla
Soran+1 yılyalnızlık zor cidden
Soran+1 yılÇözümü bulamadım ben de henüz :(
Sosyal medyada zaman harcandıkça yalnızlık artıyor sanırım. Çönkü burada bir çok kişi yalnız olduğunu söylüyor ama herkesle de konuşmaya çalışılıyor. Çok az kişi burada konuşmaya değer, gerisi önemsiz ve zaman kaybından başka bir anlam ifade etmiyor. Sosyal uygulamalardan arkadaşlık kurmak yerine kendinizi geliştirebileceğiniz kurs ya da etkinliklere başvurursanız daha faydalı olabilir. Hem kendiniz geliştirmiş olursunuz hem de arkadaş çevreniz oluşur.
01 Yorumla
Soran+1 yılO da para hep. Tenis kursuna gitmek istemiştim saatlik 300 diyor veremem o kadar açıkçası bi kurs için
Eğer ki alıştıysan bu duruma böyle gider… Bazen sosyalleşmen lazım her ortama istemesen de girmen gerek. Bu hayatta soğukluk yaparsan anca hayatı izlersin onun İçin izleyen değil yapıcı insan biriktiren olmalısın para değil gönüller biriktirmelisin
01 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden böyle yaptım 1 sene kadar bu şekilde devam etti. Fakat sonrasında iç dünyam daha da karıştı. Aslında kimsenin kimseyi sevmediğini herkesin çıkar peşinde olduğunu gördükçe soğudum. Bunu görmezden gelip bastırmaya çalıştıkça daha da arttı ve bana geri dönüşü daha fazla oldu. Çözüm ne bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
39Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılBurdan kankalar dostlar yapsana gadası
02 Yorumla
Soran+1 yılSanal arkadaşlıkların çok da sağlıklı olacağını düşünmüyorum
- +1 yıl
O zaman yalnızlığa devam
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim sevgilim var , yani iyi ki de var en azından dertlesiyorum sabah günaydın gece iyi geceler diyebileceğim biri var hayatımda , aile var ama ailede ne huzur ne sevgi ne saygı var hiçbir şey yok yani , arkadaşa gelince benimde arkadaşım yok , yani ihanetler vs ne bileyim arkadaş ortaminda hep böyle 3/5 kişi bir olur da birini ayrı tutar ya o ben mi oldum acaba anlamıyorum, ama komik olan bir şey var ki çok acınası haldeler sadece kendilerini benden yukarda ve akıllı görüyorlar halbuki tam tersi , bu yüzden sahte ve gereksiz arkadaşa ihtiyacım yok 🥲 gerçek bir arkadaş isterim ama güzel olur sohbet etmek dertleşmek
25 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef böyle. 1 kişi bile çok şey değiştirebiliyor yalnız kalmaktan iyice mutsuz negatif bir insana dönüşmeye başladım
Cevap sahibi+1 yılEn azından sosyal medyada falan bir arkadaş edinin ve ya dertlesmek için birini , olmaz mı? Hemde moral olur size de
Soran+1 yılYani olabilir ama yine de tam karşılamıyor o şeyi
Soran+1 yılYine de denerim
Cevap sahibi+1 yılTam karşılama dediğiniz şey zamanla emekle yerine oturur ama , bunun için de sabır gerekir 🥰
Allah gönlüne göre versin ablacım. Benimde ailem olmasa yapayalnız kalırım. Hic dostum bile yok sevgili için hele erken diye düşünüyorum. Bugune kadar hep diğer kızlara bakip hasret çektim bir yerlere gitmek gülmek sohbet etmek resim çektirmek arkadaşlarla bana çok uzak şeyler ama o kadarda istiyorum ki. Yalniz degilsiniz
04 Yorumla
Soran+1 yılUmarım bir gün çözülür nasıl olacağını bilemesem de
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılTek olmadığına eminim çünkü sosyal kaygı, anksiyete gibi bir durumun var gibi. Onlar gibi sosyalliği tatmak istiyorsun ama bir şeyler sana engel oluyor. İçinden gelmiyor vs. Milleti böyle sevgi dolu, birbirine bağlı ve eğlenceli gördüğünde için bir hüzünleniyor mu?
03 Yorumla- +1 yıl
Rveg benim boyle
Soran+1 yılHüzünleniyorum fakat kaygım yok. Yani şimdi şöyle söyliyim. Benim de arkadaşlarım vardı ilk başlarda mutlu gibiydim zaman geçiyor eğleniyoruö vs sonrasında ise bir şeyler olduğunda ara ara böyle kimsenin kimseyi sevmediğini çıkar smz konusunu olduğunu görmek arkadan konuşmak gibi olumsuz şeyler beni soğuttu. Bunu bastırıp görmezden gelerek devam etmeye yine sosyal kalmaya çevremi geliştirmeye, pozitifliğimi korumaya çalıştım fakat böyle içten içe yine de derin bi yalnızlık ve sevilmiyorum hissi vardı. Yine bastırıp devam etmeye çalıştım fakat bi yerde öyle bi patladı ki bana. Hiç olmadığım kadar soğuyup içime kapandım ve hiçbi şey yapmayıp eve kapanıp dümdüz duran saçma bir insan haline geldim. Yine böyle devam etti bi süre şu an bi şeyler yapmaya çalışıyorum batmamaya çalışıyorum fakat iç dünyamdaki olan sorunlar hayatımın her alanını etkilemeye devam ediyor dolayısıyla da arkadaşlara, sevildiğimi bilmeye ve anlaşılmaya, birilerüyle vakit geçirmeye ihtiyacım var şu an tabi kendinden soğutacak bir şeyler yapmaması lazım yoksa yine aynı döngü
- +1 yıl
Kendi dediğine göre hayatına girenlerden ziyade kendi iç hesaplaşmanın sıkıntısını yaşamışsın. Yani milletin seni dışlaması veya arkadaş olmadığını belirtmesinden ziyade sen kendini yalnız hissediyorsun. Yani şöyle demem lazım ki çoğu arkadaşlık zaten paylaşacak birinin olması ve yalnız kalmamak için yapılıyor. Aralarından dost nadiren çıkar. O yüzden her hayatına girenin %100 senin odaklı olacağını düşünme bence. Ha olursa ne güzel dostların olur ve takılırsın. Diğer türlü ise onlardan kopma, arkadaş kalmaya devam et bence.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnız değilsin bir çok kişi öyle hatta zamanında bende aynı şekilde bir sorun yaşadım kolay değil ama İnan çözülemeyecek konular değil kendine farklı bir aktivite yaratabilirsin örneğin ben o süreçlerde kütüphane sinema vb aktivitelerime biraz daha ağırlık verdim baya faydası olmuştu tavsiye ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam denerim
+1 yıl- +1 yıl
Bende aynı durumdayım kısacası
- +1 yıl
Ve kimseye katanacak enerjimde yok
Soran+1 yılTam olarak beni anlattın şu an hem çok rahatsızım bu durumdan hem de katlanamıyorum birilerine o canım falan. Dolayısıyla yine yalnız..
Soran+1 yılO saçmalıklarına*
- +1 yıl
Ne desem bilemedim ama aynı durumda bir cok kişi de var birde toplum tarafından yalnız kişiler kücümseniyor yargılanıyor falan yalnız kişiler hep iyi niyetinden kaybetmiş kişiler aslında ama anlamazlar
+1 yılBence bu konuda biraz kendinizi sorgulamalı siniz eğer herkes sizden uzaksa demekki bir yerde bir hata vardır acaba konuşmanız mı kırıcı veya çevrenize negatif hareketlerinizmi var
02 Yorumla
Soran+1 yılHiçbiri değil sorun soğuyo olmam ve buna engel olamıyorum. Kız arkadaşlarım zaten gitti kazık atarak. Erkek olanlar da ya çıkar olarak yaklaşıyo ya da kendinden soğutacak bi şeyler yapıyo ortası yok
- +1 yıl
Peki onlar senin için ne düşünüyor diye hiç dusundunmu yanlış anlama bunu seni suçlamak için demiyorum sen doğru yaptığını düşünüyorsan cizginde devam et illa kafa yapın uyan kişiler olacaktır
+1 yıl"Arada yazanlar oluyor ama sevgili olmak istediklerinde hayır diyorum"
Bence yalnızlığı biraz da kendin seçiyorsun. Birine şans verip hayatına alsan halbuki belki de çok mutlu olacaksın. En azından bir deneyeceksin. Belirli yaştan sonra hiçkimse de sadece arkadaşlık için gelmez sana üzgünüm. Ancak eşcinsel erkek olursa olur. Siz kadınlar kimseye şans vermeyip gözünüz çok yükseklerde olduğu için kaybediyorsunuz. İzole yaşamaya devam.
05 Yorumla
Soran+1 yılO gelen kişiler sevgililiğe uygun olmadığı için reddediyorum. Ben böyle basit ilişkileri kaldıramıyorum artık yani kafam götürmüyor. Daha çok yormayacak üzmeyecek sağlıklı olacak ilişkiler arıyorum. Bu şekilde olmayacaklarını düşünüyorsam da hayır diyorum doğal olarak
- +1 yıl
Bu işler biraz denemeyle oluyor ve yaşamadan pek anlayamazsın. Herkes kafasındaki o mükemmel kişiyi arıyor ama mesele bulabilmekte ve kimse de mükemmel değil. Senin istedigin kişi de seni isteyecek mi bakalım?
- +1 yıl
Çok fazla seçici davranmak yıpratır insanı.
Soran+1 yılEvet denemeıçk gerekiyor haklısın fakat bazen de başlamadan da anlarsın ya olmayacağını öyle diyeyim
- +1 yıl
Sen de haklısın ama zaman geçtikçe şans da azalıyor maalesef. Yaşamak gerek bazı şeyleri.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde öyle bu zamanda arkadasliklar bile kalıcı olmuyor bir arkadaşım oldu bu yasa kadar sadece o da uzak hiç yok sayıyorum kötü bir durum biliyorum insana dost arkadaş da lazım hayirsizsa hiç olmasın mantığıyla duruyorum oyle
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim de öyle kalıcı olmuyo. Sıkıcı bi durum
+1 yılİnsan ilişkilerinde biraz şansızsın ya da insanlara nasıl davranman gerektiğini de bilmiyor olabilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılŞanssızlık daha çok. İnsanlarla iletişim konusunda iyiyimdir
Benimde kimsem olmadı ailesiz büyüdüm birisini sevip evlendim ama o semedi paramı yiyip terketti biliyormusun bazen en iyisi yanlızlık
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama işte insan arıyor yine de bir şeyler
Soran+1 yılBu durumdayım aynı. Tahammül edilmiyor bi müddet sonra. İlginö bir paradoks
Soran+1 yılOlabilir aslında
+1 yılGel karım ol. Hadi. ama Müslüman olmamak şartı ile. Ateist ol kafir ol ama Müslüman istemiyorum hayatımda
00 YorumlaÖzel değilse ailenle aranda noldu da konuşmuyorsun merak ettim?
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmamak değil aslında konuşuyoruz fakat aramızda hiçbi bağ ve yakınlık yok. Ne anlıyorlar ne dinliyorlar ne de sevdiklerini hissedebiliyorum. Bi tek annem böyle çocuğuyum diye zoraki para veriyo o kadar yani. Yoldan geçen biri bile bana daha yakın ve beni daha iyi tanıyor olabilir öyle söyleyeyim
Aile & Toplum konusunda 614 cevap paylaştı. Bende 30 dan sonra başladı bu sendrom şimdi hiç bir reel arkadaşım yok
011 Yorumla- +1 yıl
Sesimi dinlersen sevinirim
https://voca.ro/13pEHHsnu0gN - +1 yıl
Eskiden sinemadan gezmeden alılverişten tel başıma da olsa keyif alıyordum. Artık sinemaya gitsem istersen yılın filmi olsun biriyle konuşmadan paylaşmada tadı yok gezmeye gidiyorum tat vermiyor bir yerde bişi yiyim desem hem masa tutamıyosun boş hem bulsan da masalar hep çok kişilik tek kişi oturunca garsonlar kalksa gitse diye bakıyor. Ayakkabı giysi alim diyorum birisi keşke motive etseydi sana şu renk yakışır şu model uyar diye diyorum ondanda vazgeçiyorum hep eskileri giymeye başladım inanki cimriliktende değil
- +1 yıl
Böyle hayatı dışardan sanki tv izler gibi hissediyorum sanki onlar beni görmeden mutlu bir şekilde yaşıyorlar ben bir boşlukta yüzüyorum havada asılıyım hissi var. Bu yaşta hala ailemle yaşıyorum onlarda 70 80 yaşına geldi onlarda ne kadar süre yanımda olabilecek. Bütün yaşadıklarımı bir bloğa döktüm arada bir oturup okuyup duygulanıyorum geçmişime
Soran+1 yılBen de bu durumdayım. Yalnızlığa alışıp keyif aldığım dönemler de olmuştu fakat sürekli yalnız kalamıyo insan. Kalıcı biri olmaması yoruyo yalnız olmak hissetmek yoruyor
- +1 yıl
Bu kadar cevapla başa çıkman zor biliyorum ama umarım bunu dinlersin
https://voca.ro/1ltnr3TXOi0Y
Soran+1 yılEvet durum böyle fakat göz ardı edilmiyo soğutuyo direkt. Konuşma kısmı için ise olabilir yani denenebilir
+1 yılAilen nerde? Ailenle iliskini her ne olursa olsn kesme derim
05 Yorumla
Soran+1 yılBaşka şehirdeler de manevi olarak yoklar. Yanyanayken de yoklar
- +1 yıl
Sen onlara yaklaş yani onlaea karşı sıçak ol? Bi denedin mi al karşına konuş siz benim ailemsizin sevgi görmek istiyorum de gercekden konusmalisin
Yalnizlk bazen iyi bazen kòtü olabiliyor hele ki bide ailen yoksa..
Soran+1 yılAnlayacaklarını sanmıyorum ve anlamıyorlar da zaten anlatmaya çalışsam da. Dinleyen de yok zaten
- +1 yıl
Üzüldüm.. :/ gercekden herkes anne baba olamiyor
- +1 yıl
Insallah senin de yüzün esin tarafindan güler hayirlisi iste Allahdan
- Aile & Toplum konusunda 841 cevap paylaştı.
+1 yılSana buradan açık ve direk arkadaşı teklif ediyorum ilerisi kesinikle olmayacak %100 garanti veriyorum tabii sende Ok dersen
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Benim biraz var yaa arkadaş aile falan zaten güzel arkadaşlar olunca sevgiliye ihtiyaç duymuyorsun
06 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum evet ama işte o da olmayınca eksik kalıyo bi şeyler
Soran+1 yılEdinmedim değil çok vardı fakat kimisi bi şeyler yaptılar falan ben soğuyup sildim, kimileri şehir değiştirdi mesafe girdi görüşemiyoruz falan. Kalıcı olabilecek biri olmuyor yani sürekli ya bi yanlışı oluyor ya bi saygısızlığı fslan oluyor illa ki bi şey çıkıyor. Ben de tahammül edebilen birisi değilimdir direkt siliyorum. Dolayısıyla da kalmıyor
Soran+1 yılKısmen katılıyorum ben de tahammülsüzüm bu da bir sorun, onlar da bazen sınırı aşabiliyor aştıklarında da eskisi gibi olunmuyor bu da ayrı bir sorun
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılbence senin önce flört döneminin olması lazım ya da sanal arkadaş falan;
böyle devamlı mesajlaşabileceğin vs...02 Yorumla
Soran+1 yılFlört konusu dehşet sıktığı için çok bulaşamıyorum ya. Çok yoruyor tekrar kendini anlat tanış vs. Hele mesaj üzerindeyse max 10 dk sabredebilirim sonra kaçasım geliyor
- +1 yıl
çabuk bıkıyorsan kimseyle sohbet edemezsin ama.
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSorunu kendin tespit etmişsin zaten: "Biraz fazla seçici davranıp çabuk soğuyorum" 🤷♂️
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl
01 Yorumla
Soran+1 yılKısmen böyleyim. Düzgün birileri olsun istiyorum anlasın değer göriyim istiyorum o yüzden de her geleni kabul edemiyorum kafam götürmüyor
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBence kimseye ihtiyacın yok takıl kafana göre hayatın tadını çıkar
00 Yorumla
+1 yılArkadaş dışında oh ne güzel tam sevdiğim hayat 😬
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNasıl tek yaşıyorsun. Bende istiyorum. Ailem sürekli beni istemediğini belirtiyor. 27 yim ben. Asıl benim tek yaşamam gerekirdi...
01 Yorumla
Soran+1 yılOkuduğum için
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılyalnızlık guzel kafan rahat huzurun var canın ısterse hayatına bırını alıyorsun ıstemesse uzaklastırıyorsun bence en ıyısı bu bende ızole yasamaya calısıyorum kalabalıkta yalnız yasıyorum ve memnunum
02 Yorumla
Soran+1 yılBen de memnundum fakat artık değilim bayağıdır. Hep yalnız hep yalnız olmuyor birileri lazım
- +1 yıl
anlıyorum benım ıcınde oyle ama bır surelıgıne sonra yalnızlıgımı huzurumu özlüyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılkendimi okudum kalbim ezildi biraz. 27 yastan selam
11 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Gizli Üye(36-45)+1 yılaaa erken ama bu yaşta degil 30dan sonra azalıyor arkadaşlar. simdi olamaz cabuk arkadas bul
02 Yorumla
Soran+1 yılŞimdiden 40 yaşıma bastım sanırım mental olarak..
Cevap sahibi+1 yılasırı takıntılı olunca 100 e bile basarsın. kahve ısmarlasın bir arkadasın sana hadi
+1 yılO kadar kafana takmana değmez herşeyi tek başına yapabilirsin tek başına sinemaya gidebilirsin yemek yemeye gidebilirsinn kendini sevmeye başlayınca biri çıkar karşına yok diyemezsin
02 Yorumla
Soran+1 yılTek yapamamak değil ki konu. Tek de yapılır evet ama ben bu durumdan sıkıldım ve zevk vermiyor artık dolayısıyla birileri olsun istiyorum değer görmek istiyorum
- +1 yıl
Buda sana kalmış aklı başında kendine göre birini bulman gerek kendim için demiyorum ben üni okuyorum çevrene bakman gerek yanlizlik sıkar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKariyer de kariyer dedikten sonra gelen pişmanlık hissi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim durumum da neredeyse böyle. Yapacak bir şey yok sanırım. Bulamadım çözümü ben
12 Yorumla
Soran+1 yılBen de bulamıyorum umarım değişir bu durum
Cevap sahibi+1 yılNasıl değişecek, kim değiştirecek.
Neyse umut olmalı hep
aynıyız farklı sayılmazsın
İyi olmaya çalış
03 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum ama çok da olmuyor gibi
+1 yılMerak etme yalnız değilsin yapacak bir şey de yok bir gün düzgün insanlar çıkar inşallah
03 Yorumla
Soran+1 yılSanmıyorum pek. Herkes takılmak ve yüzeysel şeyler peşinde gerçek olan hiçbir şey yok. Bu da rahatsız edici
- +1 yıl
Bende aynı dertten muzdaribim. Ayrica şöyle diyebilirim iki tane insan düşün sabah akşam foto atıp duruyor kankam canim ciğerim gibisinden. Ama işler emin ol öyle değil en basiti hatırlıyorum kurs dönemimde iki tane kız birbirlerine bağırıp arkadan etmedikleri laflar kalmazdi Ama 1 hafta sonra yine yan yana geziyorlardi. Sorun kisisel iki şahısın karakteri degil çoğu insan böyle. Mesela biri bana ufak bir yanlis yapsa unutamam yediremem en samimi dostum dahi olsa siler gecerim.. Demek istediğim dışarıda el ele yanak yanağa erkek kız fark etmez gezenlerin de elbet içinde sorunlar var bunu unutma kendini de yalnız hissetme hepimiz olmasa da birkaçımiz yaşadıklarını yaşıyor.. Aykırı olabiliriz diye düşünüyorum. Saygılar
Soran+1 yılÇok güzel özetledin aslında durumu. Farkındayım ama işte dediğim gibi bu durum kötğ hissettiriyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılYakınsan sevgili değilse arkadas-kanka olabilir. Amaç kahve içmek gezmek.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet benim istediğim şey de bu aslında ama işte herkes takılma sevgilş olma peşinde
Cevap sahibi+1 yılNerede yasıyorsun
Soran+1 yılAntalya
Cevap sahibi+1 yılBen İstanbul .
Gizli Üye(18-24)+1 yılKarişan yok görüşen yok Bir de tek yaşıyorsun istediğin zaman gelir istediğin zaman gidersin daha ne istiyorsun ya
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte o işler
+1 yılBen senle konuşurum ya varsa ınsta felan istersen verebilirsin
00 Yorumlanerden ekle beni terapi lazım sana.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet acilen hem de
Arkadaş bende de yok. Sevgili de ben istemiyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılSevgili evet çok da lazım değik de arkadaş şart
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Böylesi daha iyi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen de böyleyim
00 Yorumla
+1 yıl2-3 arkadaş kaldı benimde ayni
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Arkadaslik istedigini acikca belirt
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok saçma insanlar olmasalar ederdim de yaşları 15 gibi davranıyo çoğu o yüzden pek bulaşasım yok. Mantıklı insanlar lazım
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben de boyle atandım tek başıma yasiyorum
00 YorumlaNiye tek yaşıyorsun ki yok mu adam akıllı birisi
02 Yorumla
Soran+1 yılYok maalesef birkaç kere ev arkadaşı almıştım onlar da fıs çıktı herkes çıkar peşinde
Gizli Üye(18-24)+1 yıl21 iö aynı bende öyle bi tek sevgilim var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen mesaj atarım telefonuna KS den gizli olmasan🙂
00 Yorumla
+1 yılNasıl ailen yok
11 Yorumla
Soran+1 yılManevi olarak yok
+1 yılOğlak burcu musun
01 Yorumla
Soran+1 yılYok değilim
Wvlen sende
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenme aşamasına gelene kadar ohoo bi ton şey var birini tanı et. Hemen bulup evlenilmiyor ki
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılAilene ne oldu
03 Yorumla
Soran+1 yılVarlar fakat varlıkları hiçbi şey değiştirmiyor tek destekleri biraz maddi. Manevi olarak hiçbi zaman var olmadılar zaten
- +1 yıl
Anladim. Donem donem oluyo boyle sikma canini sen kendinden vazgecme
Soran+1 yılBakalım deniyorum
+1 yılbuluşma warsa ne ala
06 Yorumla
Soran+1 yılOnlar da gitti elde var 0
- +1 yıl
beğenmediler mi
Soran+1 yılBeğenmemek değil sevgili olmak istediler ben olmak istemedim hayır deyince de işte arkadaş da kalmadık bitti yani
- +1 yıl
yaşın 24 mü
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
boy kaç sende
- Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılTakma
03 Yorumla
Soran+1 yılŞu boş yorumunu yazana kadar hiç yazmasan daha kârlı olurdu biliyor musun
- +1 yıl
Aslında çok dolu ama sen algilayamadin. Takilmayacaksin. Sürekli aynı şeylere takıp odaklanirsan. Devamlı aynı şeylerden sinanirsin. O yüzden üzerine düşme kafanı oraya odaklama. Üzerine çekme. Rahat bıraktığında ne kadar pozitif şeylerle karsilasicaksin goruceksin. Oldumu şimdi?
Soran+1 yılDoğru haklısın. Denemeye çalışıyorum olduğu kadar artık
Insanların geneli böyle üzülme
00 Yorumla
+1 yılBenimde yoj
00 YorumlaBende öyleyim
00 Yorumla
+1 yıladam yok evlenelim
00 Yorumla
+1 yılKafa rahat böyle iyi kimse olmasın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 621 cevap paylaştı. Yüzme biliyor musun
00 Yorumla
+1 yılBence sen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu ben oluyorum
00 Yorumlaevlen
01 Yorumla
Soran+1 yılO iş yaş
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 24 yaşındayım, ne arkadaş kaldı ne sevgilim var ne de ailem.. Bir tek ben mi böyleyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer