24 yaşındayım, ne arkadaş kaldı ne sevgilim var ne de ailem.. Bir tek ben mi böyleyim?

Arada yazanlar oluyor buluşuyorum arkadaş olmaya çalışıyorum fakat sevgili olmak istiyorlar sonra hayır diyince onlarla da konuşma bitiyor. Yalnızlıktan ölmek üzereyim. Bir de üstüne tek yaşıyorum tamamen izole bir hayat gibi. Biraz fazla seçici davranıp çabuk soğuyorum sanırım o yüzden böyleyim ama bu durumdan nefret ediyorum. Telefonuma mesaj dahi gelmiyor pek çok yalnız hissediyorum. Alıştım fakat insan birilerini arıyor illa ki hep tek olmuyor. Böyle olan var mı yoksa bi ben mi böyleyim? Yaşıtlarıma bakıyorum herkesin arkadaşları, sevgilileri var ve ailesi yanında. Sevgi bi benden mi esirgeniyor neden böyle diye düşünmeden edemiyorum

24 yaşındayım, ne arkadaş kaldı ne sevgilim var ne de ailem.. Bir tek ben mi böyleyim?
Cevapla