• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

22 yaşındayım, hiçbir erkekle arkadaşlık veya sevgililik yaşamadım. Normal mi bu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
59
Yapay Zekaya Sor

boyle olmasi normal mi? artik istiyorum yani

22 yaşındayım, hiçbir erkekle arkadaşlık veya sevgililik yaşamadım. Normal mi bu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sorusorandedektifkız
    Sorusorandedektifkız Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Mesela ben fazla acele ettim aşkı bulacağım diye hayalperestlikten aşk dışında bir çok türü buldum ama tecrübe oldu saf toz pembe bir hayatîn olmadığını öğrendim arayan mevlasınıda bulur belasında bulur derler ya siz bence bu çağa göre geç kalmış gibisiniz platonik illa ki olmuştur ilk okul cocukları bile sevgili buluyor ben doğuştan sapım mesela kabullendim zorlamıyorum artık aceleci olmamak lazım

    0
    4 Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Neyse ki sanaldı hepsi de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet hep icimden begendim😂

      Yorumla
    • Memeddd029596
      Memeddd029596
      +1 yıl

      Bi kizin sapim demesi komik geldi bana ama kusura bakma insallah umdugun gibi olur hayatin

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      @Memeddd029596 kızlarda sap olabilir günün sözü 👍🏼

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • juuachi
    juuachi Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.

    Çok normal. Ben çok kızla konuştum ama sadece konuştum hani arkadaşlık yok, sevgililik yok. Bence gerek de yok. Eş istiyorsan konuşmaya başla bence başka bir şeyse zaman kaybından başka bir şey değil. Tabii psikolojik bir şeyler denemiyorsan.

    0
    0 Yorumla
  • Nazikbirbeyefendi
    Nazikbirbeyefendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı.

    Bende adamakıllı bir şeyler yaşamadım bir süre olması için çabaladım ama yani olmayınca olmuyor bana kalırsa sal gitsin hiç kafanı meşgul etme kendi kendine oluyor ne kadar üzerine gidersen olmuyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sanirim haklsn

      Yorumla
  • mutluson2023
    mutluson2023 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Ne tesadüf bende hiç yaşamadım

    https://www.youtube.com/embed/2o_ZUvJlJBI
    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

66

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Normal bende 23 yaşındayım benimde hiç olmadı

    0
    0 Yorumla
  • 27Barem27
    27Barem27 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı.

    Günaydın; aslında mükemmeliyetçi bir yapıya sahip olduğun için doğru kişi olsun istiyorsun. Hazır hissettiğine göre, bir noktada başlamak durumundasın.

    Bu gibi durumlarda arkadaş çevresi çok baskıcı olabiliyor. Senin neden hala kız arkadaşın olmadı ya da senin neden erkek arkadaşın olmadı gibi baskılara maruz kalınabiliyor. Bu durumda da kişi bilinç altında kendini sorgulayabiliyor.

    Kimin ne düşündüğünün önemi yok, önemli olan senin nasıl bir partner istediğin. Hazır olduğunu hissettiğine göre çevrendekileri de gözlemlemeye başlayabilirsin. En iyi uyumu yakalayacağını düşündüğün kişiyi tercih edersin. Güzel bir gün dilerim.

    1
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    22 yaşındasın, hiç bir şekilde bir erkekle ilişki veya sevgililik yaşamamış olman çok da normal değil. Muhtemelen ya özgüvensiz ve/veya utangaç birisin, ya da çok tutucu bir aile/mahalle çevresinde büyüdün. Karşı cinsle arkadaşlık, flört vs. bunlar güzel şeyler, tanımana, tecrübe edinmene faydası olur. Bir erkekte neyi isteyip neyi istemediğine karar vermene yardımcı olur. Biraz sosyalleşmeye, değişik ortamlara girmeye çalış. İletişim kurmak isteyen erkeklere soğuk davranma, iletişime, sohbet etmeye açık ol. İnan bana, faydasını görürsün.

    2
    0 Yorumla
  • TheDoge
    TheDoge Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ortamına ve çevrene bağlı olarak hiçbir erkekle konuşmamış da olabilirsin. Ama bir yerden sonra yalnızlık duygusu seni yiyip bitiriyorsa birisiyle ilişki yaşamak isteyebiliyorsun, illa yalnızlık candır dersen de benim iki seçeneğe de bir lafım yok, saygı duyarım. Ama hiçbir erkekle konuşmadıysan pek normal sayılmayabilir, illa seninle konuşmak isteyen bir erkek olur hayatında.

    1
    0 Yorumla
  • murat_aslan
    murat_aslan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı.

    Bence sende bir ayı sahiplen yazıktır doğadaki ayıların da sevilmeye ihtiyacı var 🤣

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olur😂

      Yorumla
  • Herhangibirinsanım
    Herhangibirinsanım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    https://www.kizlarsoruyor.com/uye/herhangibirinsanim/sorular. Buna bak

    0
    4 Yorumla
    • Herhangibirinsanım
      Herhangibirinsanım
      +1 yıl

      27 yaşından küçük kızlar korkmayın sevgili eş için geç kalmadınız millet sizi ergen olarak görüyor şunu sorup durmaz mısınız? ↗
      Hatta. bUna bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      canim yaşlarımın en guzel yılları hiç olmadi ve bu zamanlarda olmayacaksa ne zaman olucak

      Yorumla
    • Herhangibirinsanım
      Herhangibirinsanım
      +1 yıl

      Bak şimdi bu zamanda bulman istemen normal fakat geç kalmıs hissetmen anormol

      Yorumla
    • Karaoglan-01
      Karaoglan-01
      +1 yıl

      Tecrubelisin

      Yorumla
  • mehmetbey1907
    mehmetbey1907 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    ne güzel işte Allahın sevdiği kulusun sana kazık atan arkadaşın yok moralini bozan insanlar yok sevgili falan boş iş arkadaş istiyorsan ekleyebilirsin dertleşmek istersen

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cok iyi geldi bunlari okumak

      Yorumla
    • mehmetbey1907
      mehmetbey1907
      +1 yıl

      sevindim bende asosyalım hayat devam ediyor iyi akşamlar

      Yorumla
  • künefeayran
    künefeayran Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne güzel. Daldan dala olan kızlardan hayır gelmiyor. İlişkileri bittiği anda sevgili bulan iğrenç mahlukatlardansa böyle temiz kal daha iyi. Çok gözde olursun 👍

    0
    0 Yorumla
  • xBugra
    xBugra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 386 cevap paylaştı.

    normal ama istiyorum diye önüne gelen erkekle sevgili olma bence evleneceğin şahsı seç hatta evlen yok olgun değilsen çocuk gibiysen bir şey diyemem.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evlenmeme ddaha var okuyorm

      Yorumla
    • xBugra
      xBugra
      +1 yıl

      şartlama kendini engel bir durum değil evliliğe

      Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Standartlarınız aşırı yüksekse düşürmenizi öneririm.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok yaaaa gercekten tam tersi

      Yorumla
    • BenimHepUmudumVar
      BenimHepUmudumVar
      +1 yıl

      Ne diyeyim umarım bulursunuz.

      Yorumla
  • ekayi61
    ekayi61 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    Gayet normal, umarım kendin gibi temize birini bulursun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      insallah

      Yorumla
  • LoveBuzz_
    LoveBuzz_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    normal la normal lisede olsaydın şu an ilişkiye devam etme ihtimalin % de kaç olacaktı kesin ayrılmış olurdunuz

    0
    0 Yorumla
  • Tk1923
    Tk1923 Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı.

    Evet hemde çok normal kendini bunun için sakın bir şeyler kaybetmiş olarak görme hayatı oluruna bırak illaki zamanı gelir

    0
    0 Yorumla
  • HanOtagı
    HanOtagı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    dogru olan bu. helal olsun. ben de hiç münasebet kurmadım kadınlarla. boş ver.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben 26 yaşındayım çok erkek arkadaşım oldu da ne oldu hep kazık hep kazık hep kullanmaya çalıştılar yani bence olmaması daha iyi direkt birisinin bulup evlenirsin

    2
    0 Yorumla
  • Ghostian
    Ghostian Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Sevdiğin biri cıkarsa denersin çıkmıyorsa zorlama bence

    0
    0 Yorumla
  • Vlkngcky
    Vlkngcky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 385 cevap paylaştı.

    Normal okul derken işte ev okul olabilir yani zamanı gelmiş artık bence durma geç kalmışsın

    0
    0 Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı.

    Normal ve en hayırlısı bu bence. Böyle şeylere kafa yorma.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yavaştan karşı cinsle arkadaşlık kurmaya başlasan iyi olur yaşın gelmiş bence. Böyle giderse ileride yalnız kalırsın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      degil mj

  • umutsandalı16
    umutsandalı16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 63%
    +1 yıl

    Askerliğim bütüne kadar bende yaşamadım bazen olmadı mı olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • rodrigo31rodri22
    rodrigo31rodri22 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    arkadaşlık normal değil sevgili olmamak normal

    0
    0 Yorumla
  • Alpagu16
    Alpagu16 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal ben o yaşa kadar ciddi bir ilişki içinde bile değildim

    0
    0 Yorumla
  • DüşünenMaster
    DüşünenMaster Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 87%
    +1 yıl

    Normal ya olabilir ters bi durum yok ortada sonuçta

    0
    0 Yorumla
  • FurkanAtakk
    FurkanAtakk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Ne güzel senin adına baya sevindim hiçbir gariplik yok olması gereken :)

    0
    0 Yorumla
  • İlkan_
    İlkan_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 78%
    +1 yıl

    Benimde hep sevgili değil de arkadaşım olsun istemişimdir ama olmuyor nedense :/

    0
    0 Yorumla
  • SAblaK
    SAblaK Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    olabilir ama artık istemende normal yani anormal bir durum değil

    0
    0 Yorumla
  • BirNisa
    BirNisa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    21 yasindayim benim de hic deneyimim olmadi. erkek cevrem hic olmasi. Bana da bazen normal gelmiyor bu durum. Hatta ara ara agliyorum. problem şu ki bi seylerin olmasi icin cabaliyorum ama sonuc 0

    1
    0 Yorumla
  • corapci4242
    corapci4242 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı.

    Yaşla alakası yok

    doğru partneri bulmak gerek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    normal, ben 27 yaşınsayım ve hiç sevgilim olmadı. Kalbinin kırılmasından iyidir. Vakti gelince olur

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oha cok iyi motive etti

      Yorumla
    • AlpErTunga35
      AlpErTunga35
      +1 yıl

      Helal olsun aga temiz kızlar varmış hâlâ ben de düşünüyordum temiz kız yok nasıl evleneceğim ileride diye:) temiz biriyle evlenmek istiyorsa insanın da temiz kalması lazım tabii

      Yorumla
    • mavivesiyahaşkı
      mavivesiyahaşkı
      +1 yıl

      @AlpErTunga35 temiz kız yok kanki temiz olanlar da obez veya çirkin olduğu için sözde temiz oluyorlar azcık eli yüzü düzgün güzel yüzlü güzel fizikli kızlar temiz kalmıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mavivesiyahaşkı Beni gördün mü de bu sonuca vardın? Övünmek gibi olmasın ama kendimi bildim bileli herkes bana model misin diye sorar. Çocuklar bile çalıştığım yerde prenses abla derler, ki çocuklar daima doğruyu söyler. Avrupada yaşıyorum ve beni hep rus kızlarına benzetirler. Sevgili yapmamak kendi tercihimdi, sevgili istemedim çünkü dini açıdan doğru bulmuyorum. Doğru kişiyi bulduğumda da uzun uzun görüşmek istemiyorum ve amacım sadece evlilik olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @AlpErTunga35 Teşekkür ederim, Allah gönlüne göre versin

      Yorumla
    • mavivesiyahaşkı
      mavivesiyahaşkı
      +1 yıl

      Valla gizli üye ablacım genelde hemen hemen her kadın kendini prenses ve manken gibi güzel sandığı için pek inanasım gelmiyor ki daha önce sitede güzelim diyip de at foto bakıyım diyince sıradan bir tip olan kızlar gördüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben kendim öyle zannetmiyorum ki, başkaları bana öyle söylüyor. Ayrıca daha önce sokakta durdurulup modellik teklifi bile aldım 2 defa

      Yorumla
    • mavivesiyahaşkı
      mavivesiyahaşkı
      +1 yıl

      Benim dediğim kişilere de başkaları söylemiş kadınlar birbirini gazlıyor güzelsin falan diyerek. Eminim sende abarttığın kadar değilsindir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim aslında özgüven sorunum var, kendimi beğenmiyorum, ama o kadar çok şey duyup yaşadım ki dış görünüşümle ilgili, artık eminim buna. Ayrıca kimse kimseye modellik teklif etmez öylesine. Bana ne yani inanmazsan inanma. Zaten gizliyim, kim olduğumu bilmiyorsun ki mal mıyım da yalan söylicem.

      Yorumla
  • FiqHShott
    FiqHShott Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Ben 21 yaşındayım sadece sevgililik yaşamadım

    2
    0 Yorumla
  • panzerkopfwagen
    panzerkopfwagen Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Niye normal olmasın ayrıca böyle bir zorunluluğun olduğunu hiç sanmıyorum. Neyi nerede ne zaman yaşayacağına yanlız sen karar verebilirsin..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      biliyorum olsa fena olmaz

      Yorumla
    • panzerkopfwagen
      panzerkopfwagen
      +1 yıl

      Hayırlısını iste her şeyin hayırlısı güzeldir..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Normal. Bende 21'im benimde olmadı. Çıldırma derecesine geldim artık bende.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      of bende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arkadaş olarak da mı olmadı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olmadi iste

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gel biz olalım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🥲ikimizde benziyoryz sanki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet iyi anlaşırız bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nerelisn ki sanal istemiyorm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Esk. Sanal olmasına gerek yok. Ark oluruz dertleşiriz en kötü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eeeee?

      Yorumla
  • Bluesky5
    Bluesky5 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Normal bir durum bence. İnsanlara güvenmiyor olabilirsin, çekingen bir yaşın olabilir ya da kafa yapısı uyan birisi denk gelmemiştir. İstemen de normal çünkü insanız sonuçta

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      saydigin her turlu neden var😂

      Yorumla
    • fdfdvbrt
      fdfdvbrt
      +1 yıl

      insanız ama ben önümüzde ki 70 yıl boyunca istemiyorum insan değil miyim

      Yorumla
    • Bluesky5
      Bluesky5
      +1 yıl

      @fdfdvbrt insanız sonuçta istemeyebilirsin de :)

      Yorumla
    • fdfdvbrt
      fdfdvbrt
      +1 yıl

      istiyoruzda istememek için mecburiyet var neyse

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Normal sayılabilir ama bi’ yerden başlaman lazım, sonra eksikliğini daha fazla hissedeceksin

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cok kotu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O kadar da kötü değil, geç kalmadın sonuçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      istiyorum gercekten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bulabilirsin de?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayir zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niçin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmiyorm sanirim yalznlha devm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tercih meselesi tabi, arayan bulur bi’ şekilde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    güvensizlik mi var insanlara karşı yoksa içime kapanık biri misin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben 23 yaşındayım hiçbir kızla bir şey yaşamadım istemiyorum da

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O degilde senin gibi el degmemis kizi biz niye bulamiyoruz anlamis degilim

    0
    2 Yorumla
    • Haidininnotları
      Haidininnotları
      +1 yıl

      Neden el değmemiş istiyorsunuz kı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cunku aile icin uygun kiz oluyorlar. Saf, temiz kalpli oluyorlar genelde o yuzden

      Yorumla
  • Ruhsuz_bırısı
    Ruhsuz_bırısı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bazilari normal degil vs diyor ne alaka herkes sevgili flort ask mesk yapmak mi zorunda djdnisindiwdjwwjdw

    0
    0 Yorumla
  • Tuğçeistik
    Tuğçeistik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tertemiz saf sevgiyle kalmışsın ama tecrübesiz olduğun için de kolay kanmana sebep olabilir hemen kimseye güvenme

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Gayet normal evlenmeyi bekle bence

    evlenmeden hiç bu işlere bulaşma pişman olursun

    0
    0 Yorumla
  • playboybebegim
    playboybebegim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    sen normal degilsin kanka maalesef 22 yasina kadar arkadas sevgili yapmamak ne

    0
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oyle mi diyorsun

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      oyle tabi 22 yasindayim diyosun ben 18 yasindayim suana kadar bi suru oldu sevgilim

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      hadi diyelim sevgilin olmamasi normal bile olsa arkadasinin olmamasi normal degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet erkege dair anım yok

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      sence bu normal mi kanka dsaıokdosa

      Yorumla
    • Zeynep_byz
      Zeynep_byz
      +1 yıl

      Lan normal değil mi ben sadece sosyal medyadan konuşmuştum sonra bıraktım olmadı normal bence

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      @Zeynep_byz lan kiz erkege dair anim olmadi dio alo arkadasi bile olmamis nasi normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sanirim hakli

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      sagol ya dsaopkdpso arkadas edin zor bisey degil sosyalles instagramdan vs

      Yorumla
    • safkiizz
      safkiizz
      +1 yıl

      Neye göre kime göre normal değil? Ben 26 yaşındayım ve benim de hiç olmadı. Erkeklerle de arkadaş olmuyorum çünkü doğru bulmuyorum. Bu arada psikoloji okuyorum, gayet normalsin tatlım, merak etme.

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      @safkiizz psikoloji okuyosan once kendini duzelt bence kanka sen asosyel bi insansin o zaman

      Yorumla
    • Zeynep_byz
      Zeynep_byz
      +1 yıl

      Sende abartma artık

      Yorumla
    • safkiizz
      safkiizz
      +1 yıl

      Cahil cahil konuşma. Dolu kız arkadaşlarım var, sırf karşı cinsle arkadaş olmuyorum diye asosyal olunmuyor. Ayrıca okulda ve işte gerektiğinde konuşuyorum erkeklerle de

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      @Zeynep_byz abarttigim yok

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      @safkiizz konusuyosan erkeklerle hic muhattap olmuyomus gibi konusma kiz erkeklerle diyalogum yok hic diyo anlama ya da okuma ozurlumusun

      Yorumla
    • Zeynep_byz
      Zeynep_byz
      +1 yıl

      Abartıyosun bazı insanların arkadaşı olmayabilir

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      @Zeynep_byz arkadasim olmamasi normal mi demis bende degil dedim olamaz demedim

      Yorumla
    • safkiizz
      safkiizz
      +1 yıl

      kız nerede hiç diyaloğum yok demiş? ben hepsini okudum, öyle bir şey yazmamış ki. erkeğe dair anım yok demek, hiç bir koşulda bir erkekle konuşmuyorum, onlardan korkup kaçıyorum mu demek?

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      @Zeynep_byz bi insanin hic arkadasi olmamasi icin o insanin asiri bencil ya da anlasilmasi zor olmasi lazim oyle biri zaten arkadasinin olmamasini dert edip boyle bi soru sormaz

      Yorumla
    • safkiizz
      safkiizz
      +1 yıl

      Kiz arkadaşım yok dememiş ki, erkeklerle arkadaş olmuyorum demiş. Nerenden okuyorsan artık...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂😂tartismaniz cok iyi😂 bu arada diyalogum var ama şöyle samimi hic olmadim kanka olmadim vesyare. tabi ödev , grup sinav felan olunca muhattap oldugum oldu ama böyle nasıl desem 0 samimilik ve o kadarlık

      Yorumla
    • playboybebegim
      playboybebegim
      +1 yıl

      yani o sana bagli kanka ama bana destek var valla hepsi toplandi bana daliyo dsjaıpods

      Yorumla
    • AlpErTunga35
      AlpErTunga35
      +1 yıl

      Kanka ben erkeğim benim de kızlara dair anım olmadı ahahahh normal yani var böyle asosyal tipler:/

      Yorumla
  • yolonun
    yolonun Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Anormal bir durum yok bence böyle kal ve tertemiz evlen

    1
    0 Yorumla
  • Memeddd029596
    Memeddd029596 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    yasin ilerleyince anlarsin sevgililik bos is asıl evlenip yuva kurmaya bak

    0
    0 Yorumla
  • Ling1
    Ling1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Normal bazı insanlar böyle ama bir süre sonra ister istemez hislere kapılmak istiyor

    0
    0 Yorumla
  • kırgınlıkgöklerde
    kırgınlıkgöklerde Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    ay aman aman olmasa da olur hem de müq olur pehhh asdfghjkl

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Keşke yerinde olabilseydim yaptık da noldu hayal kırıklığından başka bi şey vermediler tek artısı insanları daha iyi tanıyosun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🥲🥲💕💕evet ama cok yalnizim ve merak ediyorm

      Yorumla
  • babayala
    babayala Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    Büyük şehirlerden birinde mi yaşıyorsun yoksa küçük bir yerde mi?

    0
    0 Yorumla
  • Köprü6çocuğu
    Köprü6çocuğu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Yahu ayrıl gitsin derdin ney ki uzatıyorsun

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne diyorsun

      Yorumla
    • Köprü6çocuğu
      Köprü6çocuğu
      +1 yıl

      Ahahah yanlış soruya yazmışım. Sevgikisi aldatmış da hakaret etmiş falan yazan bir soru vardı ona cevap yazdım sanıyordum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
    • Köprü6çocuğu
      Köprü6çocuğu
      +1 yıl

      Senin soruna cevabım: gayet normal 👍 lakin nacizane bir önerim. olacak. sakın sırf sevgilim. olsun diye ite kopuğa kendini kullandırtma düzgün bir tip edenk gelirsen onunla arkadaşlık yap. Sonra pişman olacağın şeylere meyletme 😉

      Yorumla
    • Köprü6çocuğu
      Köprü6çocuğu
      +1 yıl

      Ama tabsiyemi ciddiye al genc kadınlardan faydalanmak isteyen bir sürü it kopuk var dikkat et o sırtlanlara. Yaşımı dikkate alarak tavsiyemi dikkate alacağını umuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tesekkur ederim

      Yorumla
    • Köprü6çocuğu
      Köprü6çocuğu
      +1 yıl

      Rica ederim. Alah her daim iyilerle karşılaşmayı nasip etsin 🙏

      Yorumla
  • Greyx
    Greyx Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    bu devirde normal değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olblr

      Yorumla
  • Dertliymxm
    Dertliymxm Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Normal kuzum gayet iyi yaptin

    1
    0 Yorumla
  • TeomanŞarkısı
    TeomanŞarkısı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal kendince sebeplerin vardır illa ki

    0
    0 Yorumla
  • BenYakamoz45
    BenYakamoz45 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Olabilir. Bu tercihinle alakalı.

    0
    0 Yorumla
  • yedi_ekim
    yedi_ekim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Niye çok mu dert? Ne lüzumu var?

    0
    0 Yorumla
  • Merveniizzz
    Merveniizzz Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Normal de istiosan oluyo her türlü

    0
    0 Yorumla
  • semm_usa
    semm_usa Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    Anormal değil ama ufak ufak başlamalısın

    0
    0 Yorumla
  • SggFfGG
    SggFfGG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    gayet normal bulursun takma kafaya

    0
    0 Yorumla
  • NETASSAKLI_HATUNNBEE
    NETASSAKLI_HATUNNBEE Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal değil illaki çıkar yaneee

    0
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Normal daha 22 yaş ne ki.

    0
    0 Yorumla
  • prensesmari
    prensesmari Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 85%
    +1 yıl

    Cevapları görmeye geldim

    0
    0 Yorumla
  • Lâedrî00
    Lâedrî00 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal niye normal olmasın

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 22 yaşındayım, hiçbir erkekle arkadaşlık veya sevgililik yaşamadım. Normal mi bu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Bu durum normal mi? 21 cevap verildi
22 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Bu anormal bir şey mi? 56 cevap verildi
30 yaşındayım hiç sevgili yapmadım. Bu beni sorunlu mu yapar? 22 cevap verildi
23 yaşımda olmama rağmen hiç ilişkim olmadı. Sizce bu normal mi? 13 cevap verildi
24 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı. Sizce normal mi? 37 cevap verildi
24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, flört bile yaşamadım bu normal mi? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨