+1 yılMesela ben fazla acele ettim aşkı bulacağım diye hayalperestlikten aşk dışında bir çok türü buldum ama tecrübe oldu saf toz pembe bir hayatîn olmadığını öğrendim arayan mevlasınıda bulur belasında bulur derler ya siz bence bu çağa göre geç kalmış gibisiniz platonik illa ki olmuştur ilk okul cocukları bile sevgili buluyor ben doğuştan sapım mesela kabullendim zorlamıyorum artık aceleci olmamak lazım
04 Yorumla- +1 yıl
Neyse ki sanaldı hepsi de
Soran+1 yılevet hep icimden begendim😂
- +1 yıl
Bi kizin sapim demesi komik geldi bana ama kusura bakma insallah umdugun gibi olur hayatin
- +1 yıl
@Memeddd029596 kızlarda sap olabilir günün sözü 👍🏼
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Çok normal. Ben çok kızla konuştum ama sadece konuştum hani arkadaşlık yok, sevgililik yok. Bence gerek de yok. Eş istiyorsan konuşmaya başla bence başka bir şeyse zaman kaybından başka bir şey değil. Tabii psikolojik bir şeyler denemiyorsan.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılBende adamakıllı bir şeyler yaşamadım bir süre olması için çabaladım ama yani olmayınca olmuyor bana kalırsa sal gitsin hiç kafanı meşgul etme kendi kendine oluyor ne kadar üzerine gidersen olmuyor
01 Yorumla
Soran+1 yılsanirim haklsn
+1 yılNe tesadüf bende hiç yaşamadım
https://www.youtube.com/embed/2o_ZUvJlJBI00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılNormal bende 23 yaşındayım benimde hiç olmadı
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Günaydın; aslında mükemmeliyetçi bir yapıya sahip olduğun için doğru kişi olsun istiyorsun. Hazır hissettiğine göre, bir noktada başlamak durumundasın.
Bu gibi durumlarda arkadaş çevresi çok baskıcı olabiliyor. Senin neden hala kız arkadaşın olmadı ya da senin neden erkek arkadaşın olmadı gibi baskılara maruz kalınabiliyor. Bu durumda da kişi bilinç altında kendini sorgulayabiliyor.
Kimin ne düşündüğünün önemi yok, önemli olan senin nasıl bir partner istediğin. Hazır olduğunu hissettiğine göre çevrendekileri de gözlemlemeye başlayabilirsin. En iyi uyumu yakalayacağını düşündüğün kişiyi tercih edersin. Güzel bir gün dilerim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yıl22 yaşındasın, hiç bir şekilde bir erkekle ilişki veya sevgililik yaşamamış olman çok da normal değil. Muhtemelen ya özgüvensiz ve/veya utangaç birisin, ya da çok tutucu bir aile/mahalle çevresinde büyüdün. Karşı cinsle arkadaşlık, flört vs. bunlar güzel şeyler, tanımana, tecrübe edinmene faydası olur. Bir erkekte neyi isteyip neyi istemediğine karar vermene yardımcı olur. Biraz sosyalleşmeye, değişik ortamlara girmeye çalış. İletişim kurmak isteyen erkeklere soğuk davranma, iletişime, sohbet etmeye açık ol. İnan bana, faydasını görürsün.
20 Yorumla Ortamına ve çevrene bağlı olarak hiçbir erkekle konuşmamış da olabilirsin. Ama bir yerden sonra yalnızlık duygusu seni yiyip bitiriyorsa birisiyle ilişki yaşamak isteyebiliyorsun, illa yalnızlık candır dersen de benim iki seçeneğe de bir lafım yok, saygı duyarım. Ama hiçbir erkekle konuşmadıysan pek normal sayılmayabilir, illa seninle konuşmak isteyen bir erkek olur hayatında.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı.
+1 yılBence sende bir ayı sahiplen yazıktır doğadaki ayıların da sevilmeye ihtiyacı var 🤣
11 Yorumla
Soran+1 yılolur😂
+1 yıl04 Yorumla
Soran+1 yılcanim yaşlarımın en guzel yılları hiç olmadi ve bu zamanlarda olmayacaksa ne zaman olucak
- +1 yıl
Bak şimdi bu zamanda bulman istemen normal fakat geç kalmıs hissetmen anormol
- +1 yıl
Tecrubelisin
+1 yılne güzel işte Allahın sevdiği kulusun sana kazık atan arkadaşın yok moralini bozan insanlar yok sevgili falan boş iş arkadaş istiyorsan ekleyebilirsin dertleşmek istersen
02 Yorumla
Soran+1 yılcok iyi geldi bunlari okumak
- +1 yıl
sevindim bende asosyalım hayat devam ediyor iyi akşamlar
+1 yılNe güzel. Daldan dala olan kızlardan hayır gelmiyor. İlişkileri bittiği anda sevgili bulan iğrenç mahlukatlardansa böyle temiz kal daha iyi. Çok gözde olursun 👍
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 386 cevap paylaştı. normal ama istiyorum diye önüne gelen erkekle sevgili olma bence evleneceğin şahsı seç hatta evlen yok olgun değilsen çocuk gibiysen bir şey diyemem.
02 Yorumla
Soran+1 yılevlenmeme ddaha var okuyorm
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılStandartlarınız aşırı yüksekse düşürmenizi öneririm.
02 Yorumla
Soran+1 yılyok yaaaa gercekten tam tersi
- +1 yıl
Ne diyeyim umarım bulursunuz.
Gayet normal, umarım kendin gibi temize birini bulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılinsallah
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. normal la normal lisede olsaydın şu an ilişkiye devam etme ihtimalin % de kaç olacaktı kesin ayrılmış olurdunuz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı. Evet hemde çok normal kendini bunun için sakın bir şeyler kaybetmiş olarak görme hayatı oluruna bırak illaki zamanı gelir
00 Yorumladogru olan bu. helal olsun. ben de hiç münasebet kurmadım kadınlarla. boş ver.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 26 yaşındayım çok erkek arkadaşım oldu da ne oldu hep kazık hep kazık hep kullanmaya çalıştılar yani bence olmaması daha iyi direkt birisinin bulup evlenirsin
20 YorumlaSevdiğin biri cıkarsa denersin çıkmıyorsa zorlama bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 385 cevap paylaştı. Normal okul derken işte ev okul olabilir yani zamanı gelmiş artık bence durma geç kalmışsın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Normal ve en hayırlısı bu bence. Böyle şeylere kafa yorma.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYavaştan karşı cinsle arkadaşlık kurmaya başlasan iyi olur yaşın gelmiş bence. Böyle giderse ileride yalnız kalırsın.
01 Yorumla
Soran+1 yıldegil mj
+1 yılAskerliğim bütüne kadar bende yaşamadım bazen olmadı mı olmuyor
00 Yorumla
+1 yılarkadaşlık normal değil sevgili olmamak normal
00 YorumlaNormal ben o yaşa kadar ciddi bir ilişki içinde bile değildim
00 Yorumla
+1 yılNormal ya olabilir ters bi durum yok ortada sonuçta
00 Yorumla
+1 yılNe güzel senin adına baya sevindim hiçbir gariplik yok olması gereken :)
00 YorumlaBenimde hep sevgili değil de arkadaşım olsun istemişimdir ama olmuyor nedense :/
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. olabilir ama artık istemende normal yani anormal bir durum değil
00 Yorumla21 yasindayim benim de hic deneyimim olmadi. erkek cevrem hic olmasi. Bana da bazen normal gelmiyor bu durum. Hatta ara ara agliyorum. problem şu ki bi seylerin olmasi icin cabaliyorum ama sonuc 0
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı.
+1 yılYaşla alakası yok
doğru partneri bulmak gerek
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılnormal, ben 27 yaşınsayım ve hiç sevgilim olmadı. Kalbinin kırılmasından iyidir. Vakti gelince olur
19 Yorumla
Soran+1 yıloha cok iyi motive etti
- +1 yıl
Helal olsun aga temiz kızlar varmış hâlâ ben de düşünüyordum temiz kız yok nasıl evleneceğim ileride diye:) temiz biriyle evlenmek istiyorsa insanın da temiz kalması lazım tabii
- +1 yıl
@AlpErTunga35 temiz kız yok kanki temiz olanlar da obez veya çirkin olduğu için sözde temiz oluyorlar azcık eli yüzü düzgün güzel yüzlü güzel fizikli kızlar temiz kalmıyor
Cevap sahibi+1 yıl@mavivesiyahaşkı Beni gördün mü de bu sonuca vardın? Övünmek gibi olmasın ama kendimi bildim bileli herkes bana model misin diye sorar. Çocuklar bile çalıştığım yerde prenses abla derler, ki çocuklar daima doğruyu söyler. Avrupada yaşıyorum ve beni hep rus kızlarına benzetirler. Sevgili yapmamak kendi tercihimdi, sevgili istemedim çünkü dini açıdan doğru bulmuyorum. Doğru kişiyi bulduğumda da uzun uzun görüşmek istemiyorum ve amacım sadece evlilik olur.
Cevap sahibi+1 yıl@AlpErTunga35 Teşekkür ederim, Allah gönlüne göre versin
- +1 yıl
Valla gizli üye ablacım genelde hemen hemen her kadın kendini prenses ve manken gibi güzel sandığı için pek inanasım gelmiyor ki daha önce sitede güzelim diyip de at foto bakıyım diyince sıradan bir tip olan kızlar gördüm
Cevap sahibi+1 yılben kendim öyle zannetmiyorum ki, başkaları bana öyle söylüyor. Ayrıca daha önce sokakta durdurulup modellik teklifi bile aldım 2 defa
- +1 yıl
Benim dediğim kişilere de başkaları söylemiş kadınlar birbirini gazlıyor güzelsin falan diyerek. Eminim sende abarttığın kadar değilsindir
Cevap sahibi+1 yılBenim aslında özgüven sorunum var, kendimi beğenmiyorum, ama o kadar çok şey duyup yaşadım ki dış görünüşümle ilgili, artık eminim buna. Ayrıca kimse kimseye modellik teklif etmez öylesine. Bana ne yani inanmazsan inanma. Zaten gizliyim, kim olduğumu bilmiyorsun ki mal mıyım da yalan söylicem.
Ben 21 yaşındayım sadece sevgililik yaşamadım
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNiye normal olmasın ayrıca böyle bir zorunluluğun olduğunu hiç sanmıyorum. Neyi nerede ne zaman yaşayacağına yanlız sen karar verebilirsin..
02 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum olsa fena olmaz
- +1 yıl
Hayırlısını iste her şeyin hayırlısı güzeldir..
Gizli Üye(18-24)+1 yılNormal. Bende 21'im benimde olmadı. Çıldırma derecesine geldim artık bende.
09 Yorumla
Soran+1 yılof bende
Cevap sahibi+1 yılArkadaş olarak da mı olmadı?
Soran+1 yılolmadi iste
Cevap sahibi+1 yılGel biz olalım.
Soran+1 yıl🥲ikimizde benziyoryz sanki
Cevap sahibi+1 yılEvet iyi anlaşırız bence
Soran+1 yılnerelisn ki sanal istemiyorm
Cevap sahibi+1 yılEsk. Sanal olmasına gerek yok. Ark oluruz dertleşiriz en kötü
Cevap sahibi+1 yılEeeee?
Normal bir durum bence. İnsanlara güvenmiyor olabilirsin, çekingen bir yaşın olabilir ya da kafa yapısı uyan birisi denk gelmemiştir. İstemen de normal çünkü insanız sonuçta
04 Yorumla
Soran+1 yılsaydigin her turlu neden var😂
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNormal sayılabilir ama bi’ yerden başlaman lazım, sonra eksikliğini daha fazla hissedeceksin
08 Yorumla
Soran+1 yılcok kotu
Cevap sahibi+1 yılO kadar da kötü değil, geç kalmadın sonuçta
Soran+1 yılistiyorum gercekten
Cevap sahibi+1 yılBulabilirsin de?
Soran+1 yılhayir zor
Cevap sahibi+1 yılNiçin?
Soran+1 yılbilmiyorm sanirim yalznlha devm
Cevap sahibi+1 yılTercih meselesi tabi, arayan bulur bi’ şekilde
Gizli Üye(25-29)+1 yılgüvensizlik mi var insanlara karşı yoksa içime kapanık biri misin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 23 yaşındayım hiçbir kızla bir şey yaşamadım istemiyorum da
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO degilde senin gibi el degmemis kizi biz niye bulamiyoruz anlamis degilim
02 Yorumla- +1 yıl
Neden el değmemiş istiyorsunuz kı
Cevap sahibi+1 yılCunku aile icin uygun kiz oluyorlar. Saf, temiz kalpli oluyorlar genelde o yuzden
+1 yılBazilari normal degil vs diyor ne alaka herkes sevgili flort ask mesk yapmak mi zorunda djdnisindiwdjwwjdw
00 Yorumla
+1 yılTertemiz saf sevgiyle kalmışsın ama tecrübesiz olduğun için de kolay kanmana sebep olabilir hemen kimseye güvenme
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGayet normal evlenmeyi bekle bence
evlenmeden hiç bu işlere bulaşma pişman olursun
00 Yorumla
+1 yılsen normal degilsin kanka maalesef 22 yasina kadar arkadas sevgili yapmamak ne
023 Yorumla
Soran+1 yıloyle mi diyorsun
- +1 yıl
oyle tabi 22 yasindayim diyosun ben 18 yasindayim suana kadar bi suru oldu sevgilim
- +1 yıl
hadi diyelim sevgilin olmamasi normal bile olsa arkadasinin olmamasi normal degil
Soran+1 yılevet erkege dair anım yok
- +1 yıl
sence bu normal mi kanka dsaıokdosa
- +1 yıl
Lan normal değil mi ben sadece sosyal medyadan konuşmuştum sonra bıraktım olmadı normal bence
- +1 yıl
@Zeynep_byz lan kiz erkege dair anim olmadi dio alo arkadasi bile olmamis nasi normal
Soran+1 yılsanirim hakli
- +1 yıl
sagol ya dsaopkdpso arkadas edin zor bisey degil sosyalles instagramdan vs
- +1 yıl
- +1 yıl
Sende abartma artık
- +1 yıl
@Zeynep_byz abarttigim yok
- +1 yıl
- +1 yıl
Abartıyosun bazı insanların arkadaşı olmayabilir
- +1 yıl
@Zeynep_byz arkadasim olmamasi normal mi demis bende degil dedim olamaz demedim
- +1 yıl
@Zeynep_byz bi insanin hic arkadasi olmamasi icin o insanin asiri bencil ya da anlasilmasi zor olmasi lazim oyle biri zaten arkadasinin olmamasini dert edip boyle bi soru sormaz
Soran+1 yıl😂😂tartismaniz cok iyi😂 bu arada diyalogum var ama şöyle samimi hic olmadim kanka olmadim vesyare. tabi ödev , grup sinav felan olunca muhattap oldugum oldu ama böyle nasıl desem 0 samimilik ve o kadarlık
- +1 yıl
yani o sana bagli kanka ama bana destek var valla hepsi toplandi bana daliyo dsjaıpods
- +1 yıl
Kanka ben erkeğim benim de kızlara dair anım olmadı ahahahh normal yani var böyle asosyal tipler:/
Anormal bir durum yok bence böyle kal ve tertemiz evlen
10 Yorumla
+1 yılyasin ilerleyince anlarsin sevgililik bos is asıl evlenip yuva kurmaya bak
00 YorumlaNormal bazı insanlar böyle ama bir süre sonra ister istemez hislere kapılmak istiyor
00 Yorumla
+1 yılay aman aman olmasa da olur hem de müq olur pehhh asdfghjkl
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeşke yerinde olabilseydim yaptık da noldu hayal kırıklığından başka bi şey vermediler tek artısı insanları daha iyi tanıyosun
01 Yorumla
Soran+1 yıl🥲🥲💕💕evet ama cok yalnizim ve merak ediyorm
Büyük şehirlerden birinde mi yaşıyorsun yoksa küçük bir yerde mi?
00 Yorumla
+1 yılYahu ayrıl gitsin derdin ney ki uzatıyorsun
07 Yorumla
Soran+1 yılne diyorsun
- +1 yıl
Ahahah yanlış soruya yazmışım. Sevgikisi aldatmış da hakaret etmiş falan yazan bir soru vardı ona cevap yazdım sanıyordum.
Soran+1 yıl😂
- +1 yıl
Senin soruna cevabım: gayet normal 👍 lakin nacizane bir önerim. olacak. sakın sırf sevgilim. olsun diye ite kopuğa kendini kullandırtma düzgün bir tip edenk gelirsen onunla arkadaşlık yap. Sonra pişman olacağın şeylere meyletme 😉
- +1 yıl
Ama tabsiyemi ciddiye al genc kadınlardan faydalanmak isteyen bir sürü it kopuk var dikkat et o sırtlanlara. Yaşımı dikkate alarak tavsiyemi dikkate alacağını umuyorum
Soran+1 yıltesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim. Alah her daim iyilerle karşılaşmayı nasip etsin 🙏
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. bu devirde normal değil
01 Yorumla
Soran+1 yılolblr
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılNormal kuzum gayet iyi yaptin
10 Yorumla
+1 yılNormal kendince sebeplerin vardır illa ki
00 Yorumla
+1 yılOlabilir. Bu tercihinle alakalı.
00 YorumlaNiye çok mu dert? Ne lüzumu var?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılNormal de istiosan oluyo her türlü
00 Yorumla Anormal değil ama ufak ufak başlamalısın
00 Yorumlagayet normal bulursun takma kafaya
00 Yorumla
+1 yılNormal değil illaki çıkar yaneee
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılNormal daha 22 yaş ne ki.
00 Yorumla
+1 yılCevapları görmeye geldim
00 YorumlaNormal niye normal olmasın
00 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer