30 yaşındayım hiç sevgili yapmadım. Bu beni sorunlu mu yapar?

insanlar 30 yaşında hiç sevgilim olmadığı için bana garip gözle bakıyor. tamam da evlenme niyetinde olmayan kişilerle neden zaman kaybedeyim ki? zaten ciddi birisi olsaydı evlenmiş olurdum yani sevgili olup napayım?

30 yaşındayım hiç sevgili yapmadım. Bu beni sorunlu mu yapar?
Cevapla