AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
Utanman olabilir tabi ama zamanla konuşarak geçersin o dönemi 1. de 2. de 3. de çuvallarsın ama sonradan alışırsın artık.
Güvenebileceğin erkeklerle arkadaşça sohbet et. Zamanla düzelecektir.
Hersey Gönlünce Olsun güzel insan
Teşekkürler
🤭🧚🏻♀️
🌹🤭🌹
Hayırlı Sabahlar
ona bakarsan 37 yaşındayım benimde bir kız arkadaşım olmadı normal takma kafana olunca elbet olur
Merak etme bi zaman sonra alisirsin sonra da dersin keske hic alismasaydim erkek. Bi sureden sonra evt hayir belku. Dior cabalama cok:)
:D ya bırak öğrensin
Benim de hiç sevgilim olmadı
En iyisi olsun inşallah bizler için
Amin inşallah
Ben bir şey yapmıyorum onlar beni buluyor
Sen şanslısın :D
Niye
Millet bulamıyor sen ayağına getirmeyi başarıyorsun
Yo oda her zaman olmuyor
Anladımm
kızlar çeker erkekler gider
Fizik güzel olunca yoksa o kadar güzel değilim Allah vermiş bir boy bir az güzellik fizik bu
tabi ki görüntüden etkileniriz.
ama her erkekte illa güzelsiniz diye değil
kızsınız diye karşıcinssiniz diye
normal güzellikteki kızlarla bende arkadaş oluyorum olmak isterim
çünkü bende kızlarla arkadaş olmak isterim her zaman
kızlarında kız arkadaşı çok
kızlarla arkadaş olmak çok iyi şeyler katıyor bana sosyal anlamda
1-2 kızla arkadaş olduğumda güven veriyorum her zaman
sonra onların arkadaşları da güvenli biri olduğumu anlıyorlar
sonra başka kızlarla da arkadaş olabiliyorum
yani kızlar aslında kızların kendisine güvendiği erkekle arkadaş olmayı istemeyi kabul edebilir
işte en önemlisi nasıl biri olduğun
Yorumları siliyorsunuz? gözümden kaçmadı o yüzden yorum yok artık bu son yorumcu bunu da sil istersen
Yanlış yorum yaptım özür dilerim silmemişsiniz yorumları o başka konuda yazılar
Sorun değil ☺️
bana diyorsan yorumlarım duruyor. hepsi de faydalı bilgiden oluşuyor.
elimde olsa herkesin görüp faydalanmasını sağlayacağım.
benim ilgi alanlarımdan biri zaten
bu tip meseleleri çok araştırmış analiz etmiş biriyim
ilişkiler arkadaşlık ilişkileri falan
Destek almayı denedin mi?
Nasıl brş destek?
Terapi danışmanlık hizmeti alabilirsin. Telefon yoluyla başlayabilirsin iletişime.
Yaa bilmiyorum her şey para işte neyse teşekkürler yinede
Her şey para değil sıkıntını anlatabilirsen yardım da ederler. Hala insanlar var...
Olur asarsin biz asmistik zamanında önemli olan bunu birlikte asabilecegin bir insanın hayatında olması
Evlilik zamanın gelmiş senin
Neden öyle dedin
Tam evlenilcek kızsın da ondan
Mesela sürekli İnternet üzerinden erkeklerle konuş alıştırma yap istersen ben de yardım ederim bunu kolayca yenebilirsin
orada mısın
Aslın da benimde bu denli bi sorunum var
Tek bir kızla bile bakışamıyorum
Erkek kankan veya arkadaşın var ise onun konuştuğu bir kaç kız var ise sende konuşmayı dene umarım düzelir.
Ayn katılıyorum ama arkadaşım yok
Arkadaşın olabilirim
Aslında iyi olur ama piskolojik sorunlarımdan dolayı senide üzmek istemem
Bisey olmaz kendine uygun birini bulursan utanmazsın, hem utanmak edeptendir herkes rahat diye sende öyle olacak değilsin koyun gibi sürü psikolojisine kapılmana gerek yok
utansanda konuşacaksın. hem neyden utanıyorsun ki insan oda sonuçta yemeyecek ya.
Ben de sanal da rahatım da buluşunca utanırım ya normaldir.
boş ver erkekler gereksiz canlılar çok da şey yapma
Çokta önemli bir şey değil bence kardeşim. Benim var ki n'oluyor?
Ben de öyleyim hiç erkek arkadaşım yok birazda arkadaş ortamı erken buna tabi
Kendini beğenmediği sen veya özgüvensizlikten olduğunu düşünüyorum.
Hep kiz arkadaslarinlan takil sosyal olmayi dene erkek kiz karisik
Tabi buradan ne kadar olur bilemem amma isterseniz beraber bu aşamaları geçip iyi olabiliriz :)
Knk hastaneye git bence başka yenilmez bu yani bendede var ama gitmeye utanıyorum sen yinede git
Arkadaslik uygulamalari indir yazis sonra sesli konus sonra goruntulu alisirsin
Hangi uygulamalar
Korkularınla yüzleşmeden kurtulamazsın. Ayrıca biz erkeklerde insanız korkma yemeyiz seni 🤣
Mesajın kapalıymış yoksa yazacaktım
Arkadaş çevreni yoğunlaştır. Sosyalleş ne biliyim. Erkeklerle kanki ol mesela bu zamanla kendiliğinden çözülür zaten.
Birimizin yazdığı yorumu okudum ve çok haklı buldum. Tek çaresi sürekli birileriyle tanışma isteğin olması, sen tanıştığın sürece üzerindeki çekingenliği atarsın. Daha rahat olmaya başlarsın.
Dua et erkek değilsin hiç bulamazdın böyle en azından dışarı çıksan 10 adam yaklasır sana yapman gereken hiç bir şey yok ortamlara gir güvenilmez adamlara yüz verme yeter
Sevimliyse benim ilgimi çekerdi ama psikopat bakışları varsa uzak dururdum ki sessiz erkekler genelde anime falan gibi iki boyuta ilgi duyuyorlar hangisi daha itici bakışları mı anime mi seç
Kim olmak istiyorsun ortalama biri mi yoksa alfa mı?
Nasıl neden ki
Uzun uzun anlatırdım ama kısa öz olarak şu hep tartışılır ya "Çok okuyan mı bilir çok gezen mi". Oku oku oku nereye kadar, harekete geç bacım.
hiç arkadaş olarakta mı olmadı yani
Maalesef ya
En iyisini sen yapıyorsun
Oha yani mal mı ne ya kimse linclemesin konuşmak ahlaksızlığa girmiyor da insan bı oturur buluşur arkadaş kanki olur mk
Emin olabilirsin çoğu kadın senin gibi bazıları telefonu çıkartıp konuşuyormuş gibi yapıyor çok komikler : )
Önce sebebini bul sorun neyse
Erkeklerle biraz vakit geçir arkadaşlık kur
Bende hoşlandığım kızlarla konuşamıyorum.
Ben okey bile oynuyorum rahat ol ya kasma 😂
bn de sen gibiyim bunu aşmak istiyorum
İnşallah yaaa🧡
Mesajlasarak ve taniyarak
Sen geçme zaten seni bulur bir gün o prens
Kendine güvenmen lazım rahat davran
Bizde çekiniyoruz boş ver
Kendimle iletisimimi duzgun tutuyorum disarisi kendim kadar onemli degil
Niğde den bulamadın mi? maalesef kapalı bir yapımız var
Biraz zor ama caba isteyen bisi cesaret guc ozguven
Şanslısın çözme
Neden🤭
Güzel bi kız mısın
Evet yüzümü beğenir herkes
Ama şöyle bakımlı mısın yani mesela saçların cildin giyimin? 🌸
Bugun cildimin parlak güzel olduğunu söylediler hatta daha küçük gösterdiğimi ama tek sorun ortamımın olmaması
Benim de yok :( Bi de üniversitede insanlar yaklaştıkça soğuk davranıyor felan, e nasıl edincem bu durumda ama olur inşallah fazlasıyla. Saçın parlak mı giyimin dikkatli mi
Giyinin çok dikkatli değil dar açık giyinmem mesela belli oluyor hatların kilo veriyorum bir de 53 olmak istiyorum göbek gitsin giyimime bakacağım. Sen nasıl birisin peki
Ben kapalıyım ama açıklarda saçların pis durmaması önemli
Evett onda sorun yok çok şükür parlak duruyor saçlarım
Ayrıca kapalı olup çok şık giyinen var yani İslam çizgisinden çıkmayıp
Zaten giyimime çok dikkat ederim 🧚♀️
Kız çözme valla birak en güzeli çözme kafanı yorma
😂😂😂
Senin gibi kiiz bulmak zor bu zamanda hellal olsun
Teşekkürler ☺️
Aktivitelere organizasyonlara katılın
Mantıklı
En güzeli senin boş ver
Hiç güzel değil neresi güzel ya
Bende sixin gibiyim ama hiçte pişman değilim :))
Yalan söylüyor inanmayın
Ne yalanı hayırdır?
Pubg atın 1 el o sırada zaten kanka olursunuz. d
Çözğm gerektiren vişi yok aynı kal bence en iyisi
Erkek kanki edin sldldlsöksö
Kendini kasma Her şeyi zamana bırak
Pekı hıc sevgılı olmayı teklıf eden oldumu?
Yüz yüze olmadı ama hiç erkeklerle ortamımda olmadı
pekı burcun ne
Yengeç
pekı soyle yapalım senyazbana ordankonusalımtmm
sustun
Neyden cekiniyosun ki neyse o neysen o
Medusa misin sen sana bakan tas mi oluyor
Bu zamanda boyle bir kiz mi varki
Kardes utancan sıkılcak bise yok istek attim donus yap seni acmaya calisayim biraz