Zor bir ilişkiden çıktım ve aylardır ağlamadığım gün yok gibi normal mi? psikolojik duygusal şiddet uyguladı hala şerefsizliğe dvm?

beni çok üzdü çok yıprattı bile bile yaptı her şeyi canımı çok yaktı hayatına devam ediyor sözlerini tutmadı. bir buçuk yıl sonra benimle mutsuz olursun beni unut çok mutlu ol diyerek bıraktı. çok ahımı aldı. hemen hemen her gün ağlıyorum kendime güvenim yıkıldı. ne yapabilirim. evet dünyada çok dert var ama bu da benim derdim. o hayatına devam ediyor. sadece beddua ettim diye endişeli onunla bile dalga geçiyor inanmıyor.
Zor bir ilişkiden çıktım ve aylardır ağlamadığım gün yok gibi normal mi? psikolojik duygusal şiddet uyguladı hala şerefsizliğe dvm?
Cevapla