Ayrılık acısı 2 ay sonra koydu. Yeni ağlamaya başladım. Normal mi bu?

İnsanlar ilk ayrıldıkları zaman ağlarlar. Ben ise 2 ay geçti şimdi üzülmeye başladım. İlk zamanlar zerre üzülmemiştim. Hergün gülüp eğleniyor arada ağlıma geliyordu. Sonuçta o ayrıldı benim vicdanım rahat diyordum. Ama 2 ay sonra dank etti. Bu aralar onu haddinden fazla.özlüyorum. Bir erkekle konuşmaya kalksam onu aldatıyormuşum gibi geliyor. Kendimi hala ona ait hissediyorum ve daha çok bağlanıyorum. Biz sadece 4 ay sevgili olmuştuk ama bana inanılmaz bişey yaptı. Onu unutamıyorum. Onun bana geri dönmesi için ne yapmalıyım. İnanın sadece son günlerde aklımda o var. İstemsizce aklıma geliyor üstelik sürekli ağlıyorum. Geceleri uykudan kalkıp aklıma geliyor ağlıyorum. Bu normal mi sizce. Aklıma sürekli gelmesinin ve benim onu 2 ay sonra özlemem üzülmem normal bir durum mu?
Ayrılık acısı 2 ay sonra koydu. Yeni ağlamaya başladım. Normal mi bu?
Cevapla