Benden ayrıldığından beri yaklaşık 1 yıldır ağlıyorum her gün doktora gittim, işe girdim, ilaç içtim ne çare?

Unutamıyorum. Hiç zamanım yok aslında ne para beni mutlu ediyor ne de başka bir şey. Her gün ağlıyorum sadece. Ne yapabilirim

Benden ayrıldığından beri yaklaşık 1 yıldır ağlıyorum her gün doktora gittim, işe girdim, ilaç içtim ne çare?
Cevapla