Babamı kaybettim, 3 aydır evden çıkmıyorum ve sürekli ağlıyorum, bu yas süreci normal mi?

Babam astsubaydı 14 mayısta vefat etyti sğrekli ölüm haberine bakıp ağlıyprum hep ağlıyorum sürekli ağlıyprım öldü şleli evden çıkmadım nadir buluşmalar hariç 3 aydır evdeyim mesela sürekli ağlıyprum sürekli hamburger yiyorum annem kızıyo ayakta dur diyo asla dayanamıyorum asla hep ağlıyoruö kendime acıyorum:( annem çalışmıyodu işe girdi babam olsa çalıştırtmazdı babam olsaydı her konuda uanımda olurdu hep ağlıyorum cidden ölmek bile istedim:( 2000 doğumluyum.. normal mi

Güncellemeler
4 ay
2024 de öldü mayısta
Babamı kaybettim, 3 aydır evden çıkmıyorum ve sürekli ağlıyorum, bu yas süreci normal mi?
Cevapla