1 buçuk ay önce işten ayrıldım. Çok sessizleştim, kimseyle konuşmuyorum ve her gün ağlıyorum. Neden böyle oldum?

Sevdiğim, saydığım 3 sene çalıştığım yerdi. Aileden dolayı ayrılmak zorunda kaldım, gönülsüzce ama çok pişman oldum. Patronum Ekim sonuna kadar mühlet verdi ama sürekli bana iş bul dedi. İstenmediğimi hissettim. Geri dönmek istemiyorum. 1 buçuk aydır kimseyle konuşmuyorum, tek başıma takılıyorum. Tüm birikimimi yedim, sürekli ağlıyorum. Haksızlığa uğradığımı düşünüyorum.

1 buçuk ay önce işten ayrıldım. Çok sessizleştim, kimseyle konuşmuyorum ve her gün ağlıyorum. Neden böyle oldum?
Cevapla