4 aylık ilişkimden ayrıldım çok kötüyüm severek ağlayarak ayrıldık?

3 aydır her şey çok güzeldi hediyeler jestler yapıyordu annesi ile tanıştım kahve falan içtik Kısacası çok ilgili ve iyiydi 5 dk göreyim dıe şehrin bir ucundan geliyordu fakat son zamanlarda son bir ayda birbirimizi kırmaya yıpratmaya başladık ilgisiz hissettim hem sınav haftamız vs derken vakit ayıramadık ve yıprattık birbirimizi kesinlikle 3. Bir kişinin varlığı yok arada şu an o da çok mutsuz baya kilo vermiş 3 hafta da ve sadece bana değil herşeye çok isteksiz olmuş istekle spora yazılmıştı ona bile gitmiyor artık çok mutsuzdu ayrıldıktam sonra son kez goruselim dedik ayrılığın 5. Günü buluştuk ve konuştuk o da ağladı hatta ilk o ağladı çok seviyor xok özlüyor üzülüyor biliyorum fakat şu an hiç hevesim yok isteğim yok dedi o ağlayınca kıyamadım bir erkeğin ağlaması çok garip geldi çevrede insanlarda vardı sonra bende ağladım ve bana sımsıkı sarıldı ben ağlarken çok ağladım içli içli tokam ondaydı başta vermiyordu ama sonra dedi ki koku unutulmazmış vericem o yüzden bunu ona verdiğim vesikalık fotoğraflar hala cüzdanında onları geri vermedi ama ben kokan tokayı zorlansa da verdi en son çıktık vedalasacaktık parka gittik gittiğimiz bans sımsıkı sarıldı çok sıkıca ve ben yine ağlamaya başladım yanağımdan öptü beni sakın üzülme çok yıpratma falan dedi ve sonra gitti
Güncellemeler
6 ay
Bir erkek bunu neden yapar hayatında bişeler yolunda gitmeyince onu çok seven kadını neden çıkarır hayatından oda çok üzüldü çok seviyor
Güncellemeler
6 ay
Öyle aramızds çözülmeyecek büyük olaylar da olmadı kacıngan bağlanma stiline sahip birisi bu yüzden de uzaklaşmıs olabilir
4 aylık ilişkimden ayrıldım çok kötüyüm severek ağlayarak ayrıldık?
Cevapla