4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?

4 senelik sevgilim. İş yerinde ki bir kızı çok kıskanıyordum. Kiz ben yanlış anlamıyım diye Instagram dan eklememiş benimki gidip kızı LinkedIn den takip etmiş. Numarasını kaydetmis. Bişey konuşmuşlar wp dan ama mesajları silmiş servis için konuştuk diyo. Gerçek adı başka bişey kendine yakın olanlara söylüyor banada söyledi dedi bizde yakınız demeye çalıştı yani. Üstüne gidince de öyle bişey yok dedi. Görüntülü konuşalım dedim sorunları halletmek için. Telefonda yüzüme bakmıyor başka bişeylere bakıyor yüzüme kapatıp yüzünü görmek istemiyorum diyor. Sus yoksa engel atarım diyor. Köpek gibi davranıyor. Resimleri sildim her yerden bitti dedim. Engelledi daha da açmadı. Beni sevdiğinden şüphe ediyorum bana enayi dedi. Ne yapıcam şu an
4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?
4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?
4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?
4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?
4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?
Cevapla