4 senelik sevgilim. İş yerinde ki bir kızı çok kıskanıyordum. Kiz ben yanlış anlamıyım diye Instagram dan eklememiş benimki gidip kızı LinkedIn den takip etmiş. Numarasını kaydetmis. Bişey konuşmuşlar wp dan ama mesajları silmiş servis için konuştuk diyo. Gerçek adı başka bişey kendine yakın olanlara söylüyor banada söyledi dedi bizde yakınız demeye çalıştı yani. Üstüne gidince de öyle bişey yok dedi. Görüntülü konuşalım dedim sorunları halletmek için. Telefonda yüzüme bakmıyor başka bişeylere bakıyor yüzüme kapatıp yüzünü görmek istemiyorum diyor. Sus yoksa engel atarım diyor. Köpek gibi davranıyor. Resimleri sildim her yerden bitti dedim. Engelledi daha da açmadı. Beni sevdiğinden şüphe ediyorum bana enayi dedi. Ne yapıcam şu an
4 senelik ilişkim bitti çok canım yanıyor, ağlıyorum. Tavsiye verir misiniz lütfen?
Uzun ilişkilerin genel problemi ne yazık ki bu oluyor. Belirli bir süre sonra çiftlerden bir taraf salmaya başlıyor ya da diğer tarafın gözü dışarıya kaymaya başlıyor. Örneğin bütün kusurlarıyla sevdiğin insan bir müddet sonra sana kusursuz gelmemeye başlıyor. Dışarıdaki kızlara/erkeklere imrenir oluyorsun. Benim sevgilim niye böyle değil gibi saçma düşüncelere kapılabiliyor çiftler. Nereden biliyorsun diye sorma, 5 yılı aşkın uzun ilişki yaşadım, yaşadığın durumu hem senin açından hem de çocuk açısından çok iyi anlayabiliyorum. O yüzden muhtemelen çocuk sıkıcı ve monoton bu uzun ilişkiden sıkıldı ve yeni heyecanlar arayarak aldatma yoluna gitti. Maalesef uzun ilişkilerin genel kaderi bu. Bunun pek karakterle alakası olduğunu da düşünmüyorum. Çünkü söylediğim gibi bende dahil olmak üzere çevremdeki birçok insan uzun ilişki yaşadı ve sadece iki tanesi evlendi. O evlenenlerden bir tanesi de boşandı, 10 yıllık sevgilisiydi. Yani kısaca sen bunu neye bağlarsan bağla bakımın azalmasına, süslülüğün azalmasına, heyecanın bitmesine vb. bir çok şey olabilir.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki rolleri değiştirip onun peşimde koşmasını nasıl sağlarım bunu ciddi anlamda istiyorum
Geçmiş olsun kötü bir deneyim olmuş senin için, üzülmek bu durumda en doğal tepki olur. Her ilişkinin maalesef bitme ihtimali de var çeşitli sebeplerden dolayı. Bu gerçekliğin farkında olmak üzüntünü hafifletmeye yardımcı olabilir
Enayi değil ama arsizsin. Bir insan kendini nasıl bukadar degersizlestirir basitleştirir bu resimleri göstersinler. Bu nasıl bı hal? Ne hale sokmussun kendini ona nasıl bı özgüven vermişsin. Bı insan bı lafı anlamiyorsa ısrarla o insana o lafı anlatmayın anlamıyorlar. Seviyorum diye kendini yemişsin orada. Sevdiğini duymak istemeyene haykirsanda duymazzzzz. Bırak ne hali varsa görsün. Gitsin defolsun. Adama ters tepki yapacaksın. Tokat gibi carpacaksin umursamazligini sen kostukca kacacak çünkü sen kaç o koşsun
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gerçekten roller değişsin de o benim peşimde koşsun istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim
Sessiz kal. İsterse sana birsuru şey yazsın aslaaaa cevap verme. Gözden uzak ol. Sosyal medya as gulmeli gezmeli fotoğraflar at onu umursamadigini anlasın. Arkadaşlarınla çok vakit geçir eğlen. Mesaj atarsa eğer bakma yani öylece sessiz dur
Sende de hata var. Şu beyinsizlerin peşinden koşmayın. Bir yerleri o kadar kalmış ki, kendisini bir halt sanmış. Bu beyinsize ne anlatır isen, anlat anlamaz ki. Seni suçlu psikolojisine sokmaya çalışmış. Ya bırak şunu ne hali var ise, görsün. Bildiğin seni umursamamış, umursamadığı hâlde neler yazmışsın? Madem birisi var, engelle gitsin. Sen adım atsa idin bu konuda.
Ne bu? Resmen seni istemiyor hala diretiyorsun, sana enayi dedi diye bozuluyorsun? Kendine değer vermezsen daha çok üzerler seni.
Ne olay umrumda, ne geçen senelerin, şu an gördüğüm tek şey umursuz ve kafasında/kalbinde bitirmiş bir erkek ve onsuz ne yapacağını bilmeyen, onu hayatının merkezine koyup, kendine gram değer vermeyen basit bir kız. Bb