Eski sevgilim, eski sevgilisiyle barıştı kendimi çok kötü boşlukta hisediyorum sürekli ağlamak istiyorum normal mi?

Biz o çocukla konuştuktan 1 hafta sonra sevgili olduk evet biraz hızlı ama nasıl olduğunu bilemedim daha sonra ben üniversiteler tatil olduğu için memşeketime geldim biz hala konuşmaya devam ettik yaklaşık 1 ay konuştuk daha sonra ben ayrılnak istiyorum dedi bende ısrar etmeden nasıl istersen dedim yaklaşık 1 hafta önce bana yazdı çok özledim gel birlikte vakit geçirelim ben hissediyorum biz seninle ileriye gidecez yani evlenecez falan bende buna inandım peki ben oraya gelince yine konuşuruz dedim dün de yazdı özledim gel artık falan diye bugün de instangrama sevğilisiyle birlikte foroğraf atmış çok seviyorum falan yazmış bende kıza yazdım ve mesajları attım ama şu anda daha iyiler kız onun evinde kalıyor ve sürekli instangrama fotoğraf atıyor ama çocuk bana bir açıklama bile yapmıyor kendimi çok kötü hissediyorum

Eski sevgilim, eski sevgilisiyle barıştı kendimi çok kötü boşlukta hisediyorum sürekli ağlamak istiyorum normal mi?
Cevapla