Eski sevgilimi unutamıyorum, sürekli ağlıyorum duygusallaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Uzun okutacağım için sizden istirham buyuruyorum. 19 yaşındayım realden hiç sevgilim olmadı fakat uzak mesafeden 2020 ekiminde sevgili oldum yaklaşık 5 ay sürdü ve gerçekten çok iyiydi. Görüntülü konuşuyorduk, devamlı duygularımızı paylaşıyorduk, ben lise mezunuyum o hala lisede okuyor ona ders anlatıyordum birbirimizi hiç bırakmıyorduk çok güzeldi, düzenli sexting yapıyorduk kısacası çok güzeldi her şey. Ama terk edildim, bırakıp gitti. Ona çok aşıktım, gözlerim dolup duruyor. Müzik dinleyerek kafamdaki tüm sitemleri kağıda döktüm üzüntümü durduramıyorum. Bana yazma diyor, başkasıyla çıkıyorum vs diyor benim hedeflerim var. SB Uluslararası ilişkiler okuyup ileride öğretim görevlisi veya ülke uzmanlığı gibi şeylere adım atacağım. Kitap okuma kültürüm var ve çalışkanım fakat aşktan yana hiç yüzüm gülmüyor. Tipsizlikten intihar etmek veya depresyona girmek dışında nasıl kurtulabilirim? Gördüğüm tüm kızlar tipe veya paraya, statüye bakıyor. En az birine bakmayan görmedim, sadakat önemsenmiyor. Tipsizlikten nasıl kurtulurum, sevdiğimi nasıl unuturum, ayağa nasıl kalkıcam?
Eski sevgilimi unutamıyorum, sürekli ağlıyorum duygusallaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla