Eşimle iki yabancı gibi hayat sürüyoruz, boşanmaktan döndük. Ne yapacağım?

Bende döndüm evlat ıcın ama sanırım olmayacak sankii zorla gelmıs gıbı bıde haklıymış gıbı davranması yok mu var mı böyle ıkı yabancı gıbı hayat süren😔
Eşimle iki yabancı gibi hayat sürüyoruz, boşanmaktan döndük. Ne yapacağım?
Cevapla