3 yıllık evliyiz ama aynı evin içinde yabancı gibiyiz. Böyle nereye kadar?

Artık çok yoruldum arkadaşlar ve ne yapmalıyım bilmiyorum. 3 senelik evliyim ama bir evin içinde iki yabancı o başka odada oturur ben başka birbirimizle konuşmuyoruz bile, ayrılsam geçen yıllarıma üzülüyorum 10 senelik ilişkimiz ne yapıcam ben çok üzülüyorum doğru düzgün dertleşeceğim bi arkadaşımda yok. Bıktım bıktım niye buraya yazdığımı bile bilmiyorum şu an, belki nasiyatlarınız iyi gelir bilemedim.

3 yıllık evliyiz ama aynı evin içinde yabancı gibiyiz. Böyle nereye kadar?
Cevapla