Sevgilimin olmasını çok istedim ama hiç olmadı gençliğim hep yalnız geçtiği için ne kaybettim?

32 yaşındayım ergenliğimden belli sevgilimin kız arkadaşımın olmasını istiyordum ama hiç olmadı hiç sevilmedim bile ergenliğim gençliğim hep yalnız geçti hayatımda bir kızla bile tanışıp buluşamadım konuşamadım çıkamadım gezemedim eğlenemedim vakit geçiremedim o duyguyu heyacanı 1 kere bile yaşayamadım senelerdir kendimi yalnız hissediyorum
Sevgilimin olmasını çok istedim ama hiç olmadı gençliğim hep yalnız geçtiği için ne kaybettim?
Cevapla