Bende fiziksel engelliyim yürürken ayaklarım hafif içe dönüyor ve sağ elimde kas problemi var. Onun dışında araç kullanıyorum, motor aldım onu sürüyorum, latin dansçısıyım gecelere gidip kızlarla dans ediyorum ama bir türlü arkadaş olamıyorum :)
Benim gözlerim görmüyor baya yüksek baha göre dişlerim aralıklı tel takalı 1 sene oldu hafif ayrık var gülemezdim insanlar bunu söylüyordu şuanda tellerin var diyorlar bende kaza geçirdim araba kullanmaya korkuyorum elim ayağım titriyor
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşındayım elimi tutan sevgilim olmadı gençliğimde beni seven biri olmadı okulumu istediğim gibi olmadı hiç istediğim olmadı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende 22 yaşındayım elimi tutan sevgilim olmadı. Arkadaş çevrem yok 0
Sen bulursun ben evden çıkmıyorum
Çıksam da bulamıyorum biraz ön yargı var kızlarda. Kusurum var diye dışlandım lisede.
Herkes dışladı aynı şekil umrumda değiller sahsen
Arkadaş çevren var mı?
Hiç yok gruba üyeyim geziler düzenleniyor gitmedim
Bende fiziksel engelliyim yürürken ayaklarım hafif içe dönüyor ve sağ elimde kas problemi var. Onun dışında araç kullanıyorum, motor aldım onu sürüyorum, latin dansçısıyım gecelere gidip kızlarla dans ediyorum ama bir türlü arkadaş olamıyorum :)
Benim gözlerim görmüyor baya yüksek baha göre dişlerim aralıklı tel takalı 1 sene oldu hafif ayrık var gülemezdim insanlar bunu söylüyordu şuanda tellerin var diyorlar bende kaza geçirdim araba kullanmaya korkuyorum elim ayağım titriyor
Başarmak güzel
bende tel taktırdım 4 yıl oldu düzeldi. Şimdi çok güzel gülebiliyorum :)
Biliyor musun çok ortak yönlerimiz var
Ben 1sene oldu gözümdeh ameliyat olamadım miyopum yükseldiği için
Sohbet etmek arkadaş olmak istersen yazabilirsin bana. Eğer diğer erkeklerden farklı görüyorsan beni.
Bu sitedeki erkekler biraz garip
Biraz demek az kalır. 2 sohbete sekse çekerler. Dene ve gör
Siliyorum direk açıkca söylemek istemedim hepsi abaza kızlarda dahil
Ben de düzgün biri olduğum için engel yedim bir kaç kızdan
Bu sitede kızlarda garip
Hem de çok fazla
Aynen
Hayat böyle maalesef elden ne gelirki
Nabalım
Vallaha ye iç gez bak keyfine başka diyecek yoktur
Zaten bunu yapıyorum
Başka bir şey bekleme vakit ömür zaman geçip gidiyor takıl kafana göre
Aynen öyle yapıyorum
Allah yardımcın olsun
Amin
Nasılsın iyi misin