Hiç sevgilim olmadı gençliğim elimden kayıp gitti? Hayata karşı çok ofkeliyim? Bunu nasıl aşabilirim?

27 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Hangi kıza yazsam ya hiç cevap vermedi veya ilk başta konuşup sonra muhabbeti kesti. İki kez bukussak üçüncü kez benim konuştuğum biri var veya senj arkadaş olarak görüyorum diye reddedildim. İki kere kendi tanismak isteyen oldu. Biri ilk bulusmadan sonra her şey iyiken muhabbeti kesti diğeri iki kere buluştuktan sonra üçüncü buluşma için bahaneler sıraladı ısrar edince konustugu başka erkek olduğunu beni arkadaş gördüğünü söyledi ki tanışmak isteyen arkadaşımdan numarasını alan kendisiydi. Bir daha 20'li yaşlara gelemeyecegim ve bir daha genç olamayacağım. Bir insani en genç en güzel yaşlarında sevmek çok mu zordu hayat enerjim ışığim bitti

#aşk #sevgi #flört

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bana yok kariyer yok bilmem ne önermeyin. 7 yıldır dönemsel mezun olduğumdan beri 4,5 yıldır da düzenli olarak çalışıyorum. Artık ben 28 yaşıma basmadan biri olsun hayatımda istiyorum. 28 yaşıma kadar olmazsa zaten daha istemiyorum gençken karşıma çıkmayan daha çıkmasın. Bana redpill ayakları çekmeyin gidin sokağa bir kahveyi iki kişi bolusen bütün gün tavuk dürüm yiyen benden 10 yaş küçük erkeklerin sevgilisi var. Abim okulunu üç sene uzatıp daha işi yokken evlendi ne redpilli
Güncellemeler
+1 yıl
Düzenli isim, arabam, gelirim var buna rağmen ben yalnizsam ama kumsteki tavuk gibi tıklım tikis toplu taşımalarda cebinde 1000 tlsi olmayan benden 8-10 yaş küçük ergen erkeklerin sevgilisi varsa Demek ki sorun başka bir şey.
Hiç sevgilim olmadı gençliğim elimden kayıp gitti? Hayata karşı çok ofkeliyim? Bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla