20 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç ilgiye sevgiye ihtiyacım olmamıştı ama son zamanlar da artık keşke biri olsa da hep benimle?

İlgilense dertlerime ortak olsa bana yardımcı olsa diye düşünmeye başladım erkek arkadaş gibi. Sizce bu normal mi 20 yaş sendromu filan mi

20 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç ilgiye sevgiye ihtiyacım olmamıştı ama son zamanlar da artık keşke biri olsa da hep benimle?
Cevapla