Ciddi bi soru yani trol falan yok cidden 4 evlilik bitirdim ve artık evlenmek falan istemiyorum acayip moralim bozuluyor cocugumda yok napsam bilemiyorum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMerhaba.
Öncelikle şunu sormak isterim ; Nasılsınız nasıl gidiyor hayat?
Umutsuzluğa kapılmanın bir anlamı yok bu gayet normal bir durum belki aradığınız o mutluluğu bulamadınız, hayatın her bir alanın da mücadele var evde işte sokakta aklına neresi geliyor ise orada insanın olduğu yerde mücadele mutlaka olur, dik durarak sabırla yaşamaya devam edin kendinize sımsıkı sarılın en çok sizin size ihtiyacınız olacak bu dünyada, kendinize olan inancı güveni kaybetmeyin yarınların neler getireceğini bilemeyiz karamsar olmayın şimdi kalkın gidin, aynanın karşısına geçip gülümseyin eminim çok yakışıyordur size bu durumda olan yalnız siz değilsiniz, hakkımız da en güzeli değil en hayırlısı olsun kendinize iyi bakın sizi emanetleri kaybolmayan Allah’a emanet ediyorum.
Bu da size ; 🌹00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılAnladığım kadarıyla hayatın boyunca beklediğin şeyleri evlilik de aradın.
O yüzden her seferinde hatalı ve yanlış tercihler yaptın.
Demek ki senin beklentilerini karşılayacak olan, evliliğin öncesinde başka şeyler.
Ama nedir?
Kendi özgürlüğünü kazanmak mı?
Kendi olgunluğunu kazanmak mı?
Kendini fark etmek mi?
Potansiyellerini keşfetmek mi?
Kim olduğunu anlamak mı?
Senin mevzu evliliği filan aşıyor şimdi.
Senin mevzu bence daha derinlerde.
Bence, geri plana attığın ve evliliği öne koyduğun için ihmal ettiğin bazı şeyler var...
Ama ne?00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılYani olabilir Bazı insanlar evliliğe daha çabuk karar veriyorlar ama tabii Çabuk karar verince de yanlış yapma olasılığı daha fazla oluyor bu anlamda çok da kendini yorma üzme Hayat yeni başlıyor İyice düşün ondan sonra daha güzel daha mutlu evlilikler yap
00 Yorumla
+1 yılYani tabi ki insanız, her şey olabilir ama insan merak etmiyor da değil hani..
Merhaba dediğinizi nikah masasına mı oturttunuz anlamadım.
Her neyse olan olmuş, bundan sonraki seçimlerinizde daha dikkatli olun. Eğer önceki evliliklerinizdeki beyleri siz seçtiyseniz, siz seçmemeye en azından başkalarının fikirlerini dinleyerek mantıkla hareket etmeye özen gösterin. Bazen bizim göremediklerimizi, anlayamadıklarımızı büyüklerimiz görür ve anlar. Buna göre de daha düzgün biriyle hayatınızı birleştirirsiniz..
Hakkınızda hayırlısını diliyorum.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
143Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMoral bozacak bir şey yok, evlilik iyi niyetle kurulur ama yürütmek için iyi niyet yetmez.
Düzgün yürümeyen bir evliliği inatla yürütmeye çalışmaktansa bitirmek daha mantıklı. 2, 3 veya 4 rakamlara takılmayın, bazı insanların hayatı boyunca hiç trafik kazası geçirmediği gibi bazı insanlar onlarca kez geçirebilir. Sen 4 kaza geçirmişsin bu şekilde düşün. Nasıl ki trafik kazası geçiren bir daha trafiğe çıkmaktan kendini men edemezse sende ikili ilişkilerden kendini men etme bu tabiata aykırı olur. En büyük şansın çocuğunun olmaması size tavsiyem çok iyi tanımadan evlenmemeniz ve hah bu adam çocuklarımın babası olmalı düşüncesi kalbinize gelmeden çocuk sahibi olmamanız. Ömür boyu arzuladığınız eşi bulmanız dileklerimle esen kalın.11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız valla akıllık edip cocuk yapmadim 😂
Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı. Önemli olan evlilik değil evlenmeden önce sevmek, sana tavsiyem
-4 ilişkinde karşı tarafın ortak yönleri neydi
-4 ilişkinde yaşadığın problem neydi onu bir kağıda yaz
-kendi yaptığın hataları gözden geçir
-kim haklı kim haksız değil de, haklı da olsan haksız da olsan öz eleştiri yap
-kendinde olan probleme odaklan ama problem odaklı olma çözüm odaklı ol.
-sonra farklı ilişkileri dene, aynı ilişki olacağını baştan tahmin ettiğin kişileri hayatına alma...
-en önemlisi üzülme neden böyle oldu diye de düşünme... Nasıl düzeltebilirim diye düşün,
aşk hayatına biraz ara ver kendini geliştirmeye, hobiler edinmeye odaklan.
#ankkizi ndan sevgilerle 🌼😌30 Yorumla
+1 yılEvlenmek zorunda değilsin canım insan ne yaşayacağını neler ile karşılaşacağını bilemiyor bu hayatta bazen doğru sandıklarımız yanlış seçimler olabiliyor bunlar bi hata değil asla kendini suçlama bunları hata görüpte önüne bak ve nasıl mutluysan öyle yaşa kimsenin ne dediğini kafana takma kimse senin hissettiklerini hissedemez sadece konuşur, laf yaparlar. Sen güçlü bi Kadınsın ve her zaman öyle kal❤
20 YorumlaSectigin insanlar hayatına aldığın insanlar umdugun gibi çıkmamış
Evet problem olabilir sende veya karşı tarafta ama boş ver moralini düşürme dusunupte hayatını mahfetme yaşanması gerekiyordu yaşandı bitti kalbini gönlünü ferah tut daha ağır yaşamlar var senin yerinde olmak isteyen insanlar var birde bunu düşün klişe olsada..🙏🏻🌼20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılMoralinin bozuk olması çok normal öyleki yaşadıkların kolay durumlar değildir. Peki bu sayı çok mu hayır değil. Neden değil? Sen doğru olanı yaparak, evlenmişsin , uymamış ayrılmışsın. Üzülme doğru kişi dilerim hayatına girer. Evlenmeden bir sürü kişiyle ilişki yaşayanlara hiç birsey çok değilken, düzgünce evlilik yapana mı çok? Tabiki hayır. Senin alnın açık. Peki ne yapsam bilemiyorum derken hangi düşüncelerde gidip geliyor fikirlerin?
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. 30 yaşında 4 evlilik? Sen 5 sene falan dinlen bence espiri yapmıyorum ciddiyim. Halk eğitim kurslarına katıl insanlarla sosyal aktiviteye gir değişik birşeyler yap kendini topla. İllaki evlenmek zorunda değilsin yani Bir insanın kendi bünyesinde çok daha farklı şeyleri taşıdığını keşfetmen lazım
10 Yorumla
+1 yılMaşallah millet bir taneyi zor buluyo sen baya hızlıymışsın baktın birinci evliliğin iyi gitmiyo niye ikinci kez aynı hataya düşüyosun ki şahsen ben aynı durumu yaşasam birdaha evlilik falan düşünmem olmuyosa olmuyo demekki evlilik size göre değil ayrıca bir erkeğe ihtiyacın olmadan da kendi ayaklarının üzerinde durabilirsin ille de birine ihtiyacın yok yani
11 YorumlaSen zaten devamlı evlenmişsin. Aynanın karşına geç. Hatayı kendin de ara. He şimdi dicen ki benim hiç hatam yok. Kocalarım şöyle yaptı böyle yaptı. Ama sende onları tercih ederek evlenmişsin. 18 30 yaş arasında bu ne hız. 4 evlilik. Kusura bakma. Daha da evlenme bence de
00 Yorumla
+1 yılSana en uygunu çıtır bir erkek bulup hayatını yaşamak. Yaşın 30 madem 25 civarı bir erkekle 5 sene takıl. Sonra başkasına geç onla da 5-6 sene takıl. Keyfini çıkar hayatın. Bu saatten sonra evlilik boka sarar. Hayatını sekse odakla. Bak neler neler oluyor gör...
00 Yorumla
+1 yılBence evlilik danışmanı olabilirsiniz. Bir sürü ilişkim oldu, hiç evlenmedim. İlişki erkek buna yönelmediği sürece evliliğe kolay kolay gitmez. Kadının evliliği erkekten çok isteyip veya erkege gore daha erkeb bir asamada isteyip, bunu belli etmesi de genelde ters teper.
bu durumda siz iki konudan birinde uzman olmalısınız :) ya evliliğe hazır erkekleri çok iyi buluyorsunuz, ya da bir erkeği evliliğe hazır hale getirmede çok iyisiniz 👏00 Yorumla
+1 yılBenden büyüksün ama ufak bir tavsiye muhtemelen bosaninca çok uzun zaman geçmeden tekrar evlenmişsin bence artık otur bur dinlen kendinizi dinle, kendine vakit ayır , ne istediğini kafanda oturttur sonra evlenme kararını tam olarak al 32 yaşında evlenenlerde var 2 yılda da kendini toparlarsin
20 Yorumla
+1 yılnasıl yaptın bunu
ne ara yaptın
nasıl tükettin merak ettim doğrusu
deneme yanılma yoluyla en doğrusunu bulmak imkansız gizli.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yıltahammülsüzlük var sende herhalde her evlilikte anlaşmazlıklar olur, alttan alan birisi olsaydın bu kadar olmazdı. ama yapacak bir şey yok karakterin böyleyse kendinden ödün verme seni böyle kabul etsinler yeterki sen nasıl birisi olduğunu karşındakine eğrisiyle doğrusuyla anlat. kartların açık olsun hayatın tadını çıkarmaya devam et ayrıca bekarlığın tadını da çıkar her evli çiftin eski hayatında özlediği şeyleri yap :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEller 1 nikah yapamazken 4 yapmak bu ne hız valla.. sevgili falan yapma tek başına yaşa biraz kafanı topla pişmanlıklarınla yüzleş bu devirde evlenmekte sevgili olmakta sonu hüsran olan şeyler gerçekten tek başına bak hayatına işin var mı bilmiyorum ama çalış ekmeğine bak aşk meşk herkese yaramıyo işte
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe güzel çocupun yokmuş.. Biraz çalış kendi ayakların üstğnde dur çalışmıosan. Sonra belki iyi biri çıkar evlenirsin.. Yoksa da hayatına bak.. Bende 24 yaşımda 3 üncüyle evlendim
34 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@mmsaci anlamadım..🙂 Yok ya böyle rekor olmaz olsun
Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı. Bacım kusura bakma da hata sende. Hadi ilki acemiliğe gençliğe aşka vs geldi evlendin hadi 2. si ikinci bahar yaşıyor gönlüm dedin evlendin de artık olmamış anlaman lazım 3. ve 4. Neden. Evlenme bir daha Bi de daha napcam diyo 😂😂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evlilik kurumu ciddi bir kurumdur. Sanırım sen sevgili olmakla karıştırıp boşanıp durmuşsun her defasında.
İyice düşün taşın öyle evlen. Sevgili olduğun dönemi uzun tut. 2 seneden evvel evliliğin kötü olduğunu düşünüyorum.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yıl30 yaşında 4 evlilik yapmış ve halen daha kötü yola düşmediysen bu toplumda ayak da alkışlanılacak saygı duyulacak bir kadınsın.
hiç bir şey yapmana gerek yok aynen böyle kendin olmaya devam et derim..00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yıl4 tane adamdan boşanmışsın şimdi bu 4 adam kötüde sen iyimi?
Bence dönüp aynaya bakmalısın 4 tane adamı üzecek ne yaptım acaba bu adamların hayatını mahvetmeye hakkın varmıydı?
Sen iyi biri değilsin psikolojik destek almalısın 🍌00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Acilen bir terapist ile görüşmeni öneririrm. Bu kadar kavgacı olman eşlerinin sana davranışları kadar anormal. Söylenebilecek çok şey var, fakat buradansa bir terapistten duyman daha yararına olur...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 869 cevap paylaştı. Aldığın en doğru karar bir daha evlenmeme kararı olmuş. demekki sen evlilik insanı değilsin. kendine göre bir iş bul bir düzen kur ve öyle yaşamaya devam et.
00 Yorumlauzak dur cocugunun olmamasıı sana avantaj hayatına bak illa bir karşı cinse ihtiyacın yok gelecekte karşına çıkanlarda senden yararlanmak isteyecek buna göre haraket et...
00 Yorumla
+1 yılSoru trol bence. Eğer soru gerçekse sen çok güzel bir kadın ve çok geçimsiz bir kadınsın. Sadece Güzelliğe bakan erkekler olduğu sürede daha çok evlenirsin sen
00 Yorumla
+1 yılbıraz şansızsın ya da sen kıymet bılmıyorda olabılırsın herkesın ruzgarına kapılmamak gerek ıyıce dusunmek gerek evlılık ömru bırlıkte yasamaktır. uzme kendını şans bu..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 540 cevap paylaştı. Nerede yanlış yaptığını düşün.
Sen mi geçimsiz birisisin
Yoksa yanlış kişileri mi seçiyorsun
Hatanı düzeltebilirsen moralini bozmana gerek yok zira olmuşla ölmüşe çare yok00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kimseylen evlenmek zorunda degilsin takilmak zorunda ya da yatmak zorunda degilsin maddi durumun varsa cik gez toz yurt disina cik hayatini yasa erkeklerin kahrini cekmektense
06 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevlenme o zaman? ne diye evlenipduruyorsun ki? ha şey malum ihtiyaçlar ama günah olmasın falan filan ise hayatı kendine eziyet şekline dönüştürmekten başka bişey değil. git bi fckbuddy ayarla bak işine daha mantıklı
04 Yorumla
Soran+1 yılMalum ihtiyaç için evlilik kafasında değilim zaten günahı benim boynuma
Cevap sahibi+1 yılo zaman bu riske tekrar tekrar girip şansını denemesen iyiymiş, bu defa iyi gider vs belki de öyle tahmin ettin ama yine olmadı yine olmadı
Soran+1 yılOlmadı valla yapcak bisey yok
Cevap sahibi+1 yılmaalesef düzgün insan da kalmadı geçinilebilecek de. evlilik hem büyük şans hem de risk. ben kimselere öneremiyorum
+1 yılNafaka alıyorsan bir iş bul hayatını yaşa bence ilerde gerçek aşkını bulursun ya da kedi sahiplenirsin :>
02 Yorumla
Soran+1 yılAy bide onların parasinimi alicam
- +1 yıl
Doğru hayırsız parasından hayır gelmez sen yinede nafaka al git bi kuruma bağışla ya da alma farketmez
- Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
+1 yılYani durumun varsa hayatını yaşa. Çalış. Belli ki evlilik kadını değilsin. 5 yıl sonrada geliri yüksek biriyle evlen gitsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılDurumum var aynen valla yasiycam hayatı
- +1 yıl
Yaşa yaşa :D
+1 yılYani 4 tane kötü tecrübe üzücü ama hayattasın, güzel bir başlangıç her zaman mümkün. Yeter ki imkanlar olsun di mi?
12 Yorumla- +1 yıl
en güzel görüs ✨✨🤌🏼
- +1 yıl
@nurbisusya teşekkür ederim, o senin güzelliğin. :)
- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılGecmis olsun evlenmede zaten. demekki evlilik sana gore degil beceremiyorsun bu belli ikiden sonra durman gerekir olmuyorsa olmuyordur
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı. Sen direk mesrulastirip seks hayati yasamissin birazcik secici olmalisin bak bana hala bekarim 😂😂😂
10 YorumlaBen 35 yaşında sevgilim bile olmadı. Hayatın zıtlıkları 😂
12 Yorumla
Soran+1 yılBulursun inşallah
+1 yılsürekli şanssız evlilikler geçiriyorsun demektir. bencede bir daha evlenme tekrar üzülmemek için
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılbence tövbe etmelisin evlilik akıl işi değil zaten ama 30 yaşına kadar 4 evlilik vay be şaşırdım hepsininde ilk eşi miydi
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. 😅 Allahın hakkı 3 tür nazar çıkmamış mı artık ne bu ya... yoksa medusa gibi taşa mı çeviriyosun adamları 😄 kusura bakma
00 Yorumla
+1 yılBiz birini bulamadık daha millet iç çamaşırı degistirir gibi eş değiştiriyor..
Hayat işte..
#Vesselam00 Yorumla38 yaşındayım 1 evlilik bile yapamadım. Siz 30 yaşında 4 evlilik yapmışsınız. Hangisi kötü bilemedim.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Pardon evlilik mi yoksa cinsel arkadaşlık mı. Yani böyle nikah lı. 30 yaşına kadar 4 evlilik?
02 Yorumla
Soran+1 yılNikahlı işte
+1 yılSıkıntılı bir durum söz konusu 30 yaşında 4 evlilik yapmış ve başarısız olmuşsun/olmuşsunuz. Artık yalnız kalman mantıklı gibi...
00 YorumlaBir mesleğin olmalı ve kendi isinle hayatınla meşgul olmalısın. İyi biri de çıkar inşallah
01 Yorumla
Soran+1 yılVar zaten mesleğim o konuda sıkıntım yok
+1 yılAllah nazarlardan saklasın Maşallah. Bir çok kişi bir tanesini bulamıyor. Bu tamamen sizin seçiminiz.
00 Yorumla
+1 yılherkes moral vermis bence de dogru olan bu zaten cidden depresyona falan suruklenme sakin biseylerle ugrasmayip cevreni kafana takarsan gecmis olsun ama hala hayatta yeniden baslamak gerekiyor
10 Yorumla
+1 yılvalla ben 1 taneye cesaret edemiyorum sen 4 tane eskitmişsin helal
10 Yorumla
+1 yılBoşanıp tekrar niye evleniyorsun hemen en az 5yıl bekleyin hadi bir iki sürekli aynı hata
11 Yorumla
+1 yılBoşanmaya alışmışsın tekrar evlensen bile yine boşanırsın. Demekki tahammülsüz birisin
14 Yorumla- +1 yıl
Mutlu değilse, sürdürmesinin anlamı yok. (Tabii şımarıklıktan yapmadıysa)
- +1 yıl
@sudesiyahseven birinde mutlu olmadı peki ya diğer üçü
- +1 yıl
Hiç evlenmedim ama benim sevgililerimden ayrılma nedenim gibiyse haklı. Başta hep nazik ve tatlı oldular ama zamanla hepsi manipüleci tiplere dönüştüler ve defalarca kez şans vermeme rağmen düzelmediler. Aynını yaşamış olabilir diye düşündüm ya da ağırını. (Şiddet, tecavüz, satma vs)
- +1 yıl
@sudesiyahseven kızlar evlenmeyin. Sizi hakketmeyen kişileri hayatınıza sokmayın
+1 yılönce terapi al, git bir kafanı topla
erkeksiz de yaşanır merak etme10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılher evlılıkten bir tercübe kazandin en cok nefret ettin sey ne peki engin fikirlerinden faydalanlaim az olur mu nelere dikkt etmelıyz sorunu begendim
16 Yorumla
Soran+1 yılYa benimkiler açık konuşayım yanımda ezildikleri için ustume geliyorlardi bende ters olduğum için hep kavgalara dönüştü 2 evliliğim böyle bitti
Cevap sahibi+1 yılvalla süper bence
Soran+1 yıl😀
Cevap sahibi+1 yılhangı sehırdesınız
Soran+1 yılAnkara
Cevap sahibi+1 yılarastr 4 uncuyu bence sımdıdden
+1 yılKız her önüne gelenle niye evleniyorsun evli hayatı yaşa ama en azından imzayı atma
10 YorumlaTürkiye rekoru kırmak için elinden geleni yapacaksın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. kesin sende bi sorun var. ya da birinin agi saglam tutmus
00 Yorumla
+1 yıl5. ye evlenme de ne yaparsan yap. Hayatın tadını çıkar.
00 Yorumla
+1 yılMaşallah tek tek deneyip en iyisini bulmaya çalışıyosun sanırım.😄Deneme yanılma ha.😜
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılVay be 4 evlilik yaptın hiçmi çocuk yapmadın hanfendi neden ayrıldın hepsinden
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 765 cevap paylaştı. 4 evlılık bitirmişsin neden moralini bozuyorsun artık evlenme evlenmeden takıl dilediğin gibi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılyani zor bu yaşta bukadar ama. bilmen gerek şey şu: sen artık evlenmemelisin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılSebep ne ayrılmanın ki sorun sende mi karşında mı yoksa nasıl oldu da ayrılıp hemen evlendin başkasıyla
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Çok azgınlık var sende 😅 niye evleniyorsun ki dost hayatı yaşa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılPeki evliliklerin bitmesinde o hatalı olan taraf kimdi sence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılabartmamış mısın be kızım? bu yaşta bu ne böyle?
sakin kal
iyi düşün.
doğru karar ver00 Yorumla - Devamını Gör (127)
Devamını Gör(172)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaşında 4 evlilik geçirdim moralim çok bozuk. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer