Moralim çok bozuk evlilik arifesinde evlenmekten vazgeçtim neredeyse ama geri dönüşum yok ne yapacagım?

Oncelikle neden donusun yok demeyin evim kuruldu nikahim yapildi 😑 olay şöyle esim aslen baska memleketten ben bir baska memlekette oturuyorum dugun esimin orda olucak ve esim dugunden 5 gun sonra is yerine donucek orasida baska bir memleket 😕 ben balayi planlari kisacik donemimizde bas basa gecirmek isterken esim dugun gunu kendi memleketinden arkadasiyla planlar yapmis dugunden sonra arkadasi bizim evimize gelicekmis bizim evimizde benim memleketimde baska kalacak yeri yok kisaca gelme sebebide esimle ayni is yerine gidecek olmalari benim moralim o kadar bozulduki esimle kavga ettik bir an once ben sert cikinca fikrimi soyledim dedi boyle biseyi dusunmesi bile hata degilmi ustelik bide ben balayina cikma hayalleri pesindeyken sen ne dusunuyosun deyince biz gideriz arkadasimda bizim evde kalir dedi ya o eve daha ben hic girmemisim yatmamisim senin arkadasini nasil koyucam kafayi yemek uzereyim cok anlayissiz bir omur boyle gecermi 😢?
Moralim çok bozuk evlilik arifesinde evlenmekten vazgeçtim neredeyse ama geri dönüşum yok ne yapacagım?
Cevapla