2,5. yıllık evliyim boşanmak istiyorum ama kimse destek olmuyor. Ne yapmalıyım?

Lütfen ergenler yorum yapmazsa sevinirim.
Gerçekten çok bunaldım...2,5 yıldır evliyim. Ondan oncesinde 1 yıllık sevgililik sürecimiz oldu. Sevgiliyken uzak mesafe ilişkisiydik ve buluşunca hasret gidermekten birbirimizin kötü yanlarını görmeye fırsatımız olmadığını düşünüyorum şimdilerde. Evliliğin ilk 7-8 ayından sonra kavgalarımız başladı. Ben 29 yaşındayım o 35 yaşında. Ben akademisyenim o ise avukat. Kavgalarımızın temel sebebi ona göre benim itaatkâr olmamam. Her şeyi sorgulamam. Bana mantıksız gelen bir şeyi sırf o istiyor diye yapmamam. Geçenlerde yeni bir çalışmamın destekleneceğini söylediğimde bana "Kendimi sürekli seninle yarışmak ve senin önüne geçmek zorunda hissediyorum beni çok yoruyorsun."dedi. Evlilikte kadın her anlamda bir adım geride, söz dinleyen, sorgulamayan alttan alan taraf olmalıymış.. Ayrıca ten uyumu problemlerimiz var. Her zaman sıfır beden sarışın mankenlere hayran olduğunu söyler dururdu ama beni de çok beğendiğini dile getirdi. İlk 1 yıl dolmadan "Saçını sarı mı yapsan, mavi lens mi taksan, kalçaların çok büyüdü diyet mı yapsan?"demeye başladı. Benim üst bedenim 38 alt bedenim 40-42. beni çirkin ve eksik hissettirmek için demoralize edip duruyor. Oturma odasına kendisine baza aldı 4-5 aydır artık birlikte yatmiyoruz bile. 21 yaşında stajyeri var. Ezik, hiçbir şey beceremeyen, en ufak şeyde arayıp eşime akıl danışan, ağlayıp zırlayan, sıfır beden kuru g*tlü sarışın bir kız. %90 ihtimalle onunla bir ilişkisi var. Sonuç olarak boşanmak istedim ama zorluk çıkarıyor. Kurulu düzenine alışmış. Ev arkadaşı gibi yaşayabiliriz iş bölümü ve ekonomik paylaşım içinde dedi. Ben boşanmak istediğimi söyledim. Fakat ailem bu konuda bana destek olmuyor. Annem kadın olaydın kocani elinde tutaydin diyor. Babam ise dul kadın olarak yalnız yaşayamazsin benim evimde benim kurallarımla yaşarsın diyor. Çok cikmazdayim. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Her şeyi yazdım görüşünüzü belirtebilirsiniz buraya özelden konuşmaya lüzum yok
Güncellemeler
+1 yıl
Bosanirsam babamın evine dönmek zorundayım. Yoksa aile bağlarım kopar, çünkü öyle sert bir insan resti ceker annemle de görüştürmez beni ve tamamen yapyayalniz kalmaktan korkuyorum
2,5. yıllık evliyim boşanmak istiyorum ama kimse destek olmuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla