Çirkin ve kısa boylu olduğum için kızlarla konuşmuyorum mantıklı mı sizce?

Kızlarla konuşup kendimi rezil etmek istemiyorum birine asık olsam asla açılmam boş yere ego pompalamam kimseye ömür boyu sapım
Çirkin ve kısa boylu olduğum için kızlarla konuşmuyorum mantıklı mı sizce?
Cevapla