Depresyondan yeni yeni cikiyorum kendimi yalniz hissediyorum?

Uzun süredir sevgilim yok kafama uyan biri de yok beni seven biri var beni begenenlerde oluyor ama ben de hep bı eksiklik var bilmiyorum, hem sevgilim olsun istiyorum hemde istemiyorum şu an derin bı boşluk hissim var her şey anlamsiz geliyor depresyondaydim yavaş yavaş cikiyorum bilmiyorum günler eskisi gibi kolay geçmiyor.. yalnızım hicbirsey gerçekten ilgimi çekmiyor düzelir miyim sizce?
Depresyondan yeni yeni cikiyorum kendimi yalniz hissediyorum?
Cevapla