Depresyondaydım ama kendimi iyi hissetmeye başladım. Depresyon kendiliğinden geçer mi?

5 6 aydır depresyondaydım dün kendime uğraşlar buldum kendimi depresif hissettiren şeyler yapamayı bıraktım ve şu an kendimi biranda iyi hissetmeye basladım bu kadar kısa sürede normalmi bu
Depresyondaydım ama kendimi iyi hissetmeye başladım. Depresyon kendiliğinden geçer mi?
Cevapla