Merhaba
Şimdi burada bir çözüm bulmak zor çünkü bir çözüm bulmak için saatlerce detaylı bir şekilde anlatmam gerekir. Fakat kısaca anlatacağım.
Üniversite hayatı yüzünden bir 3-4 ay depresyona girdim (tıpta okuyorum). Hatta aileme söylemeden bir kere doktora gittim teşhis için. Hayatımda ilk kez oldu. Hergün ağlıyordum, şimdi ailen farkına varmadı mı diyeceksiniz, başka bir şehirde okuyorum yani tek kalıyorum. Üniversite ve zorluklar psikolojimi bozdu ve derslere girmedim. Hatta bırakmayı düşündüm, sonunda bırakmadım ama çok düşündüm ve çok istedim çünkü bu bölümü o kadar severek seçmedim yani.
Ama 2 haftadır kendimi biraz daha iyi hissediyorum, çok kilo aldım ama yemek yiyince kendimi daha da iyi hissediyorum. Birden bire böyle kendimi biraz daha iyi hissetim ve olayları kafama çok takmamaya karar verdim. Yani okulu yapamazsan başka bir şey yaparsın diyorum kendime; hayat devam ediyor.
Ama böyle birden kaybolması tuhafıma gitti, bir daha olur mu? Duyduğuma göre tedavi olmayınca yeniden ortaya çıkabiliyormuş. Umarım öyle değildir çünkü bir daha olursa kaldıramam.
Şimdi burada bir çözüm bulmak zor çünkü bir çözüm bulmak için saatlerce detaylı bir şekilde anlatmam gerekir. Fakat kısaca anlatacağım.
Üniversite hayatı yüzünden bir 3-4 ay depresyona girdim (tıpta okuyorum). Hatta aileme söylemeden bir kere doktora gittim teşhis için. Hayatımda ilk kez oldu. Hergün ağlıyordum, şimdi ailen farkına varmadı mı diyeceksiniz, başka bir şehirde okuyorum yani tek kalıyorum. Üniversite ve zorluklar psikolojimi bozdu ve derslere girmedim. Hatta bırakmayı düşündüm, sonunda bırakmadım ama çok düşündüm ve çok istedim çünkü bu bölümü o kadar severek seçmedim yani.
Ama 2 haftadır kendimi biraz daha iyi hissediyorum, çok kilo aldım ama yemek yiyince kendimi daha da iyi hissediyorum. Birden bire böyle kendimi biraz daha iyi hissetim ve olayları kafama çok takmamaya karar verdim. Yani okulu yapamazsan başka bir şey yaparsın diyorum kendime; hayat devam ediyor.
Ama böyle birden kaybolması tuhafıma gitti, bir daha olur mu? Duyduğuma göre tedavi olmayınca yeniden ortaya çıkabiliyormuş. Umarım öyle değildir çünkü bir daha olursa kaldıramam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer