Asla birlikte olmam dediğiniz birisine aşık olsanız ne yapardınız?

Merhaba,

Aslında bu hayatta hepimiz bir şeyleri büyük konuşmayı seviyoruz, kesinlikle yapmam, asla o benimle olamaz, o bana yakışan bir insan değil, ya da fiziki görünümünden dolayı O benimle yanıma yakışmaz, söylemleri üzerine çoğu zaman büyük sözler söylemeyi severiz. Açıkçası Ben bunun doğru bir yaklaşım olduğunu düşünmüyorum, bu yüzden hayatta hiçbir şey için olmaz demiyorum. Böyle Bir Durum Başıma Gelecek Olsa yapacak bir şey olmazdı mutlu olmayı tercih ederdim. O yüzden hayatınız boyunca asla olmaz demeyin.
Tıpkı nefes ile Tahir gibi ☺️
Tıpkı nefes ile Tahir gibi ☺️
Aşk da asla olmaz diyenlerden misiniz?

Bir daha düşünün ☺️

Aşk büyük konuşmayı kaldırmaz.
Aşk büyük konuşmayı kaldırmaz.
#ƘıȤıԼЄԼMƛ

#aslademeyin

6 Eylül 2021 Pazartesi Saat 16.31
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper Bir soru sormuşsun sorun artık vitrinde teşekkür ederim @nildatt
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten hayatta hiçbir şey için Büyük konuşmamak gerekir Bu yüzden siz planlar yaparken hayat her zaman size Güler ama iyi bir şekilde gülmesi dileğiyle, değerli yorumlarınız için teşekkürler.
Asla birlikte olmam dediğiniz birisine aşık olsanız ne yapardınız?
Cevapla