Bazı arkadaşlıklar ilk zamanlardaki gibi olmuyor , sonradan çok fazla samimi olunca ister istemez aralarında bir hoşlantı oluyor. Peki böyle bir durum sizin başınıza gelseydi ne yapardınız?
Arkadaş olarak gördüğünüz birisi sizden hoşlandığını söyleseydi ne yapardınız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben de bu durumu yaşadım ama ben sevecen arkadaşım. İlk zmanalarda normal arkadaş gibi takıldık derslerde bir birimize yardım ettik, bir kaç oy böyle devam etti sonra onun benden hoşlandığını hissettim ve ben de ondan hoşlanıyordum. Ben açıldım, hoşlandığımı söyledim, o ise henüz bir ilişki istendiğini ve arkadaş olarak kalmak istediğini belirtti. Peki sen bilirsin dedim ama seni bir arkadaş olarak gürüyorum ona göre dedim. O ise bazen uzak durmaya çalılrıken yine de bir şekilde iletişim kuruyorduk. Normal arkadaşlar gibi bir yol büyle devam ettik, tabi ben arada sırada hoşlantımı dile getiriyordum. Sanırım bu onun hoşuna gidiyordu ama olmaması gerektiğini düşünüyordu. Bir ara küçük bir neden dolayı biraz tartıştık ve onu aramamaya hatta numaranı bile silmeye karar verdim. İki hafta sonra beni aradı. Hiç bir şey olmamış gibi nasılsın, iyi misin diye havadan sudan konuşmaya devam etti. şu an iki günde bir araşırız bir iki saat konuşuruz. Aslında sevgililerden pek farkımız yok. Her şeyi birbirimize anlatırız. Bazen uzak durmam gerektiğini düşünüp uzaklaştığımda o beni buluyor bazen de o uzaklaştığında ben onu aryorum.
Başka bit noktaya değinmek istiyorm. Özelikle de pembeli üyelerin hepsi arkadaşlarının bu yaklaşımına olumsuz bakmış. Hakları var.
Şimdi ben ilk hoşlandığımı söylediğimde reddedildildim ama başka zaman ve başka yerde olsaydı kabul edeceğini söyledi. Bunun hakkında neler düşündüğünüzü merak ediyorum. İlerde o da benim gibi bu arkadaşını sevebilir mi?
Selammm böyle şeylerle karşılaşmak çokça mümkün günümüzde. Çok samimi içten bir insansan karşı taraf bu durumu bir yerden sonra duygusal olarak değerlendirmeye başlıyor. Ben böyle bir durumla karşılaşmıştım evet yani bi anda şok olmuştum çünkü beklemediğim bir şeydi benim duygularım arkadaşlıktan ötede olmadığı için ondan da böyle bisey beklemiyordum. Her neyse benden etkilenip hoşlandığını farkli şeyler hissettiğini söyledi. Bende ona arkadaşken ç ok daha güzeliz ben sevgillik olaylarında iyi olmadığımı hafif mizah yaprak nazikçe reddettim. O da anlayışla karşıladı bunu.😊
Bilmiyorum, tamamen o andaki ruh halime bağlı.. Eğer olabileceğine dair bir his varsa belki karşılık veririm ama genelde arkadaş gözüyle baktığım birine aşık olmam çok zor hatta imkansız..
Bu ilk baştan anlaşılıyor zaten ona göre mesafeli davranıyordum ben farketmeseydim de açılsaydı ben arkadaş kalalım vb demezdim böyle birşey olamaz çünkü kırmakda istemezdim direkt istemiyorum deyip ben kendimden soğuturdum böylelikle kırılmamış olurdu.
Bu durumları çok yaşadım ve cidden sevmediğim durumlar. Daha konuşma başında söylüyorum oysa ki ilişki istemediğimi ve hiç düşünmediğimi. Buna rağmen sonrasıda böyle şeyler duyunca kendimi geri çekmek zorunda kalıyorum, ilişiğimi keserim. Karşımda ki insanın hisleri olduğunu bile bile “arkadaşız” diye kendimi kandırarak devam edemem…
yemin ederim ortaojukdan beri brom dedğim kankam dedğim çocuklar bana seni seviyorum diyor bi anlamda sinir bozucu ama çokta kafaya takmamak lazım ben arkadaş gibi davranıyorum onlar ne olarak görürse görsün
Yapmayın şunu ya çok iğrençsiniz cidden arkadaşın seni arkadaşı kardeşi gördüğü için sohbet edip değer verip konuşuyor. Hayatınızda hiçkimse olmayıp ona yönelip sevgili olma isteği nedir ya? Cidden çok iğrenç ve kötüsünüz.
başıma geldi. karakter olarak iyi olmadığını çok sonra fark ettim. red ettikten sonra bir süre peşimden koştu. umursamadım şimdi ise görüşmüyoruz. karakteri düzgün olsaydı belki üzülebilirdim ve arkadaşlığı devam ettirmeyi teklif edebilirdim. arkadaşlığı bitirdiğim için mutluyum:)))) f*ck off emir
Başıma geldi yüz vermedim sen benim en iyi arkadaşımsın falan dedim de , sonra düşman bellemiş beni evet sevgili olalım senle ilgileneyim sürekli dememi mi bekliyormuş acaba salak
Hayır normal de çocuğun senden hoşlandığını ve senin onu red ettiğin halde öpmen biraz işleri karmaşıklaştırır yanlış anlama anlatamadıysam özür dilerim
Tutamayanlar genelde erkekler oluyor her boka aşık oluyorlar çok sinir oluyorım direk silesim geliyor biz senin arkadaşınız ya gönül eğlendireceğin biriis gibi görüyorsan arkadşaım demiceksin
meselâ ben direk reddedildim oyle bişey var mı ya sonra gelip bende senden hoşlanıyordum ama ayrılırsak arkadasligimizda bozulur dedi çok acımasızca oldu bence