Sizce yazmalı mıyım? Özledim onu. Halbuki geçen sefer KS de ona yazma sakın diye uyarmıştınız?

11 gündür konuşmadığım dargın olduğum bir kız var , şimdi ona yazsam hata mı olur diye düşünüyorum. Beni gerçekten çok kırdı en son attığı mesajtan beri cevap vermedim görüldü olarak bıraktım... O da hiç birşey yazmadı yazdığı mesajtan sonra. Özledim onu..

Ne yapmalıyım dayanmalı mıyım?
Sizce yazmalı mıyım? Özledim onu. Halbuki geçen sefer KS de ona yazma sakın diye uyarmıştınız?
Cevapla