Burada nasılım sorusu sormustum instagrama fotograf atmak icin. Herkes cok kirici yorum yapti, cok kirildim agladim. Foto kalitesizdi ve eskiydi. Flörtüme attım bana bunu yazdı. Sizce artık konuşmamalı mıyım?
Hoşlandığım kişi özürlüye benziyorsun dedi. Sizce bir daha yazmamalı mıyım?
ben anlamıyorum ya bunu yazan kişi neyine güveniyor neyin havası bu nerdem geliyor anlamıyorum kardeşim. ya bu insanlar nasıl bu kadar kalpsiz olabiliyor onu da anlamıyorum yemin ederim var böyle insanlar ortalıkta çok ve allah belamı versinki anlamıyorum ne diyorsunuz içinizden aaa dur ben buna şöyle diyim böyle diyim de bozayım bunun kalbi kırılsın falan mı diyorsunuz niye kötülük yapıyorsunuz ya