Hoşlandığım kişi özürlüye benziyorsun dedi. Sizce bir daha yazmamalı mıyım?

Burada nasılım sorusu sormustum instagrama fotograf atmak icin. Herkes cok kirici yorum yapti, cok kirildim agladim. Foto kalitesizdi ve eskiydi. Flörtüme attım bana bunu yazdı. Sizce artık konuşmamalı mıyım?
Hoşlandığım kişi özürlüye benziyorsun dedi. Sizce bir daha yazmamalı mıyım?
Hoşlandığım kişi özürlüye benziyorsun dedi. Sizce bir daha yazmamalı mıyım?
Cevapla