Umursamaz tavrından dolayı görüldü attım, 2 gün oldu o yazsın diye bekliyorum ama yazmıyor. Sizce tekrar yazmalı mıyım?

o yazsın diye bekliyorum 2 gün oldu

Umursamaz tavrından dolayı görüldü attım, 2 gün oldu o yazsın diye bekliyorum ama yazmıyor. Sizce tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla