Bir haftadır yazmıyor ben sana dönüş yapıcam dedi. yazayım mı?

anlaşılan sen bana yazmayacaksın ben son defa sana yazayım napıyorsun falan desem olur mu? bir sıkıntımız yoktu çok şükür olaylar varmış bana dönecekmiş hala yazmadı bir hafta oldu. ben yazmamakta çok direndim yani bir hafta demek ne demek. yazayım mı yoksa onun yazmasını mı bekleyeyim
Bir haftadır yazmıyor ben sana dönüş yapıcam dedi. yazayım mı?
Cevapla