Ben seviyeli olmaya çalıştıkça eşim hakaret etmekten çekinmiyo.. Nereye kadar sürecek?

Esim benden 8 yas buyuk.. simdiye kadar büyük erkek olgun olur mantigiyla ( diger ilişkilerim oyleydi) hareket ederek disardan olgun ve efendi goruntusune aldandim.. Ama adam kendini 36 yasina kadar yetistirememis ergenin teki cıktı! Eve gelir gelmez tlf elinden dusmedigi icin bundan rahatsiz oldugumu soyledim.. yarim saat bizimle su tlfnu kenara birakarak ilgilen, zaten aksama kadar istesin, sanki bizi degil de tlfnu aksama kadar gormuyosn dedim.. kiyamet koptu.. ne anlayissizligim kaldi ki gece yarisi bile isi geregi tlf gelir bisey demem , ne de baska biseyim.. tartisma o kadar sacma sapan yerlere gitti ki, cok usluplu gayet sakin ses tonuyla soyledim halbuki.. biz sorunlarimizi konuşamıyoruz dedim konusma, karisma dedi.. Ortada sorun yok sen cikariyosn dedi.. Bende cok sıkıldım artik konusmicam bu tarz konular dedim.. sen kendini ne saniyosn dedi, cok sey saniyorm dedim.. Sen bi b.. ok değilsin dedi.. Ben bu kadar ozenliyken cok ağırıma gitti ya.. Ve hep boyle.. cikmaza girince hakaret.. Ne yapacam, nasil surecek boyle bilmiyorm!
Ben seviyeli olmaya çalıştıkça eşim hakaret etmekten çekinmiyo.. Nereye kadar sürecek?
Cevapla