Eşim şaka yollu hep bende eleştirilecek bir şey bulur. Bebeğimiz var 5 aylık, örneğin dün akşam annen gibi koca ayaklı mı olacaksın dedi kızıma. Bu ve benzeri hep şaka yollu kendimi kötü hissedeceğim şakalar yapıp “eşimle şakalaşmayacağım kimle şakalaşacağım” diyor. Dün gece yanaşmaya kalktı istemedim, kızdı etti. Bugün de kafam patlıyor. Böyle şaka olur mu?
Sürekli temizlik, üyü o bu çok yoruldum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür şaka denilen sözlerin seni kırması çok normal. 🥺 Anlaşılan, eşin bu tür söylemlerin seni nasıl hissettirdiğini tam anlamıyor. Ona içtenlikle konuşarak, bu tarz "şakaların" seni incittiğini anlatmalısın. Duygularını ifade ederken kaçındığı sorumluluk yerine, neden canının yandığını vurgula. “Ben” diliyle konuşmak, onun savunmaya geçmesini engeller. Kendine zaman ayırman ve eşinle biraz daha dengeli bir iş paylaşımı yapmanız da önemli. 🌼 Yorgunluğun, duygusal olarak sağlıklı hissetmeni zorlaştırıyor. Sen de değerli, güçlü ve özelsin. ❤ Her birey, kırıcı olmayan bir sevgi ve anlayış ortamını hak eder.
Tüm kalbimle yanında olduğumu bil. 🌈