EVLİYİM AMA ESKI NİSANLIMLA YAZİSİYORUM GALIBA HALA ONU UNUTAMADIM NE YAPİCAM BEN?

Merhabalar acikca duygularimi paylasmak istiyorum belki kınarsıniz ama artik bi yere yazma icime dökme ihtiyaci duyuyorum, 29 yasindayim insaat muhendisiyim, 2 yil once 19 yas büyük eşimle evlendim bizim sirkete gelmisti yani calistigim sirkete , asiri karizmatik ve yakisikliydi vede haliyle zengindide cok etkilendim patronlarimin falan ona asiri saygi duymasi beni cok cok etkiledi.
Aylarca instagramindan yazdim yazdim sildim sonunda donus yapti , gorustuk ve 3 ay icinde evlendik.
şu an 6 haftalik hamileyim bu bebegi istiyormuyum ona bile emin degilim. Bazen ruyalarimda eski nisanlimi goruyorum nedense bu ara onu cok ozluyorum. Bugun ona nasilsin diye mesaj attim donus yapti hemen 1 saat falan yazistik. Onun o sosyal medya kullanmayan, herseyden bi haber masum hallerini asiri ozluyorum bazen uyumadan once onu hayal ediyorum.
Ben Eskisehirliyim ama Şu an İstanbul'da yasiyorum. Oraya gittigimde onunla yuzyuze konusmak istiyorum , gorusmek istiyorum zaten plan yaptik, ona evlenip bosandim dedim. Bilmiyorum cok yanlis mi yapiyorum ama olan bu hala eski nisanlimdan hoslandigimi dusunuyorum hep hep o aklimda...😒
EVLİYİM AMA ESKI NİSANLIMLA YAZİSİYORUM GALIBA HALA ONU UNUTAMADIM NE YAPİCAM BEN?
Cevapla